Emils. Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Absolutt. Han ble vel kalt en analysedude som er trener. Byttene var rare og han byttet bort kamper. Det å ta ut Mata, vår mest kreative spiller, når vi sårt trengte mål var vel helt feil. Men til Boas sitt forsvar kan man si at han ikke fikk tid til å benytte seg av de spillerne han ønsket å ha i klubben. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Pogrebnyak, hvem ellers? Tre skudd på mål på tre kamper, tre mål. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Virker som en ok spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 En spiller jeg alltid har likt. Hentet han inn på alle mine FM10 saver. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ja, han var meget god der. Hentet han en del selv og. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Og jaggu scorer han ikke igjen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Virker som en ok spiller. Så scorer han igjen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Der scoret han igjen. Fantastisk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Damn, hvorfor kjøpte jeg ikke han for Ba på FPL. Gikk for Mata inn for Bale istedenfor... FFS. Ender med at jeg kjøper tilbake Bale for mer penger og skaffer meg Pogrebnyak istedenfor Ba. Fulham er et skikkelig morsomt lag å se på for tiden. Masse kvalitet der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Virker som en ok spiller. Så scorer han igjen Og igjen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Der scoret han hatrick. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Imponerende med 5 skudd på mål i Fulham-trøya og 5 mål. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Han blir vel kjøpt opp av Chelsea for deretter å råtne på benk. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Morsomt Unnskyld, jeg mente Liverpool. Men der får han iallefall spilletid! Endret 4. mars 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Han blir vel kjøpt opp av Chelsea for deretter å råtne på benk. Er vel ganske gammel? Hmm 28 år, yngre enn jeg trodde. Mente han hadde passert 30. Mulig det er en annen russer jeg tenker på. Uansett imponerende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Leser at han ikke har scoret over ti mål i løpet av en sesong siden 2007. Nå er han halvveis på tre kamper. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Han blir vel kjøpt opp av Chelsea for deretter å råtne på benk. Er vel ganske gammel? Hmm 28 år, yngre enn jeg trodde. Mente han hadde passert 30. Mulig det er en annen russer jeg tenker på. Uansett imponerende. Fotball-spillere er vel i sin "prime" i 27-30 års alderen, så de får da bruk for han i typ et år. Neida, skal slutte å være så flåsete. Men jeg er selv overrasket over hvor mye han har skåret, han kommer vel ikke til å opprettholde samme flotte nivå, men kan bli en flott spiller i PL de neste 2-3 årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå