Aleks Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Stoke snytt for mål. Kjipt å tape penger på. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Er det ikke kjempefarlig å reise seg etter en sånn smell til hode hvor du blir slått ut og helt fjern? Vet ikke helt hvor farlig det er, men det er vel ikke anbefalt akkurat. Hadde dog en lege på bakken der sammen med Herd så regner med han vet hva han gjorde. Forøvrig rett før hodeskaden til Herd så var det to latterlige feil fra dommerteamet. Først en soleklar felling på Agbonlahor fra Shotton og deretter et soleklart innkast til Villa etter at ballen går innom Pennant. Linjedommeren som står 2 meter unna dømmer allikevel innkast til Stoke. Rett og slett latterlig og patetisk.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Ja, det innkastet var jo bare rart. Taklingen så jeg ikke, men hørte kommentatoren. Hva synes du om det annulerte målet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Og siden ingen gjorde det lett for meg å se målet gjør jeg det like godt lett for en eller annen: http://www.youtube.com/watch?v=_ibxVCcgSkM Morsomt med Newcastles suksess, de har virkelig fått en del ting til å stemme. Skulle de klare CL-plass er det jo smått komisk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Hvem scoret? Fikk de ikke med meg fra kommentatoren... 7 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Ja, det innkastet var jo bare rart. Taklingen så jeg ikke, men hørte kommentatoren. Hva synes du om det annulerte målet? Fikk dessverre ikke med meg det annulerte målet. Fikk sett en reprise akkurat idet jeg kom inn på rommet i "vanlig" fart så var ikke akkurat lett å få med seg hva som det ble blåst for Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Hvem scoret? Fikk de ikke med meg fra kommentatoren... Hehe, ja arabisk kommentator anbefales. Finnes ikke noe bedre. Lo meg skakk under Barcelona - Milan. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Faen for en spiller Frei kan bli. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Hvem scoret? Fikk de ikke med meg fra kommentatoren... Vet ikke, tror de snakker om VDS helt på starten der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Ja ikke sant? Eg også hørte noe VdS prat... Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Feiende flott at Chelsea avgir poeng i dag. Nydelig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Har sansen for dempsey. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Bare å gratulere Tottene med CL plass Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Ben Arfa igjen ja, hvorfor er jeg ikke overraska. Herrefred for en goal Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Bare å gratulere Tottene med CL plass Vil fortsatt si det er en tossup mellom alle fire lagene. Dere er jo bare 2 poeng bak. Kampene deres mot Arsenal og Newcastle vil nok være avgjørende. Vinner dere begge er nok ikke topp 4 usannsynlig... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Bare meg som ikke er superimponert over Ben Arfas mål? Han løper rett frem absolutt hele veien. Bare å stelle seg i veien så blir han stoppet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Bare meg som ikke er superimponert over Ben Arfas mål? Han løper rett frem absolutt hele veien. Bare å stelle seg i veien så blir han stoppet. Enig der. Minner meg om Carricks mål mot QPR. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Vender bort første mann i mottaket. (Strålende vending.) Løper fra nummer to. Så havner Bolton-forsvarerne bakpå, og dermed oppstår det en anledning for Ben Arfa til å bare dra seg igjennom alene mot keeper, hvorpå han bare dytter den forbi keeper. Det er en praktfull prestasjon 6 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Bra gjort, men samtidig veldig veldig svakt forsvarsspill. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Vender bort første mann i mottaket. (Strålende vending.) Løper fra nummer to. Så havner Bolton-forsvarerne bakpå, og dermed oppstår det en anledning for Ben Arfa til å bare dra seg igjennom alene mot keeper, hvorpå han bare dytter den forbi keeper. Det er en praktfull prestasjon Første vendingen er klasse, men derfra er det rett frem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå