Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper ikke at Suarez er så jævla god heller. Scorer jo nesten ikke mål. Inntil kampen mot Wigan hadde alle Uniteds fire førstelagsspisser flere mål i serien enn han har og med alle skandalene har han i mine øyne bidratt til mer negativt utenfor banen enn han har bidratt på banen.

 

Bellamy og Enrique er de eneste ordentlig gode signeringene Dalglish har gjort foreløpig. Suarez kan jo for all del motbevise meg om han begynner å sette ballen i mål og legger av seg med alle uvanene, men det spørs om han får tid til det før han blir solgt/stikker av.

Lenke til kommentar

Største problemet med Liverpool om dagen er at de bruker penger på spillere som Carrol, Downing, Henderson og slikt. Disse er middelmodige spillere som burde spilt for middelmodige klubber.

 

Suarez er vel det eneste kvalitetskjøpet Pool har gjort siden Torres.

 

Enig, og akkurat det var ikke vanskelig å forutsi når de ansatte Comolli.

Lenke til kommentar

Det skal vel mye til for å imponere mer enn Ba?

 

Jeg blir overrasket dersom han blir i Newcastle ut sommeren. Ingenting stygt om klubben, men med den utkjøpsklausulen så skal det mye til dersom ikke enda større klubber kommer på banen.

 

Ba slår meg den stereotypiske Chelsea-spissen; Svær, svart og stygg i duellene. Drogba ut - Ba inn?

 

Spår for øvrig også at Hangeland går til Tottenham.

Lenke til kommentar

Jeg har en veldig dårlig sans for humor.

 

Uansett, det går iallefall ordentlige rykter om at Spurs skal være i førersetet for å skaffe seg underskriften til Villareal's Rossi, men Rossi's agent skal visstnok ha lagt ut hint om at Napoli blir neste stoppested.

 

Spurs virker ikke å klare å skaffe seg en fremtidig spiss.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...