Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Marco Ferreira skulle fått dømt i PL. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Marco Ferreira skulle fått dømt i PL. http://www.tv2.no/sport/fotball/ovrig/her-blir-portospillerens-skuespill-avsloert-3729769.html For de som ikke nødvendigvis hadde fått det med seg tidligere Funker forøvrig ikke med hotlinking her inne tydeligvis.. Endret 11. mars 2012 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Noe av det diggeste jeg har sett på lang tid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Så latterlig godt sett. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Den jævla benditduellen..... 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Herlig dømming, og å tørre å dømme mot et hjemmelag som desperat jager utligning! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Herlig å se!, + for den. Ellers så var det utrolig kjekt å ha gledet seg i flere dager til en lang dag med PL-fotball som i tillegg skulle avsluttes med en Spurs-seier bare for å først miste internett og så tv pga uvær og at en jævla lastebil hadde kjørt av veien og truffet en viktig ledning et eller annet sted. Jaja, jeg fikk i det minste gjort mye fornuftig igår og jeg slapp å se Spurs tape Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Nydelig av Joe Hart! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Joe Hart ass! Hvordan er kampen på PL1? Like kjedelig som alltid? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Hahahaha! Og det smeller fra en Chelsea mann? Du burde jo elske kjedelige kamper! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Så fordi jeg holder med Chelsea skal jeg holde kjeft. Unnskyld meg men United er ikke akkurat Barcelona heller. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Nei, du kan få si ka du vil. Men ikke regn med at eg ikke kommenterer det. Men tenkte at du burde elske kjedelig fotball. Var ikke noe annet. Eller var jo kanskje det du var ute etter. Kjedelig kamp. Latterlig uttalelse forøvrig. United sine kamper har vitterlig ikke vært overtall kjedelige kamper denne sesongen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Så fordi jeg holder med Chelsea skal jeg holde kjeft. Unnskyld meg men United er ikke akkurat Barcelona heller. Han sa vel ingenting om å holde kjeft, kun at Chelsea ikke er mye mer "morsomme" enn United. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Joe Hart ass! Hvordan er kampen på PL1? Like kjedelig som alltid? Har kampene på PL1 alltid vært kjedelige? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 PSV: Hjelpe meg. Emil prøver da klart å tydelige å hinte til at WBA spiller kjedelig fotball. Derav kommentaren hans. Prøv nå hvertfall å henge litt med i svingene. Når Emils setter igang er det ikke lett, men det skal være mulig med full konsentrasjon. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 PSV: Hjelpe meg. Emil prøver da klart å tydelige å hinte til at WBA spiller kjedelig fotball. Derav kommentaren hans. Prøv nå hvertfall å henge litt med i svingene. Når Emils setter igang er det ikke lett, men det skal være mulig med full konsentrasjon. Da burde han vel strengt tatt skrevet "hvordan er WBA-kampen, like kjedelig som alltid?". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Forventer du noe korrekt fra den kanten? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Er det helt umulig å mene noe annet enn dere? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Tror eg ville tatt en tur på PL1 og fått stoppet kjeften din. Festfotball til tider. Og men nå nøyaktig hva du vil. Vi kommer til å argumentere mot deg så lenge du er uenig med oss. Deal with it eller gå og grin. Endret 11. mars 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Du argumenterer ikke mot meg. Du sitter her å skriver på en måte som er langt fra saklig. Aner ikke hva du ønsker å nå frem med det du skriver. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå