Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Man Utd hjemme på UP, lett match... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fy faen, deilig seier mot Sunderland i dag!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva er den røde rose/blomst-saken alle managerne i PL har på jakka? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva er den røde rose/blomst-saken alle managerne i PL har på jakka? For å hedre de som kjempet i verdenskrigene. Ikke bare PL-managere, men de fleste folka i pressen bruker det også. Remembrance Day er andre søndag i november (i Storbritannia), det er flere som bruker såkalte "poppies" i denne perioden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hva du vet Hva vet ikke google? hihi Endret 31. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Google vet det meste ja, men ikke alle har lært seg å bruke han. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ronaldo rasende på spillere som filmer :!: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vet ikke om jeg skal le eller ... jo, jeg må le. :!: Tragisk. Nå vet han hvert fall hvordan vi andre hadde det i alle Man Utd-årene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Han kom seg med filmingen relativt raskt. Som Liverpool-supporter blir det uansett å kaste stein i glasshus. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vet ikke om jeg skal le eller ... jo, jeg må le. :!: Tragisk. Nå vet han hvert fall hvordan vi andre hadde det i alle Man Utd-årene. *Host* Steven Gerrard *host* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Han kom seg med filmingen relativt raskt. Good one. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 I 2006/2007 sesongen fikk han ekstremt med tyn for at han falt lett og fikk straffe. I løpet av den sesongen gikk det opp for mannen at filming blir uglesett i England. Ryktet hadde han allerede fått, og 2007/2008 og 2008/2009 sesongen var det lite filming fra den kanten. Liverpool spilte mot Bolton i helgen. Davies falt som en flue hver gang noen pustet på han - lite kritikk får han uansett, fordi han ikke er i nærheten av Ronaldos kaliber på banen. Torres har også spanske nykker og faller om han kjenner noen er i nærheten. Gerrard har spilt i England hele sitt liv, og mitt inntrykk som United supporter er at han faller like lett den dag i dag. Jeg synes det er flott at Ronaldo blir sint om noen filmer. Kanskje ungdom som ser opp til han kan ta litt lærdom av dette. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er en gammel artikkel og kjenner jeg TV2 har de blåst opp saken en del. Uten å huske hva Ronaldo sa etter Malaga kampen så var han sur fordi han ble utvist fordi han mente dansken overdrev. Men når han fant ut at han faktisk brakk nesa så kom han med en unnskyldning. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Teipball har rett. Veit ikke hva jeg hater mest av folk som leser, tror på og snakker om sånne bullshit-artikler fra høl-i-huet-kilder eller selve kilden. Sovehest sa det uansett greit. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Han kom seg med filmingen relativt raskt. Som Liverpool-supporter blir det uansett å kaste stein i glasshus. *Host* Steven Gerrard *host* Hårsår fordi jeg mente Ronaldo filmet mye i Man Utd? I 2006/2007 sesongen fikk han ekstremt med tyn for at han falt lett og fikk straffe. I løpet av den sesongen gikk det opp for mannen at filming blir uglesett i England. Ryktet hadde han allerede fått, og 2007/2008 og 2008/2009 sesongen var det lite filming fra den kanten. At det var mer filming i starten er jeg enig i, men det forandrer ikke mye. Det var konstante filminger, smådives, klaging og sutring for alt fra den kanten. Sier som jeg sier om Zlatan - fantastisk fotballspiller, ufyselig person. Godt å ha han i La Liga, der han får selskap av ørten andre med samme egenskaper. Liverpool spilte mot Bolton i helgen. Davies falt som en flue hver gang noen pustet på han - lite kritikk får han uansett, fordi han ikke er i nærheten av Ronaldos kaliber på banen. Kevin Davies burde få kritikk, han falt lett hele tiden. Forferdelig frustrerende å spille mot når dommeren ikke gjør noe med det. Torres har også spanske nykker og faller om han kjenner noen er i nærheten. Gerrard har spilt i England hele sitt liv, og mitt inntrykk som United supporter er at han faller like lett den dag i dag. Tja til begge to. Ingen tvil om at begge to har dives/filming på rullebladet, og at det må vekk. Det er jeg den første til å si - jeg hater filming. Hver gang de eller andre Liverpool-spillere filmer eller faller for lett, så blir jeg både oppgitt og forbanna.* Men jeg er ikke enig i at de på noen måte er de verste eller kan nevnes i åndedrag med filmere som Ronaldo. De er som de fleste spillere - med noen dives/filminger på rullebladet, og det må bort. (* - Men med filming og dives tenker jeg ikke på omtrent hver gang en spiller faller. Det er faktisk godt mulig å falle i fart med liten synlig kontakt uten at det er en filming, det burde folk få en større forståelse av. Nå skrikes det ut om dives hver gang en spiller faller uten å ha blitt slaktet først, og det blir feil. Det er snakk om åpenbare filminger nå, og konstant falle lett for alt, som for eksempel Davies i går som et av de ferskeste eksemplene.) Jeg skjønner at du er United-supporter og vil angripe meg og mitt lag fordi jeg sa noe nedlatende om Ronaldo i Man Utd-tiden, men filming skjer på alle lag og er ikke unikt noen. Du nevner Torres og Gerrard, jeg nevner Nani og Rooney. Til og med Scholes og Keane har filmet. Alle gjør det i blant, det er blitt en ukultur. Det er ikke unikt for noe lag, og dermed nytter det ikke å rope om at "men ditt lag gjør det åsså!". Det må bare bort fra alle lag. Jeg synes det er flott at Ronaldo blir sint om noen filmer. Kanskje ungdom som ser opp til han kan ta litt lærdom av dette. Kjempeflott, men han - som alle andre spillere - må ta tak i seg selv først og fremst. Filming blir mer og mer vanlig i dag fordi det er så utbredt, og så mange av stjernene gjør det. Unger ser det på TV, og får det dermed litt inn i sitt eget spill også. "Rooney gjør det jo, så da kan jeg og". Da hjelper det så lite om det tas avstand fra filming i media, så lenge det fortsatt bedrives så utbredt og tilnærmet ikke blir straffet. Filming må vekk, det må bli mye strengere. Jeg vil ha mye mer av slikt som skjedde med Krasic hvor han ble utestengt to kamper for åpenbar filming. Teipball har rett. Veit ikke hva jeg hater mest av folk som leser, tror på og snakker om sånne bullshit-artikler fra høl-i-huet-kilder eller selve kilden. For å være ærlig så leste jeg ikke mer enn sitatene så kan godt være kilden er søppel og at Ronaldo aldri engang har sagt det. Men det han derimot beviselig har gjort er det som har skjedd på banen, det kommer han ikke unna og det føles alltid godt å kritisere en filmer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Når har Scholes filmet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det var en fin og høy hest Hewitt. Til salgs? 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ronaldo levde mye på ryktet de to siste sesongene. Jeg synes det var lite filming fra den kanten da, litt overspilling til tider, men han ble tross alt sparket ned 7 - 8 ganger hver kamp. Det ble jo kalt filming bare Ronaldo gikk i bakken. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Når har Scholes filmet? Scholes er selvsagt ingen notorisk filmer, det ble bare nevnt som et eksempel på at alle har filmet. Skal jeg sitte og lete rundt etter dives på nettet så har jeg neppe mye til liv og det har jeg lite lyst til, men alle vet at også han har kastet seg noen ganger. Jeg husker til og med en kamp mot Chelsea for noen år tilbake hvor han fikk gult kort for filming, hvis du ønsker litt mer "bevis". Det var en fin og høy hest Hewitt. Til salgs? Tror ikke hesten passer deg dessverre. Du er unormalt lav. Ronaldo levde mye på ryktet de to siste sesongene. Jeg synes det var lite filming fra den kanten da, litt overspilling til tider, men han ble tross alt sparket ned 7 - 8 ganger hver kamp. Det ble jo kalt filming bare Ronaldo gikk i bakken. At man går i bakken er ikke nødvendigvis en dive, selvsagt, som jeg også nevnte i innlegget. Ronaldo ble bedre, men på divesene og taktene var der likevel jevnlig hele tiden. Jeg tør knapt tenke på hvor mye tyn Ronaldo hadde fått i Liverpool, med tanke på hva Gerrard har fått for sine dives. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det som først og fremst må rettes på i fotball er innstillingen til når dommeren skal blåse og ikke. "Hvis en spiller ikke klager, så skulle han heller ikke hatt noe" "Hvis en spiller ikke faller, så skulle han heller ikke hatt noe" Begge disse to er vanlig tankegang hos kommentatorer og andre som ser på fotball. Man må liksom falle for at det skal være noe grunnlag for frispark/straffe og det samme gjelder det å klage. Uansett har vi nå sett 2 uker på rad, at "Hardmen" som Davies og Cattermole legger seg ned uten mye kontakt. Da er det enda værre for min del, når man skal være så tøff og klage på alle andre, når man ikke er noe bedre selv. En annen ting som er latterlig er hvorvidt folk blir dømt utifra hvilken konsekvens handlingen deres får. Maradona er evig stemplet som møkkamann grunnet handsen sin i 1986, mens Suarez ble folkehelt etter handsen sin for Uruguay i VM. Begge gjorde samme handling, men siden Maradona slapp unna med det, blir hans handling stemplet som mye værre. Det er også latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå