Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til med kampen idag Wendelinho. Følger så klart med på Chelseas kamper i tillegg og håper dere faktisk vinner idag, ettersom at Blackpool er rival tabellmessig i forhold til West Ham, samt at jeg ikke kan se at noe annet skjer. 1-0 etter 2 minutter gjorde ikke saken vanskeligere heller.

Håper vi kan legge vår forrige diskusjon bak oss, selv om jeg fortsatt står for det jeg mener.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se når Chelsea skal spille mot gode lag. De har vel hatt det letteste kampprogrammet man kan få så tidlig i sesongen. Det kommer de nok til å få kjenne senere i sesongen.

Vi får se. I følge flere Chelseasupportere er dette laget det beste laget som noen gang har spilt i Premier League og de er sikte på å vinne samtlige kamper denne sesongen.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se når Chelsea skal spille mot gode lag. De har vel hatt det letteste kampprogrammet man kan få så tidlig i sesongen. Det kommer de nok til å få kjenne senere i sesongen.

Vi får se. I følge flere Chelseasupportere er dette laget det beste laget som noen gang har spilt i Premier League og de er sikte på å vinne samtlige kamper denne sesongen.

Det må de gjerne tro, men jeg tror de kommer fort ned igjen på jorda når de skal møte lag som kan yte motstand. De skal ha for å ha vært så overlegen i de kampene de har spilt så langt, men de har rett og slett ikke blitt satt på prøve, og når kampene kommer der de gjerne ikke er helt klare favoritter, og de ikke er i komfortabel ballbesittelse og ting ikke går på skinner tror jeg de vil slite.

Lenke til kommentar

Nå har jo Chelsea den spillerstilen at de punkterer kampen tidlig og gir unguttene sjansen i andreomgang. Og siste 25% av kampen tar de som en treningsøkt.

Er fornøyd med 4-0 til Chelsea når jeg vet at de kunne gitt mer, men det er unødvendig.

På tide å sette innpå ungutter nå Carlo! Du vet at Chelseaspillerne bare tenker på neste kamp mot NC i cupen.

Lenke til kommentar

Dette er rett og slett en flau andreomgang.

Det positive er nok at Bruma får spilletid og at Chelsea bare spiller på 20% Maskin.

Ja, jeg og dere vet at Ancelotti sin stil er å lede tidlig i kampen med noen mål for så og slappe av og fokusere på neste kamp. Men neste kamp er mot NC i Cupen, og da skal ikke A-lagspille. Mikkemuscupen (Carling Cup) er ikke noe alvorlig.

Men jeg får gi Ancelotti tid til å lære hvaslags kamper og Cuper som betyr noe i England.

Lenke til kommentar

Rått å se Blackpool-fansen bli igjen helt til kampslutt og synge som om de hadde vunnet kampen med klar margin. Herlig at de spiller offensiv fotball, i motsetning til andre smålag. Noen som vet hvorfor de har spilt fire av sine fem første kamper på bortebane? Høres litt for drøyt ut, men de har klart seg utmerket i denne perioden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...