""" Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fantastisk sesong. Makan til spenning. Og hvor er "Ivar" Hoff og alle de som kommenterte Newcastle en god stund her nå? Hah Haha, ja! Newcastle kom jo til å falle av. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gratulerer til Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan, velkjøpt seriegull. Kostet bare 8.8 milliarder. Trist, trist dag for den engelske fotballen. (Ikke Man.U supporter, tottenham supporter) Alle gull i pl er da kjøpt. Om det kommer fra mannen i gata eller en rik sjeik er likegyldig for meg. Hvem hadde trodd dette når det var kommet til 90 min :o 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fryktet dette når det er jubling fra QPR benken i det 89' minutt. Da var vel QPR fornøyd uansett hva som skjedde. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gratulerer til Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan, velkjøpt seriegull. Kostet bare 8.8 milliarder. Trist, trist dag for den engelske fotballen. (Ikke Man.U supporter, tottenham supporter) Alle gull i pl er da kjøpt. Om det kommer fra mannen i gata eller en rik sjeik er likegyldig for meg. Hvem hadde trodd dette når det var kommet til 90 min :o Er jo nettopp det som holdt på å ta liv av meg, at vi var top of the league helt til det 93 min på Allibabahad. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Herregud så tom jeg føler meg. Flashbacks til Nou Camp i '99, bare at laget mitt nå er offeret. Bryr meg like mye om at City vinner PL som når Chelsea har vunnet det tidligere. Møkkaklubb som kun en City-fan kan like. De har riktignok spilt underholdende fotball, men trofeet går jo til bankkontoen til en kar nedi Midt-Østen og ikke til selve Manchester City. Det bitreste er at gullet glipper i siste sekund, ikke at det er City som tar det. 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Herregud så tom jeg føler meg. Flashbacks til Nou Camp i '99, bare at laget mitt nå er offeret. Bryr meg like mye om at City vinner PL som når Chelsea har vunnet det tidligere. Møkkaklubb som kun en City-fan kan like. De har riktignok spilt underholdende fotball, men trofeet går jo til bankkontoen til en kar nedi Midt-Østen og ikke til selve Manchester City. Det bitreste er at gullet glipper i siste sekund, ikke at det er City som tar det. Signerer på dette! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Men altså, all respekt til Aguero som ikke kaster seg i siste situasjonen. Hvor mange spisser hadde ikke gjort det i en slik situasjon? Fy faen for en spiss. 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Også Balotelli og Tevez på banen. Mancini er en mann med integritet, da gitt! "Hvis det er opp til meg vil han aldri spille denne klubben igjen" - Roberto Mancini 4 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det var vel ikke opp til han da stone? 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Dette må virkelig være århundrets avslutning på PL. Aldri opplevd noe så spennende tidligere, både med tanke på 3. og 1. plassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Joseph Barton @Joey7Barton 23. decWhy do people always want to solve any conflict with a fight? As a pacifist, I find it incredible......... #mindboggles Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kjenner at jeg egentlig driter litt i City. De er ikke verd å bruke energien på. Den er det laget mitt som fortjener. Er jo andre lags supportere som legger sin energi i United, kjedelig å plutselig ble en av de "taperne" som fryder seg mer over en konkurrents tap enn egne prestasjoner. Fy faen å mange følelser som suser gjennom meg nå... Huff. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Typisk Joseph, men det er ikke første gangen han oppfører seg som en idiot. Uansett. Håper på en mer normal sesong til neste år. Hvor Chelsea og Arsenal spiller opp mot det vanlige. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Selv om det er masse penger inni bildet, så er det ekte følelser vi ser utpå der. I bunn og grunn flotte bilder vi får servert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Goodbye til Bolton, Wolves og ikke minst Blackburn. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Selv om det er masse penger inni bildet, så er det ekte følelser vi ser utpå der. I bunn og grunn flotte bilder vi får servert. Dopere som vinner Tour de France blir glade de òg. Det er ikke dermed sagt at prestasjonen er den samme som å vinne uten juks. Endret 13. mai 2012 av Geir M 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Forskjellen der er at ingen av City-spillerne har dopet seg. Det er i så fall klubben som har gjort det. Spillerne har ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Så fordi at City har kjøpt spillere for mye penger har de jukset? 3 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Så fordi at City har kjøpt spillere for mye penger har de jukset? Du vet å velge tidspunktene å diskutere fotball.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå