Jotun Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hva om han har vært City fan i 20 år da? Lenge før City i det hele tatt ble det de er. Du har et godt poeng. Han gråter selvsagt av å se hvor lett man kan ødelegge en klubb, og at han er stuck med driten. Hadde eg vært supporter pre roman/sjeiken hadde eg grått meg i søvn hver eneste kveld. Endret 31. mars 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 31. mars 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Tragisk inntrykk man får av Unitedsupporterne her inne når man har vært her en stund. 11 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 +1. Jævla drittunger, ass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Tragisk inntrykk man får av Unitedsupporterne her inne når man har vært her en stund. Kjenner det koker. Gjør vondt når det kommer fra deg. Skuffet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Diskuter sak og ikke person. _______________________ 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Tragisk inntrykk man får av Unitedsupporterne her inne når man har vært her en stund. Hvorfor ? Tragisk inntrykk når noen godter seg over at byrivalen og dens supportere bæsjer litt mer på leggen denne uka? Hvorfor det? Har du aldri hatt konkurranseinstinkt? Endret 31. mars 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Klart man kan ha konkurranseinnstinkt selv om man ikke synes det er deilig å se andre ha det vondt, og å komme med konstante fordommsfulle og nedverdigende kommentarer uten grunn. Det er forskjellen på en god vinner og en dårlig vinner. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Men det er jo godt Chelsea supporterne er gullgutter alle mann. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Folk gir, og folk får. Sånn er det bare. Om noen tar seg så nær av det er det kanskje påtide å få seg litt tykkere hud. Synd du sitter med ett slik inntrykk da, men det som er enda mer synd er at du da tydeligvis ikke har fulgt med andre steder. Eller er du en av de som ser dritten andre steder også, men som tar Utd gutta siden "alle" andre gjør det og du synes det er lettere å være tøff i gapahølet i flokk? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Alle andre gjør det? Det er jo stort sett Unitedflokken som tar andre. Klart det finnes gode United supportere her inne også, men som sagt sitter jeg til slutt med et negativt inntrykk på flertallet. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Luna: bryr du deg virkelig om noe sånt piss? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Nei, eg burde jo ikke gjøre det. Og lar være. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Selv om man ikke er enig betyr det ikke at det er piss. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Sprøtt at Everton ligger over Liverpool nå. Tror dere at det kommer til å vare? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Lat oss håpe! Unner everton det! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Sprøtt at Everton ligger over Liverpool nå. Tror dere at det kommer til å vare? Om dei forsetter å spele som no so burde det gå, men det beste hadde vore å slå Liverpool i FA-semien. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Lundekvam med gode fornuftige poenger i dag. Jøss! Hørte bare snøvling i dag igjen jeg. Faktisk ganske sinnsykt at mannen har en jobb i tv. Blir fysisik uvell av å høre Lunde snakke om sine spilledager i hver setting, om hvor "fantastisk" det og det er, samt "i mine øyne" eller "syntes eg" på slutten av hver påstand. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Liker Lundefuglen jeg, synes det begynner å bli litt mye dømming basert på jæøvlig gammal snø rett og slett. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Bra aprilspøk alastor 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 http://www.goal.com/...-for-euro-2012? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå