Teipball Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 4-3 i Swansea - Wolves nå. Hawaii-fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg snakka om hans påstand om at Wigan skulle hatt rødt kort. Skjønner ikke henskiten med å henvise til vglive. Hva beviser det? Men nei, jeg ser ikke kampen, så det kan godt hende at det stemmer, men igjen, det var vglivesitatet jeg synes var morsomt. Huh? Påstand? Det var jo kun en henvisning til det VG Live har skrevet, som du så fint nevner. De ansvarlige for VG Live ser antakelig fotballkampen òg, så jeg forstår ikke helt hvorfor sitatet var så morsomt. Endret 28. april 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Og der skulle Wigan ahtt rødt kort. Gult kort Wigan: McCarthy. McCarthy går inn med to strake bein mot Cabaye, og får korrekt gult kort. Fra VG live. Henger ikke disse to sammen da? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Er du seriøs? Må det der virkelig forklares for at du skal forstå det? Håper for din del at du tuller. Endret 28. april 2012 av Sex Raptor 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Urmaker har vel aldri fått med seg regelen om taklinger med to strake bein. 3 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Å herregud. Ja, det er nok av folk som tror at to strake bein er automatisk rødt kort, så hvorfor skulle ikke jeg tro at du impliserte det med vglive som kilde? Forklar hva du mener da. Urmaker har vel aldri fått med seg regelen om taklinger med to strake bein. Henvis gjerne til den spesifikke regelen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article195251.ece Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Igjen, det er farefullt spill man snakker om. Selv om de fleste tofotstaklinger er farlige, så er det ikke automatisk sagt at alle tofotstaklinger er rødt kort. Les denne f.eks.: http://www.football365.com/ref365/7419795/On-Kompany-No-Danger-No-Red-Card Nå fikk ikke Kompany klagen innvilget, men det setter ting i perspektiv. Legg forresten merke til at jeg ikke har sagt at det ikke skulle vært rødt kort i tilfellet vi opprinnelig snakka om (har ikke sett situasjonen). Jeg bare synes det var pussig og sitere vglive som kilde for at det skulle vært rødt kort (dersom det var det han mente, hvilket jeg spurte om uten å få svar). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Treffer man spiller er det rødt. Kommentator sa forresten også at det burde vært rødt. Endret 28. april 2012 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Dette her var ekstremt skuffende! Blir jo totalt voldtatt av Wigan... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Treffer man spiller er det rødt. Kommentator sa forresten også at det burde vært rødt. Det er ikke et kriterium, nei. Som sagt, det er ikke denne situasjonen jeg sikter til, men folks feilaktige oppfatning om at det er en regel at tofotstaklinger er rødt kort. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Så du mener at en takling som kan ødelegge karrierer skal gå hvis ingen bli skadet av den? 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hvor i alle verden får du det i fra? Jeg mener at en takling som ikke er farlig, ikke skal straffes med rødt kort kun fordi den er utført med to bein. Det er forresten helt i tråd med regelverket. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Urmaker har rett her. Det er fullt lovlig å takle med to bein, så fremt det ikke er farefullt spill. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Det blir jo fort farefullt om man treffer noe mer en kun ballen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Det spørs jo helt på farta, helt enig med Urmaker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Fart, vinkel, fart på motspiller osv. Mange faktorer som spiller inn. Men det er uansett jævlig unødvendig å takle med 2 ben i 10/10 tilfeller. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Det er jo ikke gitt at en takling er farefull bare fordi man treffer noen, og den er med to bein. Sklitaklinger fra siden med begge bein er helt greit, så fremt man ikke "viser knotter"/går unødvendig hardt inn. Dette er farefullt: http://www.youtube.com/watch?v=20If7fnKSyg Enig med AnewZ. Det er stort sett alltid bedre å takle med en fot. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hvor i alle verden får du det i fra? Jeg mener at en takling som ikke er farlig, ikke skal straffes med rødt kort kun fordi den er utført med to bein. Det er forresten helt i tråd med regelverket. Så Torres sin to fots takling mot Swansea burde hatt en annen farge? Han traff tross alt ikke spilleren Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Du trenger ikke gjøre deg til emils, han har ikke sagt det du insinuerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå