Crumpler Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Det er "hevn " fra PL folka fordi en eller annen engelsk pubeier fikk medhold i EU at han kunne sende kamper fra utenlandske kort. Slik jeg har skjønt det. En pubeier i Portsmouth fikk medhold i EU etter at hun viste en PL-kamp fra en gresk kanal (som var billigere enn Sky Sports), SS svarer med å kjøre begrensninger på hva deres utenlandske lisenshavere har lov til å vise over parabol. Kvinner fortjener ikke denne dagen!!!! ARGH... Endret 8. mars 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 RiksTV/Altibox ser ut som de går utenom, ja. Er vel ikke så mange det faktisk gjelder. Mange i grisgrendte strøk har vel parabol, men de får da tilgang til Sumo/nyopprettet løsning. Det som er så fantastisk er at vi som bor såpass utenfor allfarvei, og som følgelig har parabol, ikke på langt nær har godt nok internett til å kjøre sumo... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Si opp Tv2PL på parabol og kjøp et rikstv abn. med kun PL pakka? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Liker ikke at det tordner og lyner så fælt idag, har jo store planer om å ha pcen oppkoblet til anlegget og kose meg med PL hele dagen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Hvor bor du da? På bondegård? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Ikke helt, men ikke så langt unna det nei. Bor langt ute på landet, på ei øy og mitt hus ligger øverst på den høyeste bakketoppen på flere kilometers avstand så ja jeg er litt utsatt. Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, der bur eg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Ville nok vært forsiktig da Ja. Ikke rare faren midt i en by. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 QPR blir snytt for mål. Ballen er langt inni mål, men målet blir ikke godkjent. Håplst! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Er det helt umulig å få litt teknologi inn i fotballen? Stakkars QPR. Den var jo laaaangt inne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Herregud så dritt fotballen er. Skulle stått 1-1 nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Det vet du ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Neivel. Men om QPR hadde fått målet sitt, som faktisk var 12 meter over streken så hadde de vertfall hatt 1 mål. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Litt av sjarmen imo med disse dommerfeilene, spesielt mot Spurs. Endret 10. mars 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Er vel tidsspørsmål før videodømmingen kommer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Var det ikke prat om at det allerede kan komme til neste sesong? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Latterlig at det skal være slowmotion-bilder av dommeren i høydepunktene. Det er så latterlig enkelt å fjerne dette fra sporten. Usaklig surt å få noe sånt mot seg. Hadde dette vært City - United om 7 uker ville jeg skrelt ut øya mine med ostehøvel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Var det ikke prat om at det allerede kan komme til neste sesong? Så vidt jeg har skjønt er det FIFA som holder igjen og ikke FA Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Det vet jeg ikke noe om, men mente det ble postet en artikkel om det i denne tråden for ikke så lenge siden om at det kan være klart til neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Da kom flaksemålet til QPR (offside også?). Helt greit, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå