Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som du skjønner poenget Emils.

 

Man kan takle med to bein uten at det skal være rødt. Som Jørgen skriver kan man takle ved siden av spilleren med to bein uten at det er snakk om verken frispark, gult eller rødt kort.

 

Da vil ikke taklingen være farlig for spilleren uansett om han treffer eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To strake ben med knotter først syns jeg altid bør gå under farefullt spill. Det er noe av det verste jeg ser på en fotballbane. Selv om man "har kontroll" over taklingen som alle sier, så er det utrolig lite som skal til for at det blir seriøse skader. Men to-fots takling i seg selv trenger ikke bety farefullt spill. Kan jo også takle med 2 ben uten at føttene er strake eller at man viser knotter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er håpløst å sette opp et lag bestående av kun elleve spillere da det er en rekke posisjoner hvor det umulig å velge mellom 2-3 spillere. Den eneste spilleren jeg virkelig ikke synes hører hjemme på listen til TV2 er Vidic.

 

Jeg synes i alle fall at det er trist at Zola og Makélélé ikke får den anerkjennelsen de fortjener.

 

Hvorfor skeptisk til Vidic? PLs desidert beste midtstopper i 4-5 sesonger. Er vel ingen andre midtstoppere i PL som har prestert så bra over tid.

 

Dessuten, pirke pirke, det er ikke TV2 sin liste, det er de som har tatt seg bryet med å stemme.

Lenke til kommentar

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

 

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

 

De beste midtstopperne i PL (som jeg husker): Sol Campbell, Sami Hyypiä, Rio Ferdinand, John Terry, Nemanja Vidic, Tony Adams, Jaap Stam. Synes ikke det er ufair at Vidic får en plass.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Du trenger ikke gjøre deg til emils, han har ikke sagt det du insinuerer.

Der kom du ja, uten å komme med noe annet en tøv for å tøffe deg.

Vel, alle andre hadde skjønt det....

Så en ekstra forklaring burde ikke være nødvendig. Det burde holde å lese innleggene man svarer på. Men det har du jo aldri gjort, og kommer vel aldri til å gjøre heller?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

 

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

 

Lucas Radebe kunne vært en utfordrer om han ikke var plaget med skader,

Lenke til kommentar

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

Lucas Radebe kunne vært en utfordrer om han ikke var plaget med skader,

Vel, MINST en faktor til måtte evt. slått til for at han skulle kunne vært en utfordrer til PL's beste midtstopper de siste 4-5 årene.....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Han er dritgod, det skal jeg ikke si noe i mot, men desidert beste midtstopper i 5 sesonger...

Blandt de beste i PL i løpet av 5 sesonger kan jeg vel være enig i. Selv om en av de sesongene så så jeg på CS og ikke på PL.

Give me names er du snill. Vil gjerne vite hvem det er som gjør at Vidic ikke er desidert best.... Og gjerne uten disse united brillene.

Lenke til kommentar

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

Lucas Radebe kunne vært en utfordrer om han ikke var plaget med skader,

Vel, MINST en faktor til måtte evt. slått til for at han skulle kunne vært en utfordrer til PL's beste midtstopper de siste 4-5 årene.....

Javel? Skrev at han kunne vært en utfordrer, ikke at han gjorde det. Radebe var en av de beste midtstopperne gjennom flere sesonger, selv Ferguson var interessert i han når han spilte.

Hvilke fakoterer er det du sikter til som du mener Vidic har og ikke Radebe hadde i sin tid?

Lenke til kommentar

Haha, nei. Men, for å dra opp nivået litt;

Vidic har spilt for United siden nyttår i 05-06-sesongen, Altså 6.5 sesonger hvis man regner med denne sesongen hvor han dessverre har vært mye skadet. Jeg synes ikke det er alt for kontroversielt å hevde at Vidic har vært den beste stopperen i PL i 4 minst 4 av de sesongene. Hvem er konkurrentene? Terry kanskje, evt. Rio.

Lucas Radebe kunne vært en utfordrer om han ikke var plaget med skader,

Vel, MINST en faktor til måtte evt. slått til for at han skulle kunne vært en utfordrer til PL's beste midtstopper de siste 4-5 årene.....

Javel? Skrev at han kunne vært en utfordrer, ikke at han gjorde det. Radebe var en av de beste midtstopperne gjennom flere sesonger, selv Ferguson var interessert i han når han spilte.

Hvilke fakoterer er det du sikter til som du mener Vidic har og ikke Radebe hadde i sin tid?

Vel, han måtte spilt på et lag i pl, ikke et Random lag nedi systemet., og spilt lenger enn til 2005....

 

Baserer alt på wikipedia.

Lenke til kommentar

Han er dritgod, det skal jeg ikke si noe i mot, men desidert beste midtstopper i 5 sesonger...

Blandt de beste i PL i løpet av 5 sesonger kan jeg vel være enig i. Selv om en av de sesongene så så jeg på CS og ikke på PL.

Give me names er du snill. Vil gjerne vite hvem det er som gjør at Vidic ikke er desidert best.... Og gjerne uten disse united brillene.

 

Kompany.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...