Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo mot spillets gang. Samt sol som gjør sikten foferdelig.

Nok av sjangser her som tilsier at Tottenham skulle kunne score. Men det er vel det som er problemet også. De sliter med å sette den.

Edit: Skulle vel strengt tatt ikke vært frispark heller?

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Er skadet desverre (om du kun nevner savnet eller misforstår beklager jeg), han og Gallas burde være vårt klareste alternativ som stopperpar i øyeblikket.

Gallas er jo den av de bak som har best vinnermentalitet, og "liker" hvordan han sa fra til Ekotto da han kom inn i løpsbanen hans så de kolliderte.

Lenke til kommentar

Everton have confirmed that Royston Drenthe's career at the club is over after they imposed a fine of four weeks wages - in the region of £140,000 - for two serious breaches of club discipline in the build-up to the semi-final.

Liverpool skal visst vere interessert i å hente han.

Lenke til kommentar

Hahaha, herregud så digg at resultater går Newcastles vei for tiden. Helt fantastisk!

Absolutt! Fantastisk moro å se et lag med ikke like mye ressurser som andre kjempe om topp4. Liten bismak at det sansynligvis går på bekostning av Tottenham, men de er så elendige at de ikke har en skjit å gjøre i CL. Heia Castle!

Lenke til kommentar

Provosere? Ønsker da Tottenham blandt topp4 nesten* like mye som jeg ønsker at United vinner PL. Siste innlegg var et resultat over at jeg var forbannet på Tottenham over det de har "prestert" de siste 10-15 kampene.

* Liten overdrivelse

I kampens hete så regnet jeg nesten med at det kun var for å provosere. Beklager! ;]

Lenke til kommentar

Provosere? Ønsker da Tottenham blandt topp4 nesten* like mye som jeg ønsker at United vinner PL. Siste innlegg var et resultat over at jeg var forbannet på Tottenham over det de har "prestert" de siste 10-15 kampene.

* Liten overdrivelse

I kampens hete så regnet jeg nesten med at det kun var for å provosere. Beklager! ;]

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...