Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Suarez er jo på vei mot kneet til Ivanovic fremfor noe annet. Han er ikke i nærheten av ball og har helt klart vonde hensikter med sparket, sånn som jeg ser det. Det er ikke første gangen Suarez sparker ut mot en motspiller heller.

 

Mitt syn er noe farget av at jeg synes Suarez er den største kukskallen i Premier League, hakket foran Terry, men i akkurat den situasjonen der klarer jeg ikke å se at Suarez går etter ball. Han hadde nok fortjent rødt kort, om man ser på alt han gjorde i den kampen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sparket? Han kjæler han bare litt på bakhode. Skal jeg være helt ærlig så liker jeg det, alt for lite slikt i fotballen nå. Null temperatur, bare sutrekjerringer og gold diggers. Kan faen ikke rope rødt på det der.

 

roy-keane-05_1389795i.jpg

 

efc__1220525448_ferguson_freund.jpg

 

Hvor lenge er det siden slike scener har utspilt seg? For lenge. PL er jo stort sett lik alle andre ligaer for tiden. Ja til litt mer manmode.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Synes faktisk ikke Suarez sine er så ille.

 

Egentlig enig med Hyrlen, fotballen har blitt litt for pinglete den siste tiden. Akkurat de bildene som ble vist over er ikke noe jeg savner, men det at det blir dømt frispark og gult kort for alt for tiden liker jeg ikke. Selv om man nå treffer klokkeklart på ballen, så kan det bli gult kort fordi "viste unødvendig mye aggresion" i taklinga. Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Mye mulig, men nå synes jeg det blir for dumt å kalle fotballspillere pinglete for at de blir sparket i bakhodet. Ramires kommer seg fra Shelvey sin takling, men å gå inn og fullføre taklingen som han gjør er uansett fy fy. Suarez sin er farefullt spill i min bok, ikke nødvendig stygg, men det er ei liten vits å sparke med strakt ben i bryst-høyde. Slaget mot Ivan er også veldig unødvendig. De tingene jeg nevner nå er 0 vits å savne med fotballen da det strider mot fair play og moral.

 

Jeg er også enig i at enkelte situasjoner blir oppblåst - men igjen, de situasjonene som det vises bilder til er ikke sånne situasjoner.

Lenke til kommentar

Det blir fåfengt å "diskutere" en sak ala Suarez' spark mot Ivanovic. Om man ikke ser at sparket er tilsikta burde man løsrive seg fra Mor Teresa-verdenen sin så fort som mulig. Siden det er søttende gang for Suarez, burde det være på høy tid å få dyret ut av sporten så fort som mulig. Hvorfor skulle Suarez på død og liv sparke den ballen til helvete ut av Chelseas 16-meter? Haaha.

 

Og for å legge til. Dette kommer fra en mann som driter i både fair play, usportslig oppførsel og kontroverser. Her er det snakk om at nok er nok.

Endret av niko.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjipt. At det skal være så vanskelig å få til..

 

Vanskelig? Nei.. det handler bare om vilje. Noe de pdd. ikke har.

 

Er rett og slett latterlig at "verdens beste liga" har et såpass elendig dommernivå som det har. Generelt sett er alle ligaene under pari og målteknologi/videodømming burde vært på plass allerede rundt 2010 spør du meg..

Lenke til kommentar

Nå har ryktene pågått i en dag så mulig det ligger litt bak.

 

Solbakken er i England for å være i "møte". Samtidig er han blitt storfavoritt på oddsen for å bli ny Wolves-manager. Mulig den beste kandidaten hittill, men skeptisk etter Køln-eventyret hans, følte han han nærmest ga opp på slutten. Positivt er jo at man får litt gratis mediedekning, men jeg håper virkelig ikke det blir "Solbakken spilte uavgjort"-titteler i norsk presse. Finnes ikke noe mer irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...