Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sportslig sett så fortjener City gullet, kommer ikke til å sippe om de tar det heller. Er så skuffa over fotballen vår i år at jeg egentlig er blitt litt likegyldig, ligagull eller ei. Regelrett vondt å se Man Utd kamper, vi spiller grisekjedelig fotball og har null individualister i laget foruten Nani.

 

Godt å høre dette fra en Man Utd fan. To United fans på jobben mener faktisk, dønn seriøst, at United spiller den fineste fotballen i England. DET er frustrerende det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel kun et produkt av at han ikke har holdt samme nivå som han gjorde i starten av sesongen, noe som heller ikke var forventet i det hele tatt. Jones trenger rutine, det er alt.

 

Young derimot, jeg lo når han ble linket til Liverpool, når han kom til United lo jeg ikke lenger. En habil spiller, men overpriset og ikke det som trengtes.

Lenke til kommentar

Young er kvalmende fyr. Drittspiller. Få han bort fra Old Trafford, drittlei disse scoringene med bismak.

 

Lurer på hvor mange straffespark Young har divet seg til gjennom karrieren.. husker jo han gjorde det samme støtt og stadig når han var Aston Villa spiller også (og var da trolig enda verre, selv om han de siste kampene har vært forholdsvis ille for Manchester United). Håper virkelig for United sin del at dere kvitter dere med fyren. Ikke god nok generelt sett og kompenserer med rent juks.

Lenke til kommentar

Young er kvalmende fyr. Drittspiller. Få han bort fra Old Trafford, drittlei disse scoringene med bismak.

Helt enig.

 

Nani og Ronaldo har/hadde også sine svin på skogen, men begge kommer fra land med filmekultur og bedret seg drastisk med tiden. Ashley Young har spilt i Premier League omtrent hele karrieren, i tillegg til å komme fra England, hvor den slags er mer uglesett og holder fortsatt på sånn. Forkastelig type som jeg håper forsvinner så fort som mulig. Ikke har vi behov for han og ikke vil jeg ha divere på laget.

 

Inn med Hazard, ut med Young :D

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Uff, kan ikke forstå hvorfor noen vil ha Hazard egentlig lenger. Ja, han er jævla god, men samtidig ei jævla hore som oppfører seg som en dritt i media. Jeg vil ikke ha han til Arsenal.

 

Hehe, samme grunn som jeg ikke vil ha han til Spurs.

 

Kan nesten sette penger på at han ender i Citsea før eller senere.

Lenke til kommentar

Uff, kan ikke forstå hvorfor noen vil ha Hazard egentlig lenger. Ja, han er jævla god, men samtidig ei jævla hore som oppfører seg som en dritt i media. Jeg vil ikke ha han til Arsenal.

Uff, kan ikke forstå hvorfor noen vil ha Hazard egentlig lenger. Ja, han er jævla god, men samtidig ei jævla hore som oppfører seg som en dritt i media. Jeg vil ikke ha han til Arsenal.

 

Hehe, samme grunn som jeg ikke vil ha han til Spurs.

 

Kan nesten sette penger på at han ender i Citsea før eller senere.

 

Han er en jævla hore virker det som, MEN; han er forbanna god. Han har også utvist en temmelig stor lojalitet til Lille så man skal aldri si aldri om hvorvidt han stortrives og kanskje blir enda litt lenger :p

 

Uansett: Hvis Arsenal kjøper Hazard for £24-30M og har han i 2-4 sesonger før han forsvinner til Real Madrid/Barcelona etter han begynner å nærme seg sitt fulle potensial så blir det uansett MYE penger i kassa.

 

Pdd. er han også så forbanna god at han ville gått inn på hvilket som helst lag i England så det er ikke som om vi da vil tape noe på å "dyrke" en spiller heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...