Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er blid. Litt skuffa over skiskyting, men ellers bra.

 

Poenget mitt er at du tar feil. United har vitterlig ikke hatt veldig mange kjedelige kamper. De har hatt kamper der de har spilt ganske dårlig, men det gjør overhodet ikke en kamp kjedelig.

 

Og et lag som har scoret 67 mål skal ikke beskyldes for å spille kjedelig fotball. Det eneste dine uttalelser tyder på er at du har sett et fåtalls united kamper i år. De har vært spennede og målrike mange av de, dessverre begge veier.

 

Og som vanlig er dine uttalelser lite gjennomtenkte, og bare et tragisk forsøk på å være "kul" og å få cred her inne. Og som vanlig feiler du.

 

Derfor får du ikke noe sinnsykt grundig svar av meg hvertfall. Svarer ikke flåseri med seriøse innlegg.

 

 

Joe Hart ass! Hvordan er kampen på PL1? Like kjedelig som alltid?

 

Dette er innlegget du forventer et seriøst og grundig motargument på? Og blir småsur når vi ikke gir deg det?

 

Latterlig. Hvor mye syltetøy lager du iløpet av et år???

Endret av Jotun
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For det første så prøver jeg ikke på cred eller å være kul. Min mening samsvarer ikke med din tydeligvis og det respekterer ikke du. Jeg har sett så de United kampene som ikke har gått på samme tid som en større kamp eller en Chelsea kamp - eller når jeg har vært opptatt. Hvis du tar alle innleggene mine så useriøst så kan du la være å svare isteden for å prøve å virke "kul" og finne cred sjøl.

 

Chelsea har ikke vært det morsomste laget, men de har hevet seg under Matteo.

 

Jeg spør hvordan kampen på PL1 er? Jeg så ikke på den kampen når jeg skrev innlegget. Men gratulerer du lykkes.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du skjønte nok hva jeg mente med det, men samme kan det være.

 

 

Chelsea var ikke mye morsomme mot Stoke. Men det kan for all del kun være Stoke sin feil. De har jo en tendens til å ødelegge kamper.

 

Helt korrekt. Kampen i går var allikevel bedre enn det Chelsea har prestert til nå.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er deiligst:

 

  • Swansea scorer
  • Trynet til den ene Shitty supporteren som sipper som en liten drittunge etter målet
  • Avblåsingen for offside mens Richards feirer som en galning

 

Uansett: En temmelig deilig helg. Nå må bare Arsenal vinne i morgen så er den nærmest perfekt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...