Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg håper Ståle er i Blackburn jeg da, men Kean er visstnok der for å bli en god stund... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Nå har ryktene pågått i en dag så mulig det ligger litt bak. Solbakken er i England for å være i "møte". Samtidig er han blitt storfavoritt på oddsen for å bli ny Wolves-manager. Mulig den beste kandidaten hittill, men skeptisk etter Køln-eventyret hans, følte han han nærmest ga opp på slutten. Positivt er jo at man får litt gratis mediedekning, men jeg håper virkelig ikke det blir "Solbakken spilte uavgjort"-titteler i norsk presse. Finnes ikke noe mer irriterende. "Norske Wolves slo ut United i cupen". Ser det for meg allerede. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ståle Solbakken er Wolverhamptons nye manager. http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/wolves-name-stale-solbakken-manager-827885 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_city/s/1492849_comment-manchester-city-buying-glory-now-thats-rich 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 http://menmedia.co.u...-now-thats-rich Herre, for en tåpelig artikkel. Netto og bruttokjøp er to enkle uttrykk artikkelforfatteren burde tatt en titt på. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Den artikkelen der unngår jo også å nevne at City bruker mer enn 100% av egen omsetning på lønninger, mens United ligger på under 50%. Akkurat det er i mine øyne minst like viktig - eller kanskje viktigere - enn summene klubbene bruker på spillere. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ble helt oppgitt av å lese kommentarfeltet. Known fact at engelskmenn ikke er de skarpeste - men herregud så mye dumt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Spennende med Ståle, men er litt skeptisk. Helt greit at han prøver det på sin måte i Wolves, for klubben trenger en endring. Men han trenger ikke å gjøre en totaltendring fra første dag. Er vel så vidt jeg vet første utendlandske manager noensinne i Wolves (utenfor øyene), så tydelig at han og en endring er ønsket. Positivt er også at Ståle vel aldri har hatt vane for å hente norske spillere til klubbene sine. Er vel bare Grindheim som dro til København? Forhåpenligvis slipper vi "norske Wolves". Men "Solbakken vinner igjen" må vi nok leve med. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Fett med Ståle. Da heier jeg litt på Wolves den kommende sesongen. Heia opprykk! Lenke til kommentar
Payung Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Spennende med Solbakken. Må følge med på Wolves i Championship nå da! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Spennende med Ståle, men er litt skeptisk. Helt greit at han prøver det på sin måte i Wolves, for klubben trenger en endring. Men han trenger ikke å gjøre en totaltendring fra første dag. Er vel så vidt jeg vet første utendlandske manager noensinne i Wolves (utenfor øyene), så tydelig at han og en endring er ønsket. Positivt er også at Ståle vel aldri har hatt vane for å hente norske spillere til klubbene sine. Er vel bare Grindheim som dro til København? Forhåpenligvis slipper vi "norske Wolves". Men "Solbakken vinner igjen" må vi nok leve med. Brede Hangeland var den første spilleren han hentet til FC København da Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 mhm. Men Hangeland var i alle fall dritgod. Han henta ikke nordmenn bare for å hente nordmenn. 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har bare et spørsmål, hvorfor er RBK-supportere fortsatt butthurt etter at Solbakken sa at han ikke likte Rosenborg? Virker som ingen RBK-supportere vil at han skal lykkes med noe. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Rbk-supporter her, og unner Solbakken alt godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ikke sett noe negative tanker rundt Solbakken fra mine rbk-venner jeg ivertfall. Håper han lykkes i Wolves, på tide å reparere det norske trenernavnet i England. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 http://www.dagbladet.no/a/21547040/ United hadde vært seriemestre i England hvis dommerne hadde gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Nja, slike synse-tabeller forteller nok ikke hele saken. Om dommeren hadde gjort jobben når eks Young filmet ved å ikke dømme straffe, er det ikke sikkert United hadde scoret like mange mål. Alt er relativt, men det der er nok ingen fasit. ''Hadde alle stang ut-skuddene til Liverpool hadde gått stang inn-osv osv'' Endret 11. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Da er det, etter hva jeg har forstått, klart at Pardew er da Barclays manager of the season. Ble annonsert på R 5Live. Utrolig fortjent! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Lite å si på det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå