Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Ginecólogo Necrolamedor skrev (På 13.5.2012 den 16.04):

Fantastisk sesong. Makan til spenning.

Og hvor er "Ivar" Hoff og alle de som kommenterte Newcastle en god stund her nå? Hah :D

Haha, ja! Newcastle kom jo til å falle av. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Lolliken skrev (På 13.5.2012 den 16.04):

Gratulerer til Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan, velkjøpt seriegull. Kostet bare 8.8 milliarder. Trist, trist dag for den engelske fotballen. (Ikke Man.U supporter, tottenham supporter)

Alle gull i pl er da kjøpt. Om det kommer fra mannen i gata eller en rik sjeik er likegyldig for meg.

Hvem hadde trodd dette når det var kommet til 90 min :o

• Liker 1
Lenke til kommentar
  Veritas_ skrev (På 13.5.2012 den 16.07):
  Lolliken skrev (På 13.5.2012 den 16.04):

Gratulerer til Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan, velkjøpt seriegull. Kostet bare 8.8 milliarder. Trist, trist dag for den engelske fotballen. (Ikke Man.U supporter, tottenham supporter)

Alle gull i pl er da kjøpt. Om det kommer fra mannen i gata eller en rik sjeik er likegyldig for meg.

Hvem hadde trodd dette når det var kommet til 90 min :o

Er jo nettopp det som holdt på å ta liv av meg, at vi var top of the league helt til det 93 min på Allibabahad.

Lenke til kommentar

Herregud så tom jeg føler meg. Flashbacks til Nou Camp i '99, bare at laget mitt nå er offeret.

Bryr meg like mye om at City vinner PL som når Chelsea har vunnet det tidligere. Møkkaklubb som kun en City-fan kan like. De har riktignok spilt underholdende fotball, men trofeet går jo til bankkontoen til en kar nedi Midt-Østen og ikke til selve Manchester City. Det bitreste er at gullet glipper i siste sekund, ikke at det er City som tar det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  Stonemeister skrev (På 13.5.2012 den 16.10):

Herregud så tom jeg føler meg. Flashbacks til Nou Camp i '99, bare at laget mitt nå er offeret.

Bryr meg like mye om at City vinner PL som når Chelsea har vunnet det tidligere. Møkkaklubb som kun en City-fan kan like. De har riktignok spilt underholdende fotball, men trofeet går jo til bankkontoen til en kar nedi Midt-Østen og ikke til selve Manchester City. Det bitreste er at gullet glipper i siste sekund, ikke at det er City som tar det.

Signerer på dette!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
  Sitat
Joseph Barton @Joey7Barton 23. dec

Why do people always want to solve any conflict with a fight? As a pacifist, I find it incredible......... #mindboggles

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg egentlig driter litt i City. De er ikke verd å bruke energien på. Den er det laget mitt som fortjener. Er jo andre lags supportere som legger sin energi i United, kjedelig å plutselig ble en av de "taperne" som fryder seg mer over en konkurrents tap enn egne prestasjoner.

Fy faen å mange følelser som suser gjennom meg nå... Huff.

Lenke til kommentar
  Hille skrev (På 13.5.2012 den 16.31):

Selv om det er masse penger inni bildet, så er det ekte følelser vi ser utpå der.

I bunn og grunn flotte bilder vi får servert.

Dopere som vinner Tour de France blir glade de òg. Det er ikke dermed sagt at prestasjonen er den samme som å vinne uten juks.

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...