Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett.

 

Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm.

 

Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett.

 

Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm.

 

Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det.

 

Om han er på rett side når ballen blir slått er det vel ikke offside? Eller har jeg misforstått noe helt nå?

Lenke til kommentar

Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett.

 

Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm.

 

Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det.

 

Om han er på rett side når ballen blir slått er det vel ikke offside? Eller har jeg misforstått noe helt nå?

 

Jo hvis han kommer fra en offsideposisjon så dømmes det mot spilleren.

Lenke til kommentar

Sa aldri at det ikke skal dømmes. Men når han løper ut igjen så kan det gjøre det litt vanskeligere for dommeren. Klar offside er det jo uansett.

 

Når han er så åpenlyst i offside for så å løpe inn og er nestemann på ballen, så burde det være ganske enkelt etter min mening, den andre linjedommeren i kampen har tatt alle på strak arm.

 

Og jeg sa heller ikke at du påsto at det ikke skulle dømmes, jeg bare påpekte det.

 

Om han er på rett side når ballen blir slått er det vel ikke offside? Eller har jeg misforstått noe helt nå?

 

Jo hvis han kommer fra en offsideposisjon så dømmes det mot spilleren.

Dette er da helt på trynet.

 

Helt feil.

 

Hvor lenge skal de være onside før man ikke skal blåses på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har skjønt det er det når man mottar ballen i det man kommer fra offside, kan selvfølgelig ha misforstått jeg også.

 

Ser nå at jeg har misforstått anew, det beklager jeg, det er selvfølgelig om en spiller kommer på rett side rett etter/i det pasningen blir slått som det skal bli dømt på, beklager den.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...