Benbjo Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Spiller på serievinneren og han er engelsk. Nettopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Håper Hart tar denne. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Silva har imponert meg mest i år. Tevez bør vinne årets comeback. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Silva var god første halvdel av sesongen, men har forsvunnet endel i det siste. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Kan henge sammen med at jeg så mer PL før jul. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Lol @ Parker. Flere spillere som har vært milevis bedre, deriblant Mata som har vært den eneste grunnen til at Chelsea har scoret mål denne sesongen. Tipper Rooney tar denne siden han er engelsk og spiller på ligavinneren, selv om RvP og Hart har vært bedre denne sesongen. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hallo? Valencia? Carrick?!? Begge har vært bedre enn Parker, i hvert fall. Synes også at Young Player of the Year bør være for spillere under 21. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Om Scott Parker skal få være på den lista hvorfor er ikke Song der? Song >>> Parker anyday 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det er et hav av spillere som har vært bedre enn Parker. Demba Ba, Coloccini, Mata, Kompany, Carrick, Valencia... Grant Holt? At Kompany ikke er nominert er jo en skandale, faktisk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Johnny Evans .................... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Evans har vel ikke vært god hele sesongen. 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 David Silva = ligaens beste angrepsspiller før nyttår. Antonio Valencia = ligaens beste angrepsspiller etter nyttår. Robin van Persie = ligaens beste angrepsspiller totalt sett. Enige/uenige? 7 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har bestemt meg for å roe ned dette fotballdiskusjon-greiene, og litt av grunnen er at jeg bruker alt for mye tid på sånne ting som dette. Det er synd at jeg lar meg provosere, men dette er så utrolig dumt. Evans har vært strålende, superb, creme de la creme i 90% av sesongen. Evans har faktisk vært god hele sesongen. Én stinker mot City (det røde kortet) og en dårlig kamp under den kollektive svikten mot Wigan. Til sammenligning var Aguero møkk fra midten av Desember og frem til nå for to uker siden. David Silva har vært helt anonym siden ca samme periode. Dont believe the hype. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Fun fact btw: Siden de to første kampene har Robin van Persie aldri gått av banen to ganger på rad uten målpoeng. Consistency? 3 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 2-0 til Wigan etter 8 minutter. Spår total Arsenal-dominans og årsbeste av Al Habsi. Book it. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har bestemt meg for å roe ned dette fotballdiskusjon-greiene, og litt av grunnen er at jeg bruker alt for mye tid på sånne ting som dette. Det er synd at jeg lar meg provosere, men dette er så utrolig dumt. Evans har vært strålende, superb, creme de la creme i 90% av sesongen. Evans har faktisk vært god hele sesongen. Én stinker mot City (det røde kortet) og en dårlig kamp under den kollektive svikten mot Wigan. Til sammenligning var Aguero møkk fra midten av Desember og frem til nå for to uker siden. David Silva har vært helt anonym siden ca samme periode. Dont believe the hype. Dette. Fornøyd med Evans. Koser meg når jeg ser han spille. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Creds til Wigan i kveld, fortsatte der de slapp. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Fun fact btw: Siden de to første kampene har Robin van Persie aldri gått av banen to ganger på rad uten målpoeng. Consistency? Fun fact #2: RvP har ikkje skåra i begge kampane mot eit lag denne sesongen, til tross for at han har skårt mot 17 av PL-laga. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Stemmer det? Orker ikke sjekke, men det høres sprøtt ut... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå