Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fulham med sine fem uavgjorte kamper av seks mulige ligger på 6. plass. Liverpool med seier i dag hadde muligens hoppet opp til 6. plass, men siden det bare ble uavgjort ligger de nå på 15. plass. Fem poeng skiller de 14 nederste lagene, ett par gode kamper på rad av ett av de lagene vil føre til at man plutselig ligger på Europa-plass. Tror årets PL blir den jevneste noen gang.

Lenke til kommentar

Jeg har tro på Obinna. Ihvertfall for West Ham. Han har all mulig grunn til å lykkes. Flott grunnfysikk, god teknikk, bra driv, skyter og slår inn med begge føtter, gode finter med mer. Problemet hans er at han ikke er helt utlært som fotbalspiller enda. Han mangler litt composure i de avgjørende situasjonene og må fikse opp litt i det taktiske. Kan bli en hit i år i PL, det at han holder Carlton Cole ute av laget er ikke et svakhetstegn akkurat.

Tro meg Speedbatov. Det å ha 5 uker på rad uten en seier for så å måtte vente en uke til på ny kamp er ikke helt ønskelig. Sykt deilig når det først går bra da. Ville ikke byttet det mot noenting så klart :)

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

La oss si at Liverpool fortsetter sin dårlige trend, og ikke greier å kvalifisere seg til CL kommende sesong heller. Hvilket lag vil da bli regnet med i "the big four"?

1. Liverpool fordi de har vunnet mer enn lag som City og Spurs. En svak periode burde ikke påvirke deres plass blant de fire store.

2. Spurs fordi de greide å kvalifisere seg til CL, og har generelt sett vært bedre enn Liverpool det siste drøye året.

3. City fordi de har brukt så mye penger, og ser sterkere ut nå enn noen gang.

4. Ingen, "de fire store" blir redusert til "de tre store". United, Arsenal og Chelsea er flere hakk over resten at det ikke er vits med et fjerde lag blant de fire store.

Hva er det som ser mest realistisk ut blant de fire valgene?

Lenke til kommentar

For meg blir det iallefall helt feil å regne Chelsea blant de fire store. På lik linje med at det blir helt feil å regne City som en "massive club" (Trevor). I mitt hode er det bare tre store: Man Utd, Arsenal og Liverpool. Slik vil det forhåpentligvis forbli i overskuelig fremtid, et par dårlige sesonger av Liverpool endrer så absolutt ikke på dette.

Endret av Herthugen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Absolutt enig med Herthugen her, selv om jeg ikke rynker på nesa av "Big Four" med Chelsea heller. Hvor lenge har utrykket eksistert uansett? Mest sannsynlig ikke lenger enn PL, og da er det naturlig at Chelsea og er med pga plasseringer de seneste år. Allikevel, det er en rimelig skrudd tittel/bås, med tanke på hvor forskjellige klubbene i Big Four er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette kommer fra mannen som gledet seg over en "afrikansk revolusjon" i Trondheim, med spillere som Konan Ya og Traore i spissen.

Hva har egentlig Torbjørnsen å vise til?

Bild: 13 Jungs, die Freude machen Gestatten, wir sind die Bundesliga-Überflieger

War vergangene Saison das Schnäppchen in der Winterpause für Hannover (für 500 000 Euro aus Trondheim): Jetzt ist der Ivorer Didier Ya Konan (26/3Tore, 1 Assist) absoluter Leistungsträger.

:roll:

Traoré på sin side virker som om gjør det bra i Polen. Begge spillerne ble offer for dårlige valg av Rosenborg-ledelsen.

Torbjørnsen var RBKs viktigste ressurs og vi ser nå resultatet av at han ikke lenger er under kontrakt med klubben (Mikael Jamtfall... tjo bing!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...