Benbjo Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Skjer med Sunderland a? Totalkollaps Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Håper så inderlig at Newcastle klarer 4. plass. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Da må de score flere mål Jinx Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Faan. Nå tenkte jeg i hovedsak på at de må ha bedre målforskjell enn Chelsea eller Tottenham for å klare 4 plassen. Tror målforskjell kan avgjøre den plassen, mulig jeg tar feil. Men var det Thorstvedt eller Shcau som sa Tottenham hadde så stort forsprang at det ville være umulig for de bak å ta de igjen? Endret 9. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvor fikk han Norwich duden vondt der? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Newcastle-seier og Tottenham-tap. Perfekt! Målet til Ben Arfa var faen meg pur klasse. Sinnsykt! Og Cisse! Satser på Chelsea-tap i kveld, nå. Håhåh! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 nice, men Tottenham vinner nok til slutt. mhm Mhm. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Haha Benbjo. Det virker som det motsatte skjer når du skriver noe her inne på forumet. Endret 9. april 2012 av jdmik Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ja han er en jinxer av dimensjoner. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 nice, men Tottenham vinner nok til slutt. mhm mhm Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Tja, får prøve meg på en til da. Chelsea vinner 2-1 mot Fulham i kveld etter at Torres diver seg til straffe i det 89 minutt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Torres diver seg til straffe? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 O' hellige jinxegud, hør Benbjo's bønn. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Torres diver seg til straffe? Lampard? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg skulle faktisk til å skrive det før kampen. Jeg synes det er utrolig merkelig at ikke Arsenal fansen har sett hva Benbjo har drevet med, han har faktisk vært Arsenal's 12te mann i denne sesongen. Hvor ofte kommer ikke han med "nå taper vi", eller "dette går ikke", også skal Fotball-maktene så absolutt motbevise Benbjo, og gjør slik at Benbjo tar feil nettopp fordi de høye herrer ikke takler at Benbjo har rett. Benbjo din pikk, jeg unner deg alt vondt! 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Torres diver seg til straffe? Lampard? Diver han så voldsomt for tiden da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 For en goal av Ben Arfa i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Er det ikke kjempefarlig å reise seg etter en sånn smell til hode hvor du blir slått ut og helt fjern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå