Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Storparten av menneskene der er mer uvitende enn befolkningen i Nord-Korea

Det er feil.

 

At det er endel idioter, kanskje spesielt i sørstatene og som tiltaler seg som konservative/kristne/kristenkonservative, men å si at storparten er mer uvitende enn befolkningen i Nord-Korea er feil.

 

Hva er forskjellen på en konservativ kristen og en radikal muslim? Absolutt ingenting.

 

Hørt om å sette ting på spissen før? Var ikke akkurat veldig seriøs med Nord-Korea sammenligningen o.l

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fabrice Muamba remains in intensive care at The London Chest Hospital, where today he is showing small signs of improvement.

 

His heart is now beating without the help of medication and he is also moving his arms and his legs.

 

However, his long-term prognosis will remain unclear for some time. He is still critically ill and will continue to be closely monitored and treated by staff in The London Chest Hospital's intensive care unit.

 

bwfc.com

Lenke til kommentar

Muamba er nok ferdig som fotballspiller. Det er ikke verdt risikoen å fortsette. Har det skjedd en gang er sjansen absolutt tilstede for at det skjer igjen ved å presse kroppen, så vidt jeg vet.

 

Av de spillerne som har fått hjertetrøbbel og overlevde kommer jeg på Carl-Erik Torp og Ruben De La Red. Begge la opp på grunn av problemene. Om Muamba klarer seg uten varige mén er det mer enn jeg hadde forventet etter at det skjedde.

Lenke til kommentar

Tror dere at han om mulig fortsetter karrieren?

Tror jeg kan si med ganske stor sannsynlighet at det ikke kommer til å skje. En ser hvor alvorlig det er når han nettopp har begynt å få noen få ord ut av seg, ser også situasjonen til Calle. Han fikk de liv i mye raskere og hjertet hans pumpen av seg selv mye raskere, men måtte forsatt ligge opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...