Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som er deiligst:

 

  • Swansea scorer
  • Trynet til den ene Shitty supporteren som sipper som en liten drittunge etter målet
  • Avblåsingen for offside mens Richards feirer som en galning

 

Uansett: En temmelig deilig helg. Nå må bare Arsenal vinne i morgen så er den nærmest perfekt.

Alle er på en god førsteplass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ergo er din definisjon på "alltid" de få kampene du har sett United. Creds! :)

Jeg har sett samtlige United-kamper i PL i år da jeg bor sammen med en fan for tiden, og de har virkelig spilt kjedelig fotball i år, med unntak av de første få kampene. Så også kampen i dag. Snorefest igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huske på at de fleste briter fra London er QPR fans, eller de fleste briter fra Liverpool er Everton fans. Og hvorfor skulle briter være med sulteforet på suksess enn personer fra andre deler av verden egenltig? Finnes ikke noe verre enn kunnskapsløse fjols som sprer rundt med sine åpenbaringer av noen fakaposter. Arsenal fansen har vel ikke mye å klage over selv, for øvrig.

 

Ang Atalds post så er jeg stort sett enig. Vi spiler kjedelig fotball og har gjort det i majoriteten av sesongen. Om det dog stemmer at du har sett samtlige United kamper så er det i grunn jævla sad, ettersom vi har spilt samtidig som Arsenal bl.a.

 

Og man kan være så "diehard" lidenskapelig man bare vil, ingen griner med 10-11 seriekamper igjen og maks 1p bak tabelltoppen. Da er du bare tilbakestående, slik som fyren ovenfor. Alt av idioti blir jo skrevet på goodwill som engasjement av enkelte kan det virke som. For øvrig finnes den dårligste fansen der ute i småklubbene hvor det bla ikke er store forventninger - ergo få ektefølte skuffelser og hvor det bues for den minste ting. Slik som på Emirates. Eks fra i helga: Wolves fans traktaserte Jamie O'Hara etter Blackburn kampen, selv om han hadde sin unge sønn på armen.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder egentlig, takk for maten.

Endret av toppmeis
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ang Atalds post så er jeg stort sett enig. Vi spiler kjedelig fotball og har gjort det i majoriteten av sesongen. Om det dog stemmer at du har sett samtlige United kamper så er det i grunn jævla sad, ettersom vi har spilt samtidig som Arsenal bl.a.

Mulig jeg overdrev en smule. Ettersom vi er to Arsenal-fans her pleier vi som regel å få viljen vår, men de som ikke har gått samtidig som Arsenal har jeg sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huske på at flesteparten av briter fra Manchester er City supportere. Å ha ventet på et trofé så lenge som de har også kanskje ødelegge den sjangsen etter så lang tid da det har sett bra ut er jo forferdelig uansett hva lag du holder med. Man Utd supporterene wouldn't know så klart.

Er du mongo?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...