invalid_user Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Lunsjen på Upton Park er top notch. Null problem. Hehe, bare ikke spør Tottenham. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Forskjell på Mariott og Upton Park. Uansett fortjente de det Tror ikke du klager over akkurat det heller Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Håper bare at Tevez' misnøye forplanter seg i hele City-stallen. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Forskjell på Mariott og Upton Park. Uansett fortjente de det Tror ikke du klager over akkurat det heller Neida, jeg klager ikke. My bad @ Mariott/Upton. Skal faktisk bo på Mariott i Egypt i 1 uke fra og med i morgen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Åsså starter det..... Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Noen som vet noe mere bakgrunnsfakte om overgangen for den opprinnelige Ghaneseren Michael Gyaszi? Endret 14. oktober 2010 av Wendelinho Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Faen det var nære Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jævlig nære. Surt at Chelsea har marginene med seg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Anelka var også millimetere unna like før da. Men Villa hadde kampen i flere perioder. Chelsea er ikke så sterke som folk sier. Ikke så uvanlig at Reo Coker tenker bare på seg selv. Møkkamann. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 0-0 borte mot Villa er historisk sett faktisk et ganske så ålreit resultat. Tar man videre i betraktning at Chelsea har flere skader i samtlige ledd (bortsett fra på keeperplass), så sitter i alle fall jeg igjen som en fornøyd mann. :-) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Greit resultat for Chelsea ja. Langt bedre enn 2-2 hjemme mot WBA. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 2-2 hjemme mot WBA er da et veldig sterkt resultat? Spesielt når man tar i betraktning at United ledet bare med 2 mål. Da er det bra å holde inn..... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Nordsjøen om dagen Joltus? Vinner Everton i formiddag så er helga sånn delvis reddet. Blackpool blir nok relativt enkelt feid av banen mot City. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jobb ja..... Men kun 4 dager til nå Me har enda ikke fått somlet oss til å få TV2 PL her ute.... *sukk* Edit: Joltus? Har eg deg på msn? Endret 17. oktober 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) 4 dager igjen ja, sweet. Det betyr dog slutten på de obligatoriske tidligpåmorgen-innleggene dine noen uker. Hehe, har nok bitt meg merke i dem. Jeg pleier nemlig også å sette meg ned med kaffen/frokosten og laptoppen før jobb så det er alltid kjekt å ha litt å lese på tidlig en kvist. Nei, har det fra Joltus FC, fantasylaget ditt. Endret 17. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 AAAAH. Seffers.... Fantasy. Søndagene er dritkjedelige her inne. Skjer aldri noe før langt på dag. Om eg kan spør, jobb? Hva jobber du med? Håper Everton gjør jobben i dag, og Arsenal-City endre uavgjort. Da blir ikke helga beksvart allikevel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det noen som har hatt ekstreme problemer med PL-kanalene denne helgen? Eller er dette et problem hos meg / Get? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 AAAAH. Seffers.... Fantasy. Søndagene er dritkjedelige her inne. Skjer aldri noe før langt på dag. Om eg kan spør, jobb? Hva jobber du med? Håper Everton gjør jobben i dag, og Arsenal-City endre uavgjort. Da blir ikke helga beksvart allikevel. Blackpool - City mener du? Arsenal skal ikke spille mot City før neste helg. @ banansplitt™ : Funket greit hos meg. (Canal Digital) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Åååå. Har bare sett på neste kamp på fantasy eg Der stod det at han city spilleren eg har innpå skulle spille mot arsenal. Yeaaah.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Søndagene er dritkjedelige her inne. Skjer aldri noe før langt på dag. Om eg kan spør, jobb? Hva jobber du med? Jobber i matindustrien, i et selskap som lager ferdigmat. Holder til på lager. Koselig jobb, lett å få fri, slutter tidlig når jeg vil og har masse frihet. Lønna er så som så, men det kan jeg leve med i disse tider. Skal begynne med studier (omsider ) neste år om jeg kommer inn på det jeg ønsker. Tidligere har jeg forøvrig jobbet et par år på båt (2 uker av 2 uker på) så jeg vet litt om hvordan det er å være "strandet" på sjøen i to uker. Da jobbet jeg som kokk i byssa, men fuckings finanskrisa tok knekken på den jobben. Har også et mellomår i matvarebutikk etter militæret. Så da vet dere det Endret 17. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå