Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ryktene pågått i en dag så mulig det ligger litt bak.

 

Solbakken er i England for å være i "møte". Samtidig er han blitt storfavoritt på oddsen for å bli ny Wolves-manager. Mulig den beste kandidaten hittill, men skeptisk etter Køln-eventyret hans, følte han han nærmest ga opp på slutten. Positivt er jo at man får litt gratis mediedekning, men jeg håper virkelig ikke det blir "Solbakken spilte uavgjort"-titteler i norsk presse. Finnes ikke noe mer irriterende.

 

"Norske Wolves slo ut United i cupen". Ser det for meg allerede.

Lenke til kommentar

Spennende med Ståle, men er litt skeptisk. Helt greit at han prøver det på sin måte i Wolves, for klubben trenger en endring. Men han trenger ikke å gjøre en totaltendring fra første dag. Er vel så vidt jeg vet første utendlandske manager noensinne i Wolves (utenfor øyene), så tydelig at han og en endring er ønsket.

 

Positivt er også at Ståle vel aldri har hatt vane for å hente norske spillere til klubbene sine. Er vel bare Grindheim som dro til København? Forhåpenligvis slipper vi "norske Wolves". Men "Solbakken vinner igjen" må vi nok leve med.

Lenke til kommentar

Spennende med Ståle, men er litt skeptisk. Helt greit at han prøver det på sin måte i Wolves, for klubben trenger en endring. Men han trenger ikke å gjøre en totaltendring fra første dag. Er vel så vidt jeg vet første utendlandske manager noensinne i Wolves (utenfor øyene), så tydelig at han og en endring er ønsket.

 

Positivt er også at Ståle vel aldri har hatt vane for å hente norske spillere til klubbene sine. Er vel bare Grindheim som dro til København? Forhåpenligvis slipper vi "norske Wolves". Men "Solbakken vinner igjen" må vi nok leve med.

Brede Hangeland var den første spilleren han hentet til FC København da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke sett noe negative tanker rundt Solbakken fra mine rbk-venner jeg ivertfall.

Håper han lykkes i Wolves, på tide å reparere det norske trenernavnet i England.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nja, slike synse-tabeller forteller nok ikke hele saken. Om dommeren hadde gjort jobben når eks Young filmet ved å ikke dømme straffe, er det ikke sikkert United hadde scoret like mange mål.

 

Alt er relativt, men det der er nok ingen fasit.

 

''Hadde alle stang ut-skuddene til Liverpool hadde gått stang inn-osv osv''

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...