kandinsky Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Noen som fikk med seg The Four Year Plan? Ser programmet i opptak nå. Madness. Misliker den klubben der mer og mer for hvert sekund. Får meg til å undre hvor mye galskap det faktisk er i kulissene rundt Chelsea og City. Mange synlige tegn på likheter. Anbefaler alle som har tilgang til Sumo å sjekke det ut, varer halvannen time. Endret 9. april 2012 av niko. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg så den. Men likte det bedre når han unge fyren etterhvert tok over. Men galskap? Ja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har tatt den opp, så jeg regner med å få sett den i løpet av de neste dagene. Håper den lever opp til hypen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Den var jævlig bra. Sprøtt ass! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har ikke mulighet til å få sett den, kan noen kanskje gi meg et raskt resyme? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Norwich i ledelsen over Spurs. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 nice, men Tottenham vinner nok til slutt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 nice, men Tottenham vinner nok til slutt. mhm Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har ikke mulighet til å få sett den, kan noen kanskje gi meg et raskt resyme? Følger QPR fra nesten konkurs, gjennom oppkjøp og til PL, usensurert. Viser eierne som sitter på tribunen som prater dritt om spiller og manager og som kaster ut manager etter manager og blander seg for mye inn i det sportslige. Bestemmer hvem som skal byttes inn osv. under kamp. Veldig interessant. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har nettopp lastet den ned og gleder meg, kan bli spennende. Vet ingenting om den historien og det høres jo ut som en skikkelig solskinnshistorie dersom du ikke bryr deg om detaljene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Norwich tilbake i tet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Rett før wikestad blir bortvist fra kommentatorboksen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva skjer med at han reiser London rundt og skal gjøre kvelden fin? Regner med at han skal kommentere Fulham - Chelsea og gjøre kvelden komplett! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Så var det denne Ben Arfa da... jøss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå