Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, kjøpet av Park har visst bitt Arsenal i ræva ettersom han ikke får spilletid i det hele tatt.

 

United kjøpte i sin tid Dong Fanghzou. De tjente millioner på draktsalg.

 

Dong spilte vel kun 1 kamp for United.

 

Som Atald sier: Koreanerne er rasende over at Park ikke har fått noe spilletid. Attpåtil har han mistet kapteinsbindet og når man er ekstremt populær i hjemlandet så faller det ikke i smak at hans nye klubb nekter å spille han.

Lenke til kommentar

Det er ikke så rart at talentene ikke får spille når vi må toppe laget i hver eneste kamp, og vi vinner ikke da en gang. I tillegg så har vi Torres som har fått spille i mindre viktige kamper der for eksempel det ville vært naturlig å la Lukaku få prøve seg. Med tanke på spillere som burde forlate klubben så mener jeg Kalou, Malouda, Bosingwa, og Drogba har gjort sitt. Om det er store problemer mellom AVB og Lampard som går utover kampene så mener jeg også at han må dra.

 

Jeg er av den oppfatning at AVB ikke tørr å sette spillerne som bråker ut av laget. Hvis Lampard er en av bråkebøttende burde han ikke få spille, men eller en unggutt. Hva er best av; en Lampard som ikke gidder eller en unggutt som jobber med hjerte utpå drakta?

Lenke til kommentar

En ny Prem-sensation: G Sigurdsson putta to deilige langskudd i går for de som ikke fikk med seg det. Her er feiringen etter den første. Kan si mye om topplagene i Prem, men det finnes ingen ligaer med så forbanna mange skilled fotballspillere spredd over tyve lag. Forhåpentligvis løfter United seg til neste sesong, City kommer til å bli en force dessverre (de er vel strengt talt gode nok til å vinne CL i år, egentlig, selv om de røyk) i europa osv. I år er jo paradoksalt de to dårligste engelske laga (begge med svake sesonger) som gikk videre, mao et freak år. Innen to-tre år har vi en engelsk dominans igjen, jeg kjenner igjen mye av jeg så tidligere på 00 tallet. I mens så nyter jeg underholdningen en jevn liga byr på, herregud. Dagens "turkey" er Fulham-Wolves. Que Bryan Ruiz, Dembele, Fletcher mfl. Deilige fotballspillere med magi i støvlan.

 

ibff9YjdaZ4Pc1.gif

 

Edit: Slenger v/ Huntelaar i midtuka. Begrepet "spise grass" springs to mind.

 

ibJVhZp3Gs5o4.gif

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Dette var utrolig svakt. Når man spiller mto Sunderland burde det være mulig og vise litt mer interesse og vilje enn det som har blitt vist her. Tafat og patetisk.

Og Willy driter seg ut. Newcastle er heldige som ikke har fått 10-15 straffer mot seg i år pga. situasjoner som det der. Ingen i PL holder mer enn Willy, og det til tross for at han er 195cm høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...