Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riise er også et temmelig spesielt valg.

 

Mitt lag, uten fancy jentegrafikk:

 

Schmeichel

 

Neville S. Campbell Stam Irwin

 

Ronaldo Vieira Scholes Giggs

 

Cantona Henry

 

Selvsagt farget av at jeg er United-fan. Alan Shearer, David Beckham. Zola, Seaman, m.fl kan sikkert også diskuteres inn. Er dog enig i at backer vanskelig, da jeg ikke husker så veldig mange gode backer fra "gamledager". Irwin var ihvertfall stødigheten selv og spilte omtrent alle kampene for United i deres storhetsperiode. Sikkert mange flåsemikler som kommer til å hoste ut moteordet middelmådig her.

Lenke til kommentar

Denne har vært oppe i United-tråden, men poster der her også.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mNx5ok60U6A

 

Gary Nevilles 14-minutter lange analyse av filming/overspilling/skadeunngåelse/etc. Absolutt verdt å få med seg, mange gode poenger. Litt mer nyansert bilde enn den gjennomsnittlige forumbavian som slenger rundt uttrykk som juksefitte, kvalm ufyselig type, o.l.

Lenke til kommentar

Trodde aldri jeg skulle si dette, men etter han har lagt opp har jeg virkelig begynt å like Gary Neville. Langt mer oppegående enn de andre nissene i Sky Sports.

 

Ang. 20 seasons greiene. Egentlig skremmende hvor dårlige de beste backene i PL har vært forhold til de andre ligaene, men kult å se at Rob Jones ble nominert! Herlig spiller som kunne hatt en så utrolig mye bedre karriere hvis ikke for skadene.

Lenke til kommentar

Synes faktisk Henning Berg er bra, han er ikke så like kåt som de andre på å komme seg i sitatboka 2012. Dessuten synes jeg han fremstår relativt upartisk, i motsetning til Lundekvalm (freudian slip), Alsaker og Langli (han liker jeg dog).

 

Han er litt tørr da, det er ikke til å stikke under stol.

Lenke til kommentar

Samt at han har en del merkelige feil når det kommer til spillernavn etc.

Men at han mente A.Young ikke gjorde noe galt mot A.Villa synes jeg skilte seg ut av de ellers (i bunn og grunn) positive innspillene han har.

 

Han slår meg som en flink analytiker, og har god peiling på hva som skjer i kulissene, men er kanskje ikke like flink til å formidle og engasjere, iallefall ikke på TV.

Men han har jo så vidt fått begynt.

Lenke til kommentar

Personlig så trenger jeg ikke å bli engasjert av folka i studioet, blir engasjert nok av det som skjer på banen. Det jeg trenger av de i studioet er å bli fortalt noe jeg ikke har tenkt på selv. Sånn sett er Berg, Lars Sivertsen og til dels Petter Myhre mine favoritter.

Det angående Ashley Young, så du analysen til G. Neville linket på forrige side? Ikke at det gjør handlingen til Young noe bedre forsåvidt, men gir et mye mer nyansert syn på saken. I bunn og grunn så er det jo forsvarsspilleren sin feil som setter seg i en situasjon hvor det (i teorien) skal være et straffespark.

Lenke til kommentar

Personlig så trenger jeg ikke å bli engasjert av folka i studioet, blir engasjert nok av det som skjer på banen. Det jeg trenger av de i studioet er å bli fortalt noe jeg ikke har tenkt på selv. Sånn sett er Berg, Lars Sivertsen og til dels Petter Myhre mine favoritter.

Det angående Ashley Young, så du analysen til G. Neville linket på forrige side? Ikke at det gjør handlingen til Young noe bedre forsåvidt, men gir et mye mer nyansert syn på saken. I bunn og grunn så er det jo forsvarsspilleren sin feil som setter seg i en situasjon hvor det (i teorien) skal være et straffespark.

 

Problemet mer argumentasjonen til Neville er at forsvareren er damned if he does, damned if he doesn't. Prøver han ikke å vinne ballen går jo Young forbi ham uansett. Stekker han ut benet er det straffe.

Lenke til kommentar

Imotsetning til de andre tilfellene streffer ikke Clark ut beinet sitt i det hele tatt. Er forøvrig enig i at flere spillere gjør det samme og faller for å vise at de faktisk skal ha straffe. Synes heller at dommerne bør ta tak i slike situasjonen og blåse dersom man blir hindret også, selv om man ikke faller.

 

Bra analyse for øvrig. Gary Neville kan sin fotball. Men lurer på hvem som er "cheats" i hans øyne.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...