Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Top 20

1 (1) Barcelona – 4437 points

2 (2) Real Madrid - 4311

3 (3) Manchester United - 3749

4 (4) Bayern Munich - 3463

5 (5) Manchester City - 3403

6 (6) Porto – 3331

7 (8) Chelsea - 3241

8 (7) Arsenal - 3307

9 (9) AC Milan - 3251

10 (11) Benfica - 3184

11 (10) Valencia - 3180

12 (12) Borussia Dortmund - 3163

13 (13) Tottenham – 3101

14 (14) Shakhtar Donetsk - 3072

15 (15) Zenit St Petersburg - 3061

16 (19) Atletico Madrid – 3043

17 (16) Lille - 3036

18 (17) PSV - 3018

19 (18) Ajax - 3011

20 (21) Juventus - 3007

http://uk.eurosport....ve-arsenal.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener iallefall Chelsea kom bedre ut av kjøpet av Torres og 50 millioner pund enn hva Liverpool fikk ut av Caroll og Suarez for samme sum.

Selv om Torres ikke har lykkes er han fortsatt en gutt og spiller man ikke har noe i mot, ekte jordnær og beskjeden. Gjør ikke ei flue noe vondt. Itillegg har gutten erfaring, vært blant topp spissene i en årrekke, vunnet VM og EM og gjort mye.

Caroll er vel kjøpt i en overraskelse eske. Han er ung, har prestert dårlig og lite tyder på at Caroll har noe inne som kan gjøre at han blir en av utrolig god spiss med tiden.

Suarez fikk vel de fleste et dårlig øye til under VM, når han kom til Pool var det allikevel spennende. Nå i dag skulle jeg ønske PL var uten ham. Fyren har ikke akkurat bidratt positivt til fotballen og det er synd at en spiller med et slikt potensiale skal drite seg ut på utenom sportslige ting.

Min mening er iallefall; Newcastle kom best ut. nr 2 Chelsea og Liverpool langt bak der igjen.

Lenke til kommentar

Kan nok si meg enig i den ja, selv om jeg heller ville beholdt Suarez enn Caroll. mange som henger seg opp i Suarez og så løper Carroll ved siden av og filmer/detter/klager/sutrer minst like mye, kanskje mer. I tilegg er han etter min mening en dårlig fotballspiller. Når han til slutt oppfører seg som han gjorde da han ble byttet ut mot Newcastle merker jeg at jeg kunne kastet han ut døra gratis når som helst.

Suarez virker hvertfall som en hyggelig fyr med respekt for klubben og manageren etc, bare leit for han selv og oss at han mister hodet noen ganger.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett deilig å se Swansea spille fotball, meget uheldige som ligger under til pause.

Ufattelig synd ja. Swansea er et herlig lag å se på for oss nøytrale og forhåpentligvis så klarer de å skaffe litt bedre kvalitet på topp i løpet av sommeren og muligens i det bakre leddet. Ufattelig hvor godt de har tatt til seg Premier League nivået!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...