Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg snakka om hans påstand om at Wigan skulle hatt rødt kort. Skjønner ikke henskiten med å henvise til vglive. Hva beviser det? Men nei, jeg ser ikke kampen, så det kan godt hende at det stemmer, men igjen, det var vglivesitatet jeg synes var morsomt.

 

Huh? Påstand? Det var jo kun en henvisning til det VG Live har skrevet, som du så fint nevner. De ansvarlige for VG Live ser antakelig fotballkampen òg, så jeg forstår ikke helt hvorfor sitatet var så morsomt.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Å herregud. Ja, det er nok av folk som tror at to strake bein er automatisk rødt kort, så hvorfor skulle ikke jeg tro at du impliserte det med vglive som kilde? Forklar hva du mener da.

 

Urmaker har vel aldri fått med seg regelen om taklinger med to strake bein.

 

Henvis gjerne til den spesifikke regelen.

Lenke til kommentar

Igjen, det er farefullt spill man snakker om. Selv om de fleste tofotstaklinger er farlige, så er det ikke automatisk sagt at alle tofotstaklinger er rødt kort. Les denne f.eks.:

 

http://www.football365.com/ref365/7419795/On-Kompany-No-Danger-No-Red-Card

 

Nå fikk ikke Kompany klagen innvilget, men det setter ting i perspektiv.

 

Legg forresten merke til at jeg ikke har sagt at det ikke skulle vært rødt kort i tilfellet vi opprinnelig snakka om (har ikke sett situasjonen). Jeg bare synes det var pussig og sitere vglive som kilde for at det skulle vært rødt kort (dersom det var det han mente, hvilket jeg spurte om uten å få svar).

Lenke til kommentar

Hvor i alle verden får du det i fra? Jeg mener at en takling som ikke er farlig, ikke skal straffes med rødt kort kun fordi den er utført med to bein. Det er forresten helt i tråd med regelverket.

 

Så Torres sin to fots takling mot Swansea burde hatt en annen farge? Han traff tross alt ikke spilleren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...