Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke kjempefarlig å reise seg etter en sånn smell til hode hvor du blir slått ut og helt fjern?

 

Vet ikke helt hvor farlig det er, men det er vel ikke anbefalt akkurat. Hadde dog en lege på bakken der sammen med Herd så regner med han vet hva han gjorde.

 

Forøvrig rett før hodeskaden til Herd så var det to latterlige feil fra dommerteamet. Først en soleklar felling på Agbonlahor fra Shotton og deretter et soleklart innkast til Villa etter at ballen går innom Pennant. Linjedommeren som står 2 meter unna dømmer allikevel innkast til Stoke. Rett og slett latterlig og patetisk..

Lenke til kommentar

Ja, det innkastet var jo bare rart. Taklingen så jeg ikke, men hørte kommentatoren. Hva synes du om det annulerte målet?

 

Fikk dessverre ikke med meg det annulerte målet. Fikk sett en reprise akkurat idet jeg kom inn på rommet i "vanlig" fart så var ikke akkurat lett å få med seg hva som det ble blåst for :p

Lenke til kommentar

Vender bort første mann i mottaket. (Strålende vending.) Løper fra nummer to. Så havner Bolton-forsvarerne bakpå, og dermed oppstår det en anledning for Ben Arfa til å bare dra seg igjennom alene mot keeper, hvorpå han bare dytter den forbi keeper. Det er en praktfull prestasjon

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vender bort første mann i mottaket. (Strålende vending.) Løper fra nummer to. Så havner Bolton-forsvarerne bakpå, og dermed oppstår det en anledning for Ben Arfa til å bare dra seg igjennom alene mot keeper, hvorpå han bare dytter den forbi keeper. Det er en praktfull prestasjon

Første vendingen er klasse, men derfra er det rett frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...