Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ba slår meg den stereotypiske Chelsea-spissen;

Feil!

Ba scorer mål.

Chelsea sine spisser har inntil de ble for gamle (Drogba), solgt (Anelka) eller rett og slett dårlige (Torres) alltid putta en del mål. De andre karakteristikkene jeg nevnte stemmer.

Står du fortsatt for alle superlativene du fleska på med når det gjelder Sturridge forresten? Han har vel ihvertfall ikke vært en av de bedre spillerne på et Chelsea-lag man må tilbake til pre-rubler tiden for å finne et dårligere.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Sturridge holdt ene og alene Chelsea-skuta flytende tidligere i sesongen, men er for øyeblikket ute av form. Dersom han kan finne tilbake til formen han viste før jul så er han Chelseas beste spiss.

Det hadde faktisk vært interessant å se Sturridge midt foran mål med en Torres som tilrettelegger i en slags skeiv spissrolle (som Sturridge betjener for øyeblikket).

Lenke til kommentar

Noen dager siden jeg har vært på forumet nå, men denne må jeg bare gå tilbake og svare på:

Synes det er morsomt at noen av kommentarene på VG.nett mener at det er å krenke ytringsfriheten, når man blir arrestert for rasistiske ytringer.

Det ER jo en krenkelse av ytringsfriheten (les ordet?) å bli arrestert og kastet i fengsel for rasistiske ytringer. Det er helt forkastelig og en form for sensur at en stat kaster noen i fengsel for noe slikt. Spør du meg gjør noe slikt som dette rasisme til småtteri i forhold.

Ja, det ER moralsk forkastelig blant de aller fleste (inkludert meg selv) av oss, men det er langtifra noen slags form for krenkelse ovenfor Muamba, og det er først og fremst det man burde benytte seg av retten til å bure inn folk for, ikke simpel ordbruk som dette.

Endret av PSV
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...