Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent sportslig og økonomisk vil det sikkert lønne seg for oss å hente Hazard for også selge når han er i ypperste verdensklasse, men det hadde nok vært bra for oss sportslig å hente Tevez også, det betyr ikke at jeg ikke hadde hatet kjøpet. Visse type personer vil jeg ikke ha i klubben, uavhengig om de er 10x fotballspilleren Messi er.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han først gått til Arsenal hvis han fikk mulighet til å spille for Barcelona eller Real Madrid?

 

Han sa selv at han vil til Premier League og England og deretter videre til Spania senere i karrieren. Det er derfor ;)

 

Hehe, er enig med deg der.

Håper uansett at vi henter Gotze til sommeren, på den betingelsen at han forandrer etternavnet slik at jeg ikke trenger å lære meg den forbanna tingen over O'en.

 

Som Benbjo sier: Götze kommer ikke til Arsenal i sommer. Signerte ny kontrakt i mars og skulle bli minst en sesong eller to til før han i det hele tatt vurderte å forlate Dortmund.

 

Ellers håper jeg Hazard "crashes n' burns" hvis han går til en annen klubb i England som ikke er Arsenal. Ditto det samme med Barcelona. :yes:

Lenke til kommentar

Det som er så rart med Hazard er at i alle intervjuer jeg har sett med ham så virker han som en ganske jordnær og veldig gjennomtenkt gutt for alderen. Skjønner derfor ikke hvorfor han blir linket til alle disse klubbene.

 

... eller duh! Kanskje nettopp derfor...

 

Syntes det samme selv når jeg så intervjuer med han tidligere, men virker nærmest som om det har blitt en "hit" for mediene i Frankrike å få Hazard til å snakke om hvilke klubber han kunne tenke seg å dra til. Er ei heller ingen primadonna eller sippeunge på banen for å si det sånn så hvorfor han nå plutselig har tatt helomvending utenfor banen vet jeg virkelig ikke.. :hmm:

 

Har hørt at Arsenal er linket til Christian Eriksen også. Skaffer de seg han og Hazard skal jeg starte en apokalypse.

 

Not gonna happen. Vi kommer trolig ikke til å kjøpe en offensiv midtbanespiller i det hele tatt. Tror vi ender opp med muligens Podolski og en annen spiller til som er omtrent 27-29 år gammel som kan ta over for Arshavin og Benayoun. Miyaichi kommer trolig også inn i troppen..

Lenke til kommentar

Tja, ikke plass til begge i stallen. Men da foretrekker jeg definitivt Eriksen.

Solaar: Egentlig enig, han har ikke virka som den typen som blåser seg selv opp i media så veldig, men enn ser jo på flørtinga hans med omtrent hver eneste toppklubb i verden, mulig det bare er agenten som driver helvete(sannsynligvis). Men jeg vil fremdeles ikke ha han om det er dette som stemmer fordi jeg vil ikke han inn enda enn som setter all sin tillit til agenten og ikke forstår at agenten tenker først og fremst på seg selv og hvor han får mest penger. Jeg orker rett og slett ikke enda en spiller som jeg vet ender opp i Barca/Real/City om den spilleren ikke flopper i klubben vår. Det er helvette på jord, og da tar jeg heller en fra hylla under inn i klubben som kanskje kan vise litt lojalitet og følelser, selv om det nødvendigvis skulle bety at et evt trofè skulle glippe. Ingen vil vinne ligaen med 20 Nasrier på laget.

Lenke til kommentar

Går Hazard til andre enn Spurs håper jeg han tar en Arshavin (høhø).

 

Redder topp 4 for en klubb og bidrar med masse målpoeng de første 2,5 sesongene? ;)

 

Uhm.. Lite gjennomtenkt den der gitt.

 

I så fall håper jeg han går til Bristol Rovers.

 

 

And now to something completly different!

FIFA confirm goal-line technology testing

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Går Hazard til andre enn Spurs håper jeg han tar en Arshavin (høhø).

 

Redder topp 4 for en klubb og bidrar med masse målpoeng de første 2,5 sesongene? ;)

 

Uhm.. Lite gjennomtenkt den der gitt.

 

I så fall håper jeg han går til Bristol Rovers.

 

 

And now to something completly different!

