Teipball Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Suarez sitt var aldri rødt. Så ikke Shelvey sin, men de andre er jeg enig i. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Suarez hadde to forseelser. Første slaget i halsen så sparker han Ivan i låret. Endret 9. mai 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det der er gult, max. Hvor treffer Suarez øyet hans egentlig? Likte at fox-kommentaren til Ivanovic etter han ikke ville ta Suarez i hånden ''Grow some balls.'' Og ''sparket'' var ikke i nærheten til rødt, knapt gult. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hvorfor skal noen gidde å ta Suarez i hånden? Først Evra og nå Ivan. Om begge er gult skal det gi rødt. Jeg er uenig i at sparket knapt er kort. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det den gifen ikke har med er at Ivanovic langer ut mot fjeset til Suarez like i forkant, og hvor er dette sparket? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg har søkt etter sparket til Suarez og sparket/tofotstaklingen til Shelvey, men finner det ikke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) @Suarez vs Ivanovic. Herregud, er jo litt som Essien sin takling på Carroll.Uheldig, Essien skulle ta ball men Carroll stikker foten ut i det han er i lufta (likefullt rødt til Essien grunnet måten han takler på). I denne episoden legger jo både Ivanovic og Suarez skuldra til og bommer, helt uskyldig egentlig. Her tar jeg mannen i forsvar, mener absolutt ingenting ondt. Endret 9. mai 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Må legges til at Ivanovic la seg ned for å dø etter ''sparket'' Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Både Gif bildet av Suarez sitt spark, og Essien sin takling er fra en vinkel som får det til å se virkelig ille ut. Se hele situasjonen fra andre vinkler, så er ingen av dem så sinnsykt ille som det kan virke som. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 De to siste med Suarez er hvertfall ikke rødt. Kanskje to gule om dommeren skal være veldig streng. Essien sin ser grusomt stygg ut, men som nevnt over, det finnes sikkert andre vinkler. Men stygt blir det uansett grunn, og da kvalifiserer en tofots knottetakling bakfra så definitivt til rødt kort. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Både Gif bildet av Suarez sitt spark, og Essien sin takling er fra en vinkel som får det til å se virkelig ille ut. Se hele situasjonen fra andre vinkler, så er ingen av dem så sinnsykt ille som det kan virke som. Helt uenig. Begge situasjoner så stygge ut fra alle vinkler jeg så i går. Spesielt Essiens takling. Endret 9. mai 2012 av Atald Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 De to siste med Suarez er hvertfall ikke rødt. Kanskje to gule om dommeren skal være veldig streng. Essien sin ser grusomt stygg ut, men som nevnt over, det finnes sikkert andre vinkler. Men stygt blir det uansett grunn, og da kvalifiserer en tofots knottetakling bakfra så definitivt til rødt kort. Veldig streng? What.the.fuck. Det er to SOLEKLARE gule kort. Måten han går inn i ryggen på Ivanovic er helt idiotisk. Alle med litt kontroll over egne kroppsdeler vet hvordan det går. Ser jo ut som han har øvd på take-down. Sparket også, haha - fy faen så latterlig. Sparket også, latterlig. For en idiot. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Sparket ser dumt ut ja. Ivanovic går like mye i som suarez. Begge bommer på skuldra. Så ser virkelig ikke det stygge i den situasjonen. Bortsett fra Suarez selv da... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Bommer på skuldra? Studer bevegelsene til Suarez godt i situasjonen. For meg er det ganske åpenbart at han har ingen planer om å gå skulder til skulder. Ser at han "stopper" opp for å hive seg inn bak Ivanovic. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Når jeg ser gifen strekker jo Suarez ut benet mot Ivan. Jeg mener Suarez burde hatt rødt den kampen, uten tvil - men igjen at ingen får rødt er helt utrolig. Endret 9. mai 2012 av Emils. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Here ya'll go. Soleklart rødt, man ser at det er tilsiktet på bevegelsene til Suarez. Red.: Det kunne forøvrig ha blitt mye styggere om ikke Ivanovic hadde sparket etter ballen der, og derfor senker kneet. Tror det er det Suarez prøver å treffe. Endret 9. mai 2012 av PSV 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Helt ærlig har eg igrunn litt vondt for å tro at suarez bevisst prøver å treffe noen spesielle kroppsdeler. Ei heller å skade han. Men idiotisk none the less. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skulle likt å se den gifen i fra en annen vinkel, med tanke på at Ivanovic treffer ballen med tuppen av skoen. Hvor langt unna ballen er Suarez når han treffer armen/magen til Ivanovic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå