Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et mål av Sigurdsson! 1-0 til Swansea mot Blackburn.

 

Kasper Wikistad: "En seiersdag for fotballen"

Hmm, å vise at man kan kjøpe seg til toppen? City er jo en skandale uansett mtp pengebruken. De burde jo egentlig være i alle finaler som de har mulighet til å delta i.. Vi burde jo være glade så lenge vi ligger over Stoke, vi har brukt mindre penger enn Stoke.

?

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/city-har-kjoept-stjerner-for-49-milliarder-united-er-bak-stoke-pengebruken-har-vaert-haarreisende-3753659.html

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Kasper Wikistad: "En seiersdag for fotballen"

Hmm, å vise at man kan kjøpe seg til toppen? City er jo en skandale uansett mtp pengebruken. De burde jo egentlig være i alle finaler som de har mulighet til å delta i.. Vi burde jo være glade så lenge vi ligger over Stoke, vi har brukt mindre penger enn Stoke.

?

 

http://www.tv2.no/sp...de-3753659.html

 

Jeps, og i følge den oversikten har United brukt ca en og en halv milliard kroner mer enn Stoke på spillerkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde ikke Manchester City hatt problemene med Tevez og Balotelli, er jeg skråsikker på at de ville ha vunnet ligaen komfortabelt, desverre (desverre fordi de har levert mye bedre fotball og underholdning enn Man U) har de hatt såpass mange problemer utenfor banen, samt at de mangler den kontuiniteten Man U har hatt, for ikke å glemme erfaringen i å ligge på topp, ergo, vant med å bli skutt etter og stresset av media, øvrige resultater etc.

 

Men som jeg sa til Man U kompisen min, det blir utrolig spennende å se hvordan det skal gå med Man U når Ferguson tar sine briller og går.

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir avgjort på målforskjell. Rimelig sikker på at vi taper på Etihad. Råd til én uavgjort, og tap mot City. Redd for Everton og Sunderland.

 

Det blir jo avgjort på målforskjell hvis City vinner resten, og vi spiller én uavgjort.

 

Du har selvsagt helt rett. Det er jeg som roter. Hvis vi spiller uavgjort og taper for City vil vi ligge likt på poeng.

Lenke til kommentar

Men som jeg sa til Man U kompisen min, det blir utrolig spennende å se hvordan det skal gå med Man U når Ferguson tar sine briller og går.

Enig, det blir spennende. Kanskje vi da begynner å opptre som en toppklubb og slutter å kjøpe Jones, Young og annet møkk på overgangsmarkedet. United bruker altfor lite penger, ergo har vi altfor få gode fotballspillere. Forsetter det slik så rakner vi sammen som et korthus.

 

Sportslig sett så fortjener City gullet, kommer ikke til å sippe om de tar det heller. Er så skuffa over fotballen vår i år at jeg egentlig er blitt litt likegyldig, ligagull eller ei. Regelrett vondt å se Man Utd kamper, vi spiller grisekjedelig fotball og har null individualister i laget foruten Nani.

 

Gleder meg til bedre tider å være toppmeis

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...