Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Swansea 835/914 (91%) - Newcastle: 181/271 (67%).

* Possession: 77%/23%, Territory: 58.5%/41.5%.

 

Lite saklig å prøve å lage mål når du har ballen på din egen halvdel 58.5% av tiden.

 

Swansea City Team Statistics Newcastle United

0 Goals 2

0 1st Half Goals 1

8 Shots on Target 3

6 Shots off Target 1

5 Blocked Shots 1

7 Corners 0

10 Fouls 9

0 Offsides 1

1 Yellow Cards 1

0 Red Cards 0

91.4 Passing Success 66.8

13 Tackles 16

76.9 Tackles Success 93.8

77 Possession 23

60.3 Territorial Advantage 39.7

914 Total Passes 271

26 Total Crosses 3

134 Lost Balls 133

62 Recoveries 57

79.8 1st Half Poss. 20.2

74.1 2nd Half Poss. 25.9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig så misliker jeg Swansea med pasioné. Det desidert kjedeligste laget i PL ved siden av Norwich, Liverpool, Wigan og Aston Villa. Leon Britton er min hat-spiller nr 1, slår bare safe, støtte og på tvers. Små spill er fint i og rundt sekstenmeteren, på egen banehalvdel er det utelukkende syre, for å sitere vår alles Hyrlen

Endret av toppmeis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var lame....

 

Skjønner forresten ikke hva Lundekvam prater om at når han mener etherington skulle ha frispark. Dette er samme mann som for en uke siden mente det var lov til å holde livtak rundt motspillere.

 

Klar dive, andre kampen på rad Wolves får mål imot pga dive. Drittspillere.

Lenke til kommentar

Sjangsen for det tror jeg er veldig veldig liten. Selvfølgelig er det ødeleggende for kampen,men tror nok det hadde blitt 3-poeng til United uansett. Var jo total overkjøring fra første spark på ballen. Var ikke som Chelsea i går som vant kampen på en grov dommertabbe.

Lenke til kommentar

Tror ikke det hadde vært helt urealistisk for QPR å dra inn et uavgjort hadde de hatt 11 menn og ikke fått den straffen. Umulig å vite da.

 

Nja, QPR har kun hatt ballen når keeperen har reddet skudd, så sånn sett er det fortjent, men det er klart, dette ødela kampen for QPR allerede etter 14 minutter.

 

Håpløst av linjedommeren, men det skal sies at Young sprang ut etter det bildet der, som gjør det litt vanskeligere for dommeren. Men helt håpløst er det uansett.

 

Da skal det jo fortsatt dømmes mot Young siden han kommer fra offside.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sjangsen for det tror jeg er veldig veldig liten. Selvfølgelig er det ødeleggende for kampen,men tror nok det hadde blitt 3-poeng til United uansett. Var jo total overkjøring fra første spark på ballen. Var ikke som Chelsea i går som vant kampen på en grov dommertabbe.

Chelsea sin seier igår var ufortjent og verre en dagens seier for United. Selv om det har vært overkjøring så har allikevel ikke United fått mye uttelling. Kanskje en ekstra mann kunne vært med å gi mer press tilbake. Men ja, er enig med at sjansene ikke er så store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...