Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett den analysen av Nevilla nå, han kommer med med mye bra, men er litt uenig med han.

 

Føler at han mener det er greit å legge seg hvis det er kontakt, fordi man blir hindret. Det er jeg uenig i, man skal prøve å fortsette å spille. Mange av eksemplene han kom er situasjoner der spillerne ikke ville hatt noe problem med å spille videre. F.eks Beckham, Messi, Lampard og Gerard-situasjonene.

 

Når spillerne faller på de, så vil det bare bli verre og verre for dommerne. Lampard ville nok blitt felt i etterkant, men synes ikke det skal være grunn nok til at han skal falle før det er kontakt. I mine øyne er det juks.

 

Når det kommer til holdning så kan jeg være enig, da er det greit å falle, selv om jeg hadde hatt større resåekt for spilleren om han bare hadde stoppet opp.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

I lys av de siste ukenes resultater kan jeg som ihuga Spurs-supporter garantere to ting:

 

1. Spurs kaprer 4. plassen med Chelsea utenfor topp-4.

2. Chelsea vinner CL.

 

Det er garantert. Vennlig hilsen Trollenham Lolspur.

 

Tar da Chelsea plassen til Tottenham i neste sesongs CL?

Lenke til kommentar

Kan man spille på den kombinasjonen og få ennå bedre odds noe sted? I tilfelle skal jeg putte penger på det for det der er faen i meg bombesikkert, såpass har jeg lært meg i løpet av 25 år med Spurslidelser.

 

Du får 11.25 (bet365) i odds på en dobbel med Tottenham blant de fire beste og Chelsea som CL-vinner.

 

Godt betalt om du er skråsikker :)

Lenke til kommentar

Hmm, ja det blir det spennende. Våre sjanser til å kvalifisere oss synker i så fall drastisk.

 

Reglene ble endret foran 2005/06-sesongen. Før det var ikke CL-vinneren garantert plass i neste års turnering, men Liverpool vant jo som kjent i 2004/05 og ble nr 5 i Premier League. Reglene ble endret, og England fikk 5 lag i CL i 05/06 (tre direkte kvalifisert, Everton tredje kvalikrunde og Liverpool måtte starte i første kvalikrunde).

Lenke til kommentar

For spesielt interesserte:

National Geographic viser Tirsdag den 24 April kl 22.30 "Flyhavarikommisjonen".

Flyulykken i München i 1958 var den mørkeste dagen i Manchester Uniteds historie. Pilot James Thain fikk først skylden og fløy aldri igjen.

 

Det vises reprise den 25 april kl 02.00 og 14.00.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...