Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Green sto bra og kan ikke klandres for målet i det hele tatt. Med englands keepertrener på tribunen. Vi fikk jammen meg mål i andre omgang også, så 1-1 mot Fulham er helt greit. Skulle gjerne tatt med alle poengene, men fair med uavgjort. Heldigvis er Karl Henry ute mot oss neste runde, da minker sjansene for skader betraktelig.

Vi klarer hvertfall å slå Sunderland på Stadium of Light :thumbup:

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Vi klarer hvertfall å slå Sunderland på Stadium of Light :thumbup:

I ligacupen ja. :tease:

Tenk å spille sju kamper med kun en seier, men fortsatt være ubeseiret. Og så har vi et annet lag som verken har tapt eller vunnet en eneste av sine fire bortekamper, mens de har kjørt over all motstand hjemme. Lurer virkelig på hvem av de som holder ut lengst uten tap.

Lenke til kommentar
Tevez insisterer likevel på at både han og familien merker konsekvensene av hva man må ofre for av å være fotballspiller på høyeste nivå. Og da hjelper det ikke verken med heltestatus blant fansen eller ukelønn på godt over millionen.

Jeg ville elsket å kunne kose meg med fotballen. Jeg har spilt i England i fem år, og har ikke tilbrakt en eneste jul eller nyttårsaften med familien min. La én ting være klart, jeg nyter ikke livet som fotballspiller, sier Tevez

Nei stakkars Tevez. Det er virkelig tungt å trene et par timer om dagen.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Akkurat det du uthever kan jeg godt skjønne, høytiden er vel veldig viktig blant hans familie og når han da ikke får oppleve den sammen med familien hvert eneste år så skjønner jeg at han blir lei.

Nå kunne han bare dratt til Italia, Spania, Tyskland eller en annen toppliga der det er julepause, men godt mulig Tevez ikke vet om dette? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...