Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Nei du skjønner ikke det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Nei for isteden for å med noe konkret selv så prøver du heller å gjøre narr av det jeg skriver. Og nå fikk United et sikkert fortjent mål - så prøv å være blid nå. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Eg er blid. Litt skuffa over skiskyting, men ellers bra. Poenget mitt er at du tar feil. United har vitterlig ikke hatt veldig mange kjedelige kamper. De har hatt kamper der de har spilt ganske dårlig, men det gjør overhodet ikke en kamp kjedelig. Og et lag som har scoret 67 mål skal ikke beskyldes for å spille kjedelig fotball. Det eneste dine uttalelser tyder på er at du har sett et fåtalls united kamper i år. De har vært spennede og målrike mange av de, dessverre begge veier. Og som vanlig er dine uttalelser lite gjennomtenkte, og bare et tragisk forsøk på å være "kul" og å få cred her inne. Og som vanlig feiler du. Derfor får du ikke noe sinnsykt grundig svar av meg hvertfall. Svarer ikke flåseri med seriøse innlegg. Joe Hart ass! Hvordan er kampen på PL1? Like kjedelig som alltid? Dette er innlegget du forventer et seriøst og grundig motargument på? Og blir småsur når vi ikke gir deg det? Latterlig. Hvor mye syltetøy lager du iløpet av et år??? Endret 11. mars 2012 av Jotun 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) For det første så prøver jeg ikke på cred eller å være kul. Min mening samsvarer ikke med din tydeligvis og det respekterer ikke du. Jeg har sett så de United kampene som ikke har gått på samme tid som en større kamp eller en Chelsea kamp - eller når jeg har vært opptatt. Hvis du tar alle innleggene mine så useriøst så kan du la være å svare isteden for å prøve å virke "kul" og finne cred sjøl. Chelsea har ikke vært det morsomste laget, men de har hevet seg under Matteo. Jeg spør hvordan kampen på PL1 er? Jeg så ikke på den kampen når jeg skrev innlegget. Men gratulerer du lykkes. Endret 11. mars 2012 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Hvordan er det mulig å henge seg opp i noe så subjektivt? 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Chelsea var ikke mye morsomme mot Stoke. Men det kan for all del kun være Stoke sin feil. De har jo en tendens til å ødelegge kamper. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Ergo er din definisjon på "alltid" de få kampene du har sett United. Creds! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Du skjønte nok hva jeg mente med det, men samme kan det være. Chelsea var ikke mye morsomme mot Stoke. Men det kan for all del kun være Stoke sin feil. De har jo en tendens til å ødelegge kamper. Helt korrekt. Kampen i går var allikevel bedre enn det Chelsea har prestert til nå. Endret 11. mars 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Vel som nøytral supporter så valgte jeg glatt Swansea - City over Manchester United - WBA. Hvorfor? Jo fordi Swansea og City er mye mer morsomme å se på spille. 8 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Welbeck bommer på åpent mål. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Vi har en kamptråd, sånn FYI Endret 11. mars 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 MOOOOOOOREEEEEE!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Hold ut, svaner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Piss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) FOR FAEN! Offside? Endret 11. mars 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 SWANSEA!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 TOP OF THE FUCKING LEAGUE! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Vet ikke hva som er deiligst: Swansea scorer Trynet til den ene Shitty supporteren som sipper som en liten drittunge etter målet Avblåsingen for offside mens Richards feirer som en galning Uansett: En temmelig deilig helg. Nå må bare Arsenal vinne i morgen så er den nærmest perfekt. 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Phu, Premier League er tilbake til det normale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå