Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B'burn supportere kaster fra seg sesongkortene sine, greit å vite for Gamsten og co at de har ekte supportere rundt seg

 

 

Er du seriøs?

 

Nei, bare du som er det.

 

Det nivået, men okei.

 

Må være der skal du forstå. Men greit, siden du er i kveruleringshumør igjen så, ja eg er seriøs. Eg skjønner at de gjør det, skuffet og sint siden de rykker ned blablabla. Men det B'burn trenger nå foruten nye folk i kulissene er støtte fra de som møter på kampene.

 

Hadde du gjort det samme om Chelsea rykket ned? Eller City siden eg er fortsatt i tvil om hvem du holder med.

 

Hadde du gjort det samme eller hadde du støttet laget ditt i tykt og tynt? Eller er det slik med deg at, when the going get's tough, you leave?

Lenke til kommentar

Nei, men du også skjønner hva som ligger i den gesten det er når de pælmer de ned på banen/Keane. Du mener de viser støtte når de gjør slikt?

*

 

Blir vel det samme som hvis man pælmer et skjerf på gulvet i stua, eller banner og sverter mot spillerne.

Dette er affekt, og skuffelsen over å rykke ned vel vitende om at fansen lenge har ropt om forandringer i kulissene, mens eierne har gitt blanke f.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner de godt. Mye på grunn av at Kean har vært elendig i hele sesongen og ledelsen har ikke gitt han sparken. Nå rykker de ned. Folk er forbanna. Om det er moralsk riktig er en ting, men når Blackburn har blitt til en slik klubb har de sin fulle rett til å bli mektig forbannet. Det er nok rett mot eierne, ledelsen, trenerapperatet og spillerne som har påført noe de elsker så mye.

 

Ang. kommentaren din rettet til om jeg hadde gjort det om det samme skjedde med Chelsea (eller voksenkommentaren om at jeg er City supporter...). Hadde Roman og styret klart å sende Chelsea ned i Championsship ved å ikke gidde å løfte fingern hadde jeg blitt forbannet. Nå hadde nok Roman sparket Kean etter noen kamper.

 

Jeg synes ikke reaksjonen er så unik. Jeg har da lest i flere kamptråder at folk kaster ting , skrur av tven osv. når dem taper enkelt kamper.

Lenke til kommentar

Blackburnfansen ga klar beskjed om hva de syns om Blackurns prestasjoner denne sesongen, og ga klar beskjed om hva de syns om eierne og Kean. Men tror ikke beskjeden var at supporterne ikke kommer til å støtte laget neste år. Blackburn har en lang og trofast supporterskare så de møter nok opp. Men det må være lov for en supporter å vise misnøye, speiselt om de har god grunn til å vise det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...