Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har igrunn gitt opp å ta igjen Spurs (for lenge siden). Til det er poengforskjellen alt for stor. Nå håper jeg de vinner samtlige kamper fremover og konsoliderer seg foran begge de to Manchester-lagene.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Utrolig bra av Spurs idag, blir neppe noen sprekk i februar og jeg tror tredjeplassen er sikret med mindre Harry stikker. Ellers så er det morsomt å se Everton igjen, hva er det med den klubben og vårformen? Herlig av Pienaar idag, han var vel banens beste selv om han ble tatt av etter ca 70 min.

Lenke til kommentar

Det blir nok en kamp mellom dere ja. Newcastle er for ustabile og Liverpool er rett og slett middelmådige. Tror Arsenal kniper fjerdeplassen, synes de har et hakk høyere toppnivå selv om spillerstallen på papiret er svakere, tipper Wenger får akkurat nok vind i seilet til i sikre CL-deltakelses-trofeet i år igjen.

 

Ellers - er det bare meg eller er det forbanna kjedelig med Liverpool-Utd sagaen? Det finnes ikke noe som helst schwung over det oppgjøret lengre. Ikke mye hjerte er det heller. Eneste lyspunktet der idag var å se Rooney og til dels Evans og Carrick. Ellers er det helt utrolig kjipt hvor mye oppmerksomhet spesielt Liverpool får av media. Er også mektig lei av at lag legger seg nedpå bare fordi Utd står på andre enden av banen*, faen som de har vært «there for the taking» som engelskmennene sier, denne sesongen. SAF imponerer.

 

*mitt lag er vel ett av de verste i denne sammenhengen, før noen kommenterer det.

Lenke til kommentar

Ellers så er det morsomt å se Everton igjen, hva er det med den klubben og vårformen? Herlig av Pienaar idag, han var vel banens beste selv om han ble tatt av etter ca 70 min.

 

 

Veldig bra kamp av Stratos, Pienaar og Distin i dag, håper berre at Moyes setter Neville og Fellaini på benken snart.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Ellers så er det morsomt å se Everton igjen, hva er det med den klubben og vårformen? Herlig av Pienaar idag, han var vel banens beste selv om han ble tatt av etter ca 70 min.

 

 

Veldig bra kamp av Stratos, Pienaar og Distin i dag, håper berre at Moyes setter Neville og Fellaini på benken snart.

 

Stratos? Hehe, godt med et enklere navn ja. Glemte å si det men ja Stracqualursi imponerte meg også, god link-up spiller, han er absolutt noe Everton har manglet og med en kreativ spiller i Pienaar tilbake tror jeg dette kan bli (nok en) bra vår for Everton. Det er så jævla rart, tror det er mindre enn en måned siden jeg kjeftet Everton huden full pga elendig spillestil og ønsket Moyes dit peppern gror. Tipper Fellaini får et oppsving igjen med Pienaar på banen, så får han fokusert på det han er god til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...