Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig med Arfa, hva sa jeg folkens? Meisen har alltid rett. Synd at han spiller under den største pikkslikkeren av en manager, ellers kunne det blitt møe ålreite magpies kamper å kose seg med en trøtt søndags formiddag.

 

100kr på at Arfa stryker laksen til pool neste uke, han gjør det for meg, garantert. Skrevet i stjernene.

Lenke til kommentar

Deilig med Arfa, hva sa jeg folkens? Meisen har alltid rett. Synd at han spiller under den største pikkslikkeren av en manager, ellers kunne det blitt møe ålreite magpies kamper å kose seg med en trøtt søndags formiddag.

 

100kr på at Arfa stryker laksen til pool neste uke, han gjør det for meg, garantert. Skrevet i stjernene.

 

Tror Barfa har hatt bra av å sitte på benken, for det første har han fått spilt seg sakte men sikkert til form, de første kampene etter starten er noen av de dårligste prestasjonene jeg har sett på en fotballbane. For det andre så har han begynt å passe ballen og ikke bare miste den gang på gang på gang. Det var det største ankerpunktet før, samt at han ikke er noe særlig defensivt, men det kan tilgis om han gjør en god jobb fremover og ikke står bak noen baklengs på noen måte. Han har også vokst som person, ser det ut som, der han før virket som en liten drittunge har han nå blitt mer ydmyk og seriøs i uttalelsene sine. Har alltid hatt stor tro på Ben Arfa, og håper han fortsetter storspillet.

 

Forresten, hva synes du om Cisse? Du mente jo han sugde grenseløst og at du aldri hadde sett en dårligere debut.

Lenke til kommentar

Spør du meg er fem mål og en-to assists på de seks første kampene i en ny liga rimelig imponerende, men det skal selvfølgelig litt til for og imponere like mye som Ba. Men det vil jo tiden vise. Storfornøyd til nå, og han vil nok bli bedre når han venner seg til tempoet og lærer seg et par engelske ord så han kan komunisere med de andre spillerne.

 

Og Ba skal ha blitt tilbudt en ny fireårskontrakt med langt bedre lønn. Får håpe han også signerer ny kontrakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...