Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Han er dritgod, det skal jeg ikke si noe i mot, men desidert beste midtstopper i 5 sesonger...

Blandt de beste i PL i løpet av 5 sesonger kan jeg vel være enig i. Selv om en av de sesongene så så jeg på CS og ikke på PL.

Give me names er du snill. Vil gjerne vite hvem det er som gjør at Vidic ikke er desidert best.... Og gjerne uten disse united brillene.

 

Kompany.

 

Like seriøst som om jeg skulle si Koscielny.

 

Nei, Vidic og Adams er vel bankers. Kommer egentlig ikke på noen andre. Ferdinand? Terry?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

Lucas Radebe kunne vært en utfordrer om han ikke var plaget med skader,

Vel, MINST en faktor til måtte evt. slått til for at han skulle kunne vært en utfordrer til PL's beste midtstopper de siste 4-5 årene.....

Javel? Skrev at han kunne vært en utfordrer, ikke at han gjorde det. Radebe var en av de beste midtstopperne gjennom flere sesonger, selv Ferguson var interessert i han når han spilte.

Hvilke fakoterer er det du sikter til som du mener Vidic har og ikke Radebe hadde i sin tid?

Vel, han måtte spilt på et lag i pl, ikke et Random lag nedi systemet., og spilt lenger enn til 2005....

 

Baserer alt på wikipedia.

 

Hmm småkidsa i dag, så Leeds spilte ikke i Premier League inntill 2004 de eller? Hvorfor måtte han ha spilt lengre enn til 2005, var det da du heiv deg på unitedbølgen? Det er mulig å sammenligne 2 spillere uten at de måtte ha spilt i samme tidsrom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han er dritgod, det skal jeg ikke si noe i mot, men desidert beste midtstopper i 5 sesonger...

Blandt de beste i PL i løpet av 5 sesonger kan jeg vel være enig i. Selv om en av de sesongene så så jeg på CS og ikke på PL.

Give me names er du snill. Vil gjerne vite hvem det er som gjør at Vidic ikke er desidert best.... Og gjerne uten disse united brillene.

Tar på meg united briller å sier Fabricio Coloccini ;)

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

Lucas Radebe kunne vært en utfordrer om han ikke var plaget med skader,

Vel, MINST en faktor til måtte evt. slått til for at han skulle kunne vært en utfordrer til PL's beste midtstopper de siste 4-5 årene.....

Javel? Skrev at han kunne vært en utfordrer, ikke at han gjorde det. Radebe var en av de beste midtstopperne gjennom flere sesonger, selv Ferguson var interessert i han når han spilte.

Hvilke fakoterer er det du sikter til som du mener Vidic har og ikke Radebe hadde i sin tid?

Vel, han måtte spilt på et lag i pl, ikke et Random lag nedi systemet., og spilt lenger enn til 2005....

 

Baserer alt på wikipedia.

 

Hmm småkidsa i dag, så Leeds spilte ikke i Premier League inntill 2004 de eller? Hvorfor måtte han ha spilt lengre enn til 2005, var det da du heiv deg på unitedbølgen? Det er mulig å sammenligne 2 spillere uten at de måtte ha spilt i samme tidsrom.

Kjære deg, vi diskuterer en som har vært bedre enn vidic de siste 5-6 sesongene...

 

Ser at du muligens blander to diskusjoner. Kan godt hende han ville vært en konkurrent på dette laget, men det er en annen diskusjon som går parallelt her

 

Forøvrig ble eg United supporteri 1988.

Lenke til kommentar

Han er dritgod, det skal jeg ikke si noe i mot, men desidert beste midtstopper i 5 sesonger...

Blandt de beste i PL i løpet av 5 sesonger kan jeg vel være enig i. Selv om en av de sesongene så så jeg på CS og ikke på PL.

Give me names er du snill. Vil gjerne vite hvem det er som gjør at Vidic ikke er desidert best.... Og gjerne uten disse united brillene.

 

Kompany.

 

Like seriøst som om jeg skulle si Koscielny.