FIFA confirm goal-line technology testing

 

Haha nei. Du skulle sagt Denilson i så fall. 100% ræva han der. :p

 

Ellers er det helt på tide, men allikevel altfor seint. Dog er det bedre sent enn aldri, men selv om det kommer mållinje teknologi så kommer fortsatt dommere som Atkinson, Mason, Foy o.l. til å være bedritne og misse på massevis av situasjoner. Det samme med linjedommerene.

 

Heldigvis er det hvertfall en start, men det skulle vært en bidragsyter allerede for mange år siden..

Lenke til kommentar

Tja, ikke plass til begge i stallen. Men da foretrekker jeg definitivt Eriksen.

Solaar: Egentlig enig, han har ikke virka som den typen som blåser seg selv opp i media så veldig, men enn ser jo på flørtinga hans med omtrent hver eneste toppklubb i verden, mulig det bare er agenten som driver helvete(sannsynligvis). Men jeg vil fremdeles ikke ha han om det er dette som stemmer fordi jeg vil ikke han inn enda enn som setter all sin tillit til agenten og ikke forstår at agenten tenker først og fremst på seg selv og hvor han får mest penger. Jeg orker rett og slett ikke enda en spiller som jeg vet ender opp i Barca/Real/City om den spilleren ikke flopper i klubben vår. Det er helvette på jord, og da tar jeg heller en fra hylla under inn i klubben som kanskje kan vise litt lojalitet og følelser, selv om det nødvendigvis skulle bety at et evt trofè skulle glippe. Ingen vil vinne ligaen med 20 Nasrier på laget.

 

Men slik er det jo en gang i fotballen. Er man ikke på topp så er det bare om å gjøre å finne noen som kan lure systemet litt og få mer ut av resursene enn konkurrentene klare og der har jo ikke dere mye å klage over. Jeg regner med at om 3-5 år når dere er kvitt gjelden fra stadionprosjektet og Ferguson har gitt seg så vil ligatittelen stå mellom dere og City, hvis ikke Wenger gir seg også da.

 

Hilsen en som holder med feederklubben til United.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går Hazard til andre enn Spurs håper jeg han tar en Arshavin (høhø).

 

Redder topp 4 for en klubb og bidrar med masse målpoeng de første 2,5 sesongene? ;)

 

Uhm.. Lite gjennomtenkt den der gitt.

 

I så fall håper jeg han går til Bristol Rovers.

 

 

And now to something completly different!

FIFA confirm goal-line technology testing

 

Haha nei. Du skulle sagt Denilson i så fall. 100% ræva han der. :p

 

Ellers er det helt på tide, men allikevel altfor seint. Dog er det bedre sent enn aldri, men selv om det kommer mållinje teknologi så kommer fortsatt dommere som Atkinson, Mason, Foy o.l. til å være bedritne og misse på massevis av situasjoner. Det samme med linjedommerene.

 

Heldigvis er det hvertfall en start, men det skulle vært en bidragsyter allerede for mange år siden..

 

Jeg savner dog det de har i rugby (i følge min engelske svigerfar iallefall), nemlig generell videodømming.

 

Måten de har implentert dette på, er rett og slett å gi hvert av lagene 3 muligheter til å stoppe spillet for å be dommerne om å gå gjennom video-materialet og bekrefte/avkrefte om det er en situasjon dommerne gikk glipp av, som skulle ha gått i favør laget som spurte om å få spillet stoppet.

Jeg var først litt skeptisk med tanke på at dette ville skape dødtid, og ødelegge flyten i spillet, men som svigerfar poengterte, man mister minst like mye tid (om ikke mer) på at spillere og trener kjefter ihjel dommere og forhindrer at spillet kan gå videre.

 

Men da må det være på sin plass at dommerne fortsatt skal være "sjef", det skal ikke være slik at autoriteten til dommeren skal være noe dårligere, eller at dommerne skal føle seg "truet", det skal rett og slett være et hjelpemiddel, som også kan hjelpe til med å fjerne mye av presset dommerne blir utsatt for.

Lenke til kommentar

Hehehe, hva har skjedd her snurreleif, jeg finner meg konstant enig i alt du skriver for tiden. Trodde jeg var uenig med alle jeg :) Men ja, kanskje vi skal finne oss et rugbylag å like i stedet for? Der er jo ting slik det brukte å være i engelsk fotball en gang i tiden.

 

...herregud så bitter jeg høres ut nå, men jeg mener det da. ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...