Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Tror og håper at han blir. Roman har så langt vist tålmodighet med AVB i forhold til tidligere managere, og tror han kommer til å fortsette med dette. Idag stilte AVB med det som i mine og mange andre sine øyne er de beste spillerne vi har og allikevel går det ikke. Sturridge og Mata hadde ikke dagen i dag og det resulterer i tap, spesielt når resten av spillerne bare tusler rundt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tide å gjennomføre et generasjonskifte. Chelsea trenger en ny plan, nye spillere, ikke bare de samme som har vært her i mange år på rad. Cech, Cole, Ivanovich(?), Terry, Lampard,Drogba++ er helt greie spillere det. Men jeg mener det er på tide å endre strategien.

De trenger flere yngre spillere som har høyere kvalitet enn de eldre. De eldre skal ikke være de som har best kvalitet, det er de rundt 24-27 åringene som skal bringe til, mens folk som Terry og Lampard skal stå for rutinen.

Kjøpene må være gjennomtenkt og gode. Som for eksempel å hente inn Gary Cahill ser jeg ikke på som en klasseinvestering, og spesielt når Chelsea har så mye på blokka bør større navn komme inn(kvalitetmessig).

 

 

Det kan dog bli et problem å selge unna de fleste av disse, da de har skyhøye lønninger.

 

Lurer også på hvorfor de har hentet inn et av Europas største talenter og lar han så vidt spiller(Lukaku).

Lenke til kommentar

Det er ikke så rart at talentene ikke får spille når vi må toppe laget i hver eneste kamp, og vi vinner ikke da en gang. I tillegg så har vi Torres som har fått spille i mindre viktige kamper der for eksempel det ville vært naturlig å la Lukaku få prøve seg. Med tanke på spillere som burde forlate klubben så mener jeg Kalou, Malouda, Bosingwa, og Drogba har gjort sitt. Om det er store problemer mellom AVB og Lampard som går utover kampene så mener jeg også at han må dra.

Lenke til kommentar

Greit nok at han ikke blir brukt når dere må toppe hver kamp, men da skjønner jeg hvorfor han ikke blir lånt ut. Hadde vært mye mer optimalt for både han selv, og for utvilkinga hans om han fikk spille hver helg.

 

Synes også Cech har vært svak i år(i forhold til hans toppnivå.) Ser ut til at han har meget dårlig selvtillit og det er synd han er en skygge av seg selv og har gjort flere store tabber som har kostet Chelsea poeng.

Lenke til kommentar

Sant det, ser ut som Arsenal har smittet over en del problemer til dere, med store personlige feil som ødelegger kampene for Chelsea.

 

Lukaku kan dere for øvrig sende til Arsenal om van Persie blir skadet; så kan dere få både Walcott og Chamakh i retur!

 

Chamakh og Park mener du vel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...