Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 dager igjen ja, sweet. Det betyr dog slutten på de obligatoriske tidligpåmorgen-innleggene dine noen uker. Hehe, har nok bitt meg merke i dem. Jeg pleier nemlig også å sette meg ned med kaffen/frokosten og laptoppen før jobb så det er alltid kjekt å ha litt å lese på tidlig en kvist.

Nei, har det fra Joltus FC, fantasylaget ditt.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

AAAAH. Seffers.... Fantasy.

Søndagene er dritkjedelige her inne. Skjer aldri noe før langt på dag. Om eg kan spør, jobb? Hva jobber du med?

Håper Everton gjør jobben i dag, og Arsenal-City endre uavgjort. Da blir ikke helga beksvart allikevel.

Blackpool - City mener du? Arsenal skal ikke spille mot City før neste helg.

@ banansplitt™ : Funket greit hos meg. (Canal Digital)

Lenke til kommentar

Søndagene er dritkjedelige her inne. Skjer aldri noe før langt på dag. Om eg kan spør, jobb? Hva jobber du med?

Jobber i matindustrien, i et selskap som lager ferdigmat. Holder til på lager. Koselig jobb, lett å få fri, slutter tidlig når jeg vil og har masse frihet. Lønna er så som så, men det kan jeg leve med i disse tider. Skal begynne med studier (omsider :p ) neste år om jeg kommer inn på det jeg ønsker. Tidligere har jeg forøvrig jobbet et par år på båt (2 uker av 2 uker på) så jeg vet litt om hvordan det er å være "strandet" på sjøen i to uker. Da jobbet jeg som kokk i byssa, men fuckings finanskrisa tok knekken på den jobben. Har også et mellomår i matvarebutikk etter militæret.

Så da vet dere det ;)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...