 

Nei, Vidic og Adams er vel bankers. Kommer egentlig ikke på noen andre. Ferdinand? Terry?

 

Tenkte det var snakk om kven det var som gjorde at Vidic ikkje var suverent best dei siste sesongane, og då er jo ikkje Kompany den mest uhørte å foreslå? Årets lag to år på rad vitnar jo sanneleg om ein glimrande midtstoppar.

 

Totalt sett ville vel Gary Pallister, Sol Campbell, John Terry og Rio Ferdinand kunne kjempe om Vidic sin plass (og Adams sin forsåvidt).

Lenke til kommentar

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

Lucas Radebe kunne vært en utfordrer om han ikke var plaget med skader,

Vel, MINST en faktor til måtte evt. slått til for at han skulle kunne vært en utfordrer til PL's beste midtstopper de siste 4-5 årene.....

Javel? Skrev at han kunne vært en utfordrer, ikke at han gjorde det. Radebe var en av de beste midtstopperne gjennom flere sesonger, selv Ferguson var interessert i han når han spilte.

Hvilke fakoterer er det du sikter til som du mener Vidic har og ikke Radebe hadde i sin tid?

Vel, han måtte spilt på et lag i pl, ikke et Random lag nedi systemet., og spilt lenger enn til 2005....

 

Baserer alt på wikipedia.

 

Hmm småkidsa i dag, så Leeds spilte ikke i Premier League inntill 2004 de eller? Hvorfor måtte han ha spilt lengre enn til 2005, var det da du heiv deg på unitedbølgen? Det er mulig å sammenligne 2 spillere uten at de måtte ha spilt i samme tidsrom.

 

Jotun er jo eldgammel.

 

Radebe var en strålende spiller og hadde helt sikkert kjempet om en plass, hvis han hadde unngått skadene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at Radebe var god men da kan man jo begynne å dra opp navn som Gallas, Pallister, Hendry, Bruce, McGrath og ikke minst King. Synes også at paret Skrtel/Agger har gjort en god jobb for ‘pool de siste sesongene.

 

Jeg absolutt hater spillere som Terry, Adams og C**tbell men mener det er mest riktig å trekke frem de 3 sammen med Ferdinand, Hyppiä, Vidic og Stam. Vanskelig å velge to, da alle var/er veldig gode spillere, men skulle jeg satt sammen et perfekt stopperpar fra PL-æran ville jeg nok endt opp med Adams og Vidic.

 

Jeg er allikevel av den oppfatningen at hadde King ikke slitt med kneene sine oppigjennom karrieren ville denne diskusjonen vært lett, da hadde han tatt plassen til Vidic. Det er jeg sikker på at mange Utd-fans ville vært enig med meg i også fordi han mest sannsynlig ville spilt for de da.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

KIng og Rio er ihvertfall de soleklart smarteste stopperene i Premer League. De tar ikke så mye spalteplass som sine hardttaklende kolleger, men faen så god de er. Og jeg er helt enig med Solaar, hadde ikke King vært skadeplaget ville han nok vært langt frem i denne diskusjonen. Det samme gjelder forsåvidt RVP når det gjelder spissplassen også, tror ikke Arsenal-fans hadde tenkt på Henry lenger om han hadde vært litt mindre skadeplaget i sine sesonger i klubben.

 

Og Arteta... Og.... Ja en hypotetisk diskusjon vi kanskje ikke trenger ta :D

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Angående debatten fintspillende stopper (f.eks R. Ferdinand) versus en mer duellsterk midtstopper (f.eks Vidic) så er det som regel sistnevnte som får mest spalteplass grunnet hans mer spektakulære spillestil. Egentlig burde det jo vært motsatt, da hasardiøse taklinger og knallharde dueller som regel kommer av mindre heldig posisjonering og merkelige taktiske valg. En kar på twitter skrev det følgende (ca., jeg oversetter) om en sammenligning av Carrick og Scott Parker:

 

"Det er tydeligvis bedre å løpe som satan for å komme seg dit man burde vært, i stedet for å være der til å begynne med..."

 

Synes den uttalelsen var ganske på kornet.

Endret av The Hoff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...