DJ_Dark Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Ser fortsatt folk på Facebook forsvarer han med nebb og klør og sier han trenger mere tid. Er vel godt over ett år siden han tok over og laget er jo værre enn på lenge. Hvor lang tid trenger han? 10 år? Greit for meg. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Største problemet med Liverpool om dagen er at de bruker penger på spillere som Carrol, Downing, Henderson og slikt. Disse er middelmodige spillere som burde spilt for middelmodige klubber. Suarez er vel det eneste kvalitetskjøpet Pool har gjort siden Torres. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Enig i at Liverpool trenger modigere spillere, Benbjo. Fra spøk til alvor: Dalglish har bommet grovt på overgangsmarkedet. Det er smått utrolig hvor mye penger han har brukt på spillere som på sitt beste er svært begrensede. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Kjøper ikke at Suarez er så jævla god heller. Scorer jo nesten ikke mål. Inntil kampen mot Wigan hadde alle Uniteds fire førstelagsspisser flere mål i serien enn han har og med alle skandalene har han i mine øyne bidratt til mer negativt utenfor banen enn han har bidratt på banen. Bellamy og Enrique er de eneste ordentlig gode signeringene Dalglish har gjort foreløpig. Suarez kan jo for all del motbevise meg om han begynner å sette ballen i mål og legger av seg med alle uvanene, men det spørs om han får tid til det før han blir solgt/stikker av. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Største problemet med Liverpool om dagen er at de bruker penger på spillere som Carrol, Downing, Henderson og slikt. Disse er middelmodige spillere som burde spilt for middelmodige klubber. Suarez er vel det eneste kvalitetskjøpet Pool har gjort siden Torres. Enig, og akkurat det var ikke vanskelig å forutsi når de ansatte Comolli. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Det skal vel mye til for å imponere mer enn Ba? Jeg blir overrasket dersom han blir i Newcastle ut sommeren. Ingenting stygt om klubben, men med den utkjøpsklausulen så skal det mye til dersom ikke enda større klubber kommer på banen. Ba slår meg den stereotypiske Chelsea-spissen; Svær, svart og stygg i duellene. Drogba ut - Ba inn? Spår for øvrig også at Hangeland går til Tottenham. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Slik det ligger an nå så har ikke Tottenham bruk for flere stoppere. Spisser derimot! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Hører Carroll og Torres er på frierferd? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Care to elaborate? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Utdype en dårlig vits? Nei takk, vil helst ha verdi for pengene jeg. Når det kommer til spisser mener jeg. Endret 27. mars 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Mulig jeg er ekstremt treg, men jeg ser ikke vitsen. Skylder på sliten mann etter fotballtrening. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Jeg har en veldig dårlig sans for humor. Uansett, det går iallefall ordentlige rykter om at Spurs skal være i førersetet for å skaffe seg underskriften til Villareal's Rossi, men Rossi's agent skal visstnok ha lagt ut hint om at Napoli blir neste stoppested. Spurs virker ikke å klare å skaffe seg en fremtidig spiss. Endret 27. mars 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Søstra mi er russ i år. Fikk se russebuksen i dag. STOR tottenhamlogo på ene foten! Kjenner jeg blir stolt 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Må åpenbart ha faila en russeknute. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 27. mars 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Tottenham-logo ja. Det er vel det man får for å bli tatt i ræva. Endret 27. mars 2012 av kloffsk 16 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Tror det er det man får for å være bukkake-offer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Søstra mi er russ i år. Åh? Hvor? Er hun pen? 2 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Blame yourself Hille Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Vi krever bilder. 3 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Tottenham-logo ja. Det er vel det man får for å bli tatt i ræva. Og han som gjorde det går rundt men en manu-logo. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå