Jotun Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ja, det skal eg gjøre når ligaen er over. I mellomtiden er det kjekt å se at du endelig har konvertert og komt deg bort fra oss andre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er drittlei av å ta ting som en mann, det er slitsomt. Dersom United taper tittelen til City så skal jeg ta det som en drittunge på 5 år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 2-0 til Man City. Wolves altså. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Blir faktisk kvalm av å se City "spille". Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Blir faktisk kvalm av å se City "spille". Hva mener du? City spiller til tider nydelig fotball. Det er det bare å innrømme uansett hvor mye jeg hater dem. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Bryr meg faktisk ingenting om City vinner gullet. Det er en slags absurd vinn-vinn-situasjon for min del. Det finnes positive sider ved begge utfall: På den ene sida unner jeg ikke spillere som Nasri å vinne noe, på den andre sida så vil det være en fryd og se skuffelsen hos de cocky medgangsupporterne til united. 8 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vil ikke se Shitty vinne gullet fordi de har kjøpt til seg suksess så jævlig. Den andre grunnen er Samir Nasri. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 liverpool ass. Herregud, klovnelag. 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det siste laget jeg vil se vinne serien er City. Ikke bare fordi jeg selv er United-fan, men også fordi det vil være en seier for fotballen om noen andre enn City vinner. Det er feil at man skal kunne kjøpe seg til suksess og hele tiden lene seg på rike sjeiker som bare spytter inn milliarder hver gang du ber om det. Jeg har ikke noe imot at et lag kjøper spillere for flere milliarder, men skal de gjøre det så bør det være med penger de har tjent opp. 6 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hater i bunn og grunn manu mer enn manc, men håper at de røde djevlene vinner. Blir kvalm å se måten City blir styrt med Tevez, Balotelli ++ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kyle Walker PFA Young Player of the Year. Persie tok seniorprisen. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 PFA Team of the Year: Hart; Walker, Kompany, Coloccini, Baines; Silva, Yaya Toure, Parker, Bale; Rooney, van Persie. Blir litt spesielt når (ja, når) ManUtd vinn ligaen, men det likevel berre er plass til ein frå laget på årets lag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 PFA Team of the Year: Hart; Walker, Kompany, Coloccini, Baines; Silva, Yaya Toure, Parker, Bale; Rooney, van Persie. Hvor er Valencia? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvem mener du Valencia har vært bedre enn en de som er tatt ut? Lenke til kommentar
Populært innlegg makkaa Skrevet 22. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2012 Hvor er Valencia? I Spania. 13 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvor er Valencia? I Spania. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvem mener du Valencia har vært bedre enn en de som er tatt ut? Nå skal det vel være en 4-4-2, men jeg mener Valencia fint kunne tatt plassen til Bale. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Joda, litt enig der. Har Bale hatt en sånn "supersesong" som gjør at han er valgt til den plassen egentlig? Jeg mener han ikke har det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Syns faktisk Dempsey hadde fortjent en plass på det laget.. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Flotters at Coloccini er med. Vært suveren i år. Velfortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå