Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir kvalm at City og hele gjengen. "Supportere" som går når det er 10 minutter igjen bare fordi laget deres ikke leder 7-0.

 

Haha..for en gjeng.

 

Dette er vel en gjenganger hos de fleste lag. Var mange Unitedfans som hadde gått før kampen var slutt mellom United og City.

Haha, ja, det er jo ikke forskjell på å tape med en goal eller to mot et "random" PL lag vs 1-6 hjemme mot City ut "av det blå." Hadde det skjedd med ditt RM hadde det vært 2 vaskehjelper og en død katt igjen på Bernabeu etter 20min. ;) Men ja, en gjenganger overalt det. Mange som går tidlig for å slippe rushet mht trafikk osv også.

Lenke til kommentar

Tror du undervurderer antall vaskehjelper på Bernabeu, for å ikke snakke om sølvpussere... :)

 

Er selvsagt en forskjell på kampene. Og City-fansen er sikkert mer bortskjemt for tiden enn andre fans. Men synes man ofte går ut mot City-fansen, selv om det samme kan skje i egen eller annen klubb. Denne fyren som gråt etter ett tap eller uavgjort fikk jo kritikk, i en annen klubb hadde man snakket om klubbfølelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror det er unison enighet om at man driter seg ut om man gråter når laget ligger under med ETT mål med TI minutter og TI seriekamper igjen. Haha. Drittunge. Om United vinner ligaen i år vurderer jeg å legge opp som fotballsupporter. Ville faen meg vært tidenes sesong.

 

1 seier 2 uavgjort og 1 tap på de fire siste for "de uslåelige". Hahahahaha. Så jævlig mye penger de har brukt på dette taperlaget. Elska kranglinga rundt frisparksituasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...