banansplitt™ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Tottenham er helt latterlige. Snakk om kollaps. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Det er jo mot spillets gang. Samt sol som gjør sikten foferdelig. Nok av sjangser her som tilsier at Tottenham skulle kunne score. Men det er vel det som er problemet også. De sliter med å sette den. Edit: Skulle vel strengt tatt ikke vært frispark heller? Endret 21. april 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Herregud som forsvaret til Spurs rakner om dagen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Kaboul.. Edit: Samt at de i januarvinduet burde hentet inn forsterkninger. Cahill. tsk tsk Endret 21. april 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er skadet desverre (om du kun nevner savnet eller misforstår beklager jeg), han og Gallas burde være vårt klareste alternativ som stopperpar i øyeblikket. Gallas er jo den av de bak som har best vinnermentalitet, og "liker" hvordan han sa fra til Ekotto da han kom inn i løpsbanen hans så de kolliderte. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Savnet ja. Stått som en klippe. Nå som King og Kaboul er bak så virker det å være veldig mye usikkerhet. Kaboul og Gallas hadde funnet tonen, de hadde begge sine oppgaver og visste hva de fikk av partneren. Nå virker det å være litt all over the place. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Mål Queens Park Rangers: TAARABT. Den tidligere Spurs-spilleren skrur ballen over fra over 20 meters hold og sender hjemmelaget i ledelsen! Bra gjort å score når en skrur ballen over fra over 20 meter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Skrudde på tverrliggeren. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 VdV som er roligheten selv i de situasjonene. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Everton have confirmed that Royston Drenthe's career at the club is over after they imposed a fine of four weeks wages - in the region of £140,000 - for two serious breaches of club discipline in the build-up to the semi-final. Liverpool skal visst vere interessert i å hente han. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Antar at Tottenham ikke gidder å prøve engang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Antar at banansplitt feiler med å provosere. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Provosere? Ønsker da Tottenham blandt topp4 nesten* like mye som jeg ønsker at United vinner PL. Siste innlegg var et resultat over at jeg var forbannet på Tottenham over det de har "prestert" de siste 10-15 kampene. * Liten overdrivelse Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Newcastle i Champions League 2012/2013? Hva hadde oddsen for det vært i august? De har fått mye hjelp med £35m for en average Premier League spiss men det er likefullt sykt imponerende. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fantastisk! Fy faen, perfekt PL-dag. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hahaha, herregud så digg at resultater går Newcastles vei for tiden. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hahaha, herregud så digg at resultater går Newcastles vei for tiden. Helt fantastisk! Absolutt! Fantastisk moro å se et lag med ikke like mye ressurser som andre kjempe om topp4. Liten bismak at det sansynligvis går på bekostning av Tottenham, men de er så elendige at de ikke har en skjit å gjøre i CL. Heia Castle! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Provosere? Ønsker da Tottenham blandt topp4 nesten* like mye som jeg ønsker at United vinner PL. Siste innlegg var et resultat over at jeg var forbannet på Tottenham over det de har "prestert" de siste 10-15 kampene. * Liten overdrivelse I kampens hete så regnet jeg nesten med at det kun var for å provosere. Beklager! ;] Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Provosere? Ønsker da Tottenham blandt topp4 nesten* like mye som jeg ønsker at United vinner PL. Siste innlegg var et resultat over at jeg var forbannet på Tottenham over det de har "prestert" de siste 10-15 kampene. * Liten overdrivelse I kampens hete så regnet jeg nesten med at det kun var for å provosere. Beklager! ;] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå