Alastor Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det kan være at hjemmebanen deres benyttes til annen idrett, og at dette har kollidert. Men jeg aner egentlig ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Var et eller annet med stadion ja. Husker ikke helt i farta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Søkte på Bloomfield Road, de driver visst med oppgradering av stadion for å få kapasiteten opp til 16k. Høres logisk ut, trodde først at det var FA som hadde vært litt for strenge da terminlista kom. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 3 uker før seriestart stod det 3 arbeidere å snekra ny stadion. Det var derfor kampprogrammet ble lagt deretter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Chelsea - Newcastle, for en kamp! Chelsea kommer tilbake fra 1-3 (til 3-3) med bare 10 mann før Newcastle setter spikern i kista i det 90. minutt og vinner 3-4. Turnbull må ta på seg skylden for minst 2 av målene. Dersom Cech hadde stått så hadde Chelsea gått videre. Dagens lyspunkt var utvilsomt Josh McEachran. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett en mer talentfull 17-åring i Premier League (det nærmeste må vel være Giggs, Rooney og Fabregas). Det skal dog bli vanskelig for han å konkurrere direkte opp mot Lampard og Essien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Chelsea stilte med et mye bedre lag enn forventet, og Newcastle med reservelaget, og det å score 4 mål borte på brua er sinnsykt uansett. HERLIG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Carling Cup 4. runde: Newcastle - Arsenal Birmingham - Brentford Wigan - Swansea Aston Villa - Burnley Leicester - West Brom Manchester United - Wolves West Ham - Stoke Ipswich - Northampton Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvorfor må vi(Wolves) møte United i hver jævla carling cup...? Jaja, får i alle fall TV tid mest sannsynelig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er fordi Liverpool bare ryker ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Darren Bent scoret nå mål nr 9.999 i Premier League. Neste som scorer nå får PL-mål nr 10.000. EDIT: Og det ble Frédéric Piquionne. Endret 25. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 DJ: Wow, det får'n si. Hvor fant du ut det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 En som sa det på VGlive-chaten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 The fuck! Hva er det som skjer på Emirates!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Driver og ser Liverpool-kampen, men har VG Live på de andre kampene. Trodde faktisk noen kødda med siden da det plutselig stod 2-0 til WBA. :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fantastisk lørdags ettermiddag. Kjenner jeg mister litt tillit til spillere og trenere når det går så ræva som i dag.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 PL er vanskelig å spå i år.. Alle kan slå alle. Everton og Liverpool i bunn, WBA og Blackpool i toppen. Det eneste som gir noe mening er Topp 4. Uansett deilig at West Ham knappet inn 3 poeng på Chelsea idag Vi sees i Mai 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratis til Maefteda med et nydelig resultat. Den fortjente du etter den smått kjipe innledinga! Jeg tror sesongen snur for the hammers nå og godt er det. Alltid koselig når West Ham vinner så lenge det ikke er mot United naturligvis. Ble kjøring og ikke drekking på meg for andre helga på røde rappen. God damn it, blir jo snart millionær med alle pengene jeg sparer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Brett Emerton er dagens mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå