Jotun Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Tottenham-logo ja. Det er vel det man får for å bli tatt i ræva. Og han som gjorde det går rundt men en manu-logo. Hohoho!!! Keep em comin! Blir bare bedre og bedre!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 hohohohoho, så utrolig mange voksne personer her inne! Blir stolt av å være forumbruker 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Kloffsk er da blandt eliten her inne. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Eliten av idiotiske utsagn? 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Søstra mi er russ i år. Åh? Hvor? Er hun pen? Bør ikke du få hår på tissen før du jakter russejenter? 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 28. mars 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Hår *på* tissen drar nok bra med damer. 10 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Ba slår meg den stereotypiske Chelsea-spissen; Feil! Ba scorer mål. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Bortsett fra denne defekten, så burde Ba kunne gjøre en god jobb i Chelsea. Når man ser på Torres, så antar jeg at Chelsea raskt luker ut denne scorings-defekten Demba Ba i dag har. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg savner tiden da Torres hadde scoret like mye for Chelsea som meg Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Torres har gått fra å være ekstremt god til søppel og nå virker det bare som om han har endret seg som spiller. Veldig god, men bør kanskje brukes i en annen rolle enn som scoringsmaskin helt framme? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Villa statement: Our long-standing captain Stiliyan Petrov has been diagnosed with Acute Leukaemia. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Stilyan Petrov har visstnok fått diagnosert leukemi, sier Twitterfeeden min. Auda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Jævla trist det der. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Ba slår meg den stereotypiske Chelsea-spissen; Feil! Ba scorer mål. Chelsea sine spisser har inntil de ble for gamle (Drogba), solgt (Anelka) eller rett og slett dårlige (Torres) alltid putta en del mål. De andre karakteristikkene jeg nevnte stemmer. Står du fortsatt for alle superlativene du fleska på med når det gjelder Sturridge forresten? Han har vel ihvertfall ikke vært en av de bedre spillerne på et Chelsea-lag man må tilbake til pre-rubler tiden for å finne et dårligere. Endret 30. mars 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Sturridge holdt ene og alene Chelsea-skuta flytende tidligere i sesongen, men er for øyeblikket ute av form. Dersom han kan finne tilbake til formen han viste før jul så er han Chelseas beste spiss. Det hadde faktisk vært interessant å se Sturridge midt foran mål med en Torres som tilrettelegger i en slags skeiv spissrolle (som Sturridge betjener for øyeblikket). Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Noen dager siden jeg har vært på forumet nå, men denne må jeg bare gå tilbake og svare på: Synes det er morsomt at noen av kommentarene på VG.nett mener at det er å krenke ytringsfriheten, når man blir arrestert for rasistiske ytringer. Det ER jo en krenkelse av ytringsfriheten (les ordet?) å bli arrestert og kastet i fengsel for rasistiske ytringer. Det er helt forkastelig og en form for sensur at en stat kaster noen i fengsel for noe slikt. Spør du meg gjør noe slikt som dette rasisme til småtteri i forhold. Ja, det ER moralsk forkastelig blant de aller fleste (inkludert meg selv) av oss, men det er langtifra noen slags form for krenkelse ovenfor Muamba, og det er først og fremst det man burde benytte seg av retten til å bure inn folk for, ikke simpel ordbruk som dette. Endret 30. mars 2012 av PSV 4 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Sessegnon ser jammen frisk ut! EDIT:Og da assisterte han Larssons mål.. Endret 31. mars 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Messi scoring fra Larsson. Curler den fint i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå