Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Dempsey scorer på Green. Hvor har jeg hørt den før? Har du glemt det allerede? Det var da voldsomt! Bare for å friske opp minnene: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Green sto bra og kan ikke klandres for målet i det hele tatt. Med englands keepertrener på tribunen. Vi fikk jammen meg mål i andre omgang også, så 1-1 mot Fulham er helt greit. Skulle gjerne tatt med alle poengene, men fair med uavgjort. Heldigvis er Karl Henry ute mot oss neste runde, da minker sjansene for skader betraktelig. Vi klarer hvertfall å slå Sunderland på Stadium of Light Endret 2. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Vi klarer hvertfall å slå Sunderland på Stadium of Light I ligacupen ja. Tenk å spille sju kamper med kun en seier, men fortsatt være ubeseiret. Og så har vi et annet lag som verken har tapt eller vunnet en eneste av sine fire bortekamper, mens de har kjørt over all motstand hjemme. Lurer virkelig på hvem av de som holder ut lengst uten tap. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Greens tabbe mot Dempsey var i VM for England, ikke for The Almighty Irons. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg sa da ikke at det var for Thames Ironworks. Husk at det var du som spurte om det, du ville vite hvor du hadde hørt sett det før. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 En form for retorisk spørsmål vet du, din legendary Pokemon. Green er tilbake i fullt slag nå, snart tilbake der han hører hjemme, som Englands Number One! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Men det er vel Hart som blir foretrukket den kommende uken? Fire clean sheets på seks kamper er ikke til å spøke med, spesielt når man har møtt lag som Spurs, Liverpool og Chelsea. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Vel... Green har ÉN clean sheet. Så det så. Neida, ser at den kampen der er tapt, Hart er fremtidens keeper. Håper og tror Green fortsetter med bra spill og beviser at VM bare var tilfeldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.dagbladet.no/2010/10/10/sport/fotball/premier_league/carlos_tevez/manchester_city/13774437/ Dakkar Tevez. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Dramaqueen. Man ser det på målfeiringene, mannen krever oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvis det er tilfellet så har han ihvertfall valgt feil land og feil liga. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Klagehore ass. Er så utrolig lei den fyren nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Er så utrolig glad han ikke er en del av United lenger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Tevez insisterer likevel på at både han og familien merker konsekvensene av hva man må ofre for av å være fotballspiller på høyeste nivå. Og da hjelper det ikke verken med heltestatus blant fansen eller ukelønn på godt over millionen. Jeg ville elsket å kunne kose meg med fotballen. Jeg har spilt i England i fem år, og har ikke tilbrakt en eneste jul eller nyttårsaften med familien min. La én ting være klart, jeg nyter ikke livet som fotballspiller, sier Tevez Nei stakkars Tevez. Det er virkelig tungt å trene et par timer om dagen. Endret 10. oktober 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Akkurat det du uthever kan jeg godt skjønne, høytiden er vel veldig viktig blant hans familie og når han da ikke får oppleve den sammen med familien hvert eneste år så skjønner jeg at han blir lei. Nå kunne han bare dratt til Italia, Spania, Tyskland eller en annen toppliga der det er julepause, men godt mulig Tevez ikke vet om dette? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Uthevet det ikke selv, orket bare ikke fjerne det, men jeg er neimen ikke sikker på om Tevez vet det. Kunnskapsrik er ikke ordet som beskriver han best. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Tweets of teh week: http://www.footballtransfertavern.com/2010/10/premiership/tweets-of-the-week-2?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TransferTavern+%28The+Transfer+Tavern+Home+Page%29 Par gode der. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Er jo ikke rart Tevez klager når han spiller i den møkkaklubben der Må jo dra all livskraft ut av deg å spille med den lyseblå drakta. Nei, kom tilbake til West Ham igjen Carlitos, så finner du nok kjapt ut at det er lett å nyte fotballen igjen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Kanskje lunsjen West Ham serverer vil gjøre det vanskelig for Tevez å kunne nyte livet? 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Lunsjen på Upton Park er top notch. Null problem. Tevez var glad da han var i West Ham, i ettertid har han vært ulykkelig. Det er en grunn til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå