Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett. Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm. Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det. Endret 8. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett. Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm. Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det. Om han er på rett side når ballen blir slått er det vel ikke offside? Eller har jeg misforstått noe helt nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett. Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm. Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det. Om han er på rett side når ballen blir slått er det vel ikke offside? Eller har jeg misforstått noe helt nå? Jo hvis han kommer fra en offsideposisjon så dømmes det mot spilleren. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det visste jeg faktisk ikke. Mener jeg har sett mange ganger at personer løper i offsideposisjon for så å komme seg tilbake på rett side å få ballen uten at det blir dømt offside. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ser at dommersjefen i 2005 skrev at det er kun når ballen spilles som avgjør, men jeg er da skråsikker på at det dømmes på dette nå, har iallefall blitt det flere ganger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Fin straffe til Manu må jeg si :realmad: :realmad: Klar offside og så en fin dive av Young = direkte rødt kort til Qpr. Hva er det som skjer? går dette ann? Jeg er forsåvidt enig, men... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett. Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm. Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det. Om han er på rett side når ballen blir slått er det vel ikke offside? Eller har jeg misforstått noe helt nå? Jo hvis han kommer fra en offsideposisjon så dømmes det mot spilleren. Dette er da helt på trynet. Helt feil. Hvor lenge skal de være onside før man ikke skal blåses på? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Så vidt jeg har skjønt det er det når man mottar ballen i det man kommer fra offside, kan selvfølgelig ha misforstått jeg også. Ser nå at jeg har misforstått anew, det beklager jeg, det er selvfølgelig om en spiller kommer på rett side rett etter/i det pasningen blir slått som det skal bli dømt på, beklager den. Endret 8. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Offside-regelen er rimelig enkel. Hvis du er i offside i det ballen blir spilt og du deltar i spillet er det offside. Da spiller det liten rolle om du mottar ballen i onside eller ikke. 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jørgen taler stor sannhet. Som man ser av bildet til solaar, så ser assistentdommer på ballen og ikke på linja. Innen han får snudd blikket er Young onside. Ballwatching kan tydeligvis skje hos andre enn forsvarsspillere.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Godt å se at jeg ikke hadde misforstått offside-regelen alle dissa åra da hvertfall. Forøvrig helt utrolig at Arsenal ikke leder denne kampen og at Balotelli ikke er utvist. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Snipp snapp snute, så var PL-spenningen ute. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Snipp snapp snute, så var PL-spenningen ute. Øhm.. 3-6 plassen? Samt nedrykksstriden. Endret 8. april 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Det finner jeg ikke direkte spennende. Men mer intressant å følge med på. Endret 8. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kan jo være spennende å følge med på hvor mange lag som tar igjen, og havner over Liverpool til slutt 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Flere lag som er farlig nære nå da, Everton har passert også videre. Er ikke moro ment, dette er faktisk realitet for LFC. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er det teoretisk mulig for Liverpool å rykke ned? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Nei. Formtabellen de siste 6: City på 10ende plass, Liverpool på 19. Like. Endret 8. april 2012 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå