Benbjo Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Kul kar denne Evra 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Du viser ETT frame og drar konklusjonen at det er Evra som er fitta her? Helt utrolig. Se filmen med hele situasjonen istedenfor. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Du viser ETT frame og drar konklusjonen at det er Evra som er fitta her? Helt utrolig. Se filmen med hele situasjonen istedenfor. Kult at du legger ord i munnen min. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Tottenham opp i ledelsen. BAE. ..Og der var det 2-0 gitt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Hvorfor i alle dager sitter Ben Arfa på benken mens Obertan spiller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Saha! For en signering! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Festfotball på White Hart Lane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Tror Spurs kommer til å kjempe om seriemesterskapet til siste kamp. Fy faen, for et lag! Håper ikke Redknapp tar hatten og går. Det ville vært synd. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Hehe synd at Saha ikkje klarte det i Everton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Har igrunn gitt opp å ta igjen Spurs (for lenge siden). Til det er poengforskjellen alt for stor. Nå håper jeg de vinner samtlige kamper fremover og konsoliderer seg foran begge de to Manchester-lagene. Endret 11. februar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Hvor er necro guttene? 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hvor er necro guttene? Supportertreff. Et ganske deppa et Endret 11. februar 2012 av Snurreleif 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 scorte forresten nettopp mot Blackpool. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Kamptråd Spurs-Newcastle folkens. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Utrolig bra av Spurs idag, blir neppe noen sprekk i februar og jeg tror tredjeplassen er sikret med mindre Harry stikker. Ellers så er det morsomt å se Everton igjen, hva er det med den klubben og vårformen? Herlig av Pienaar idag, han var vel banens beste selv om han ble tatt av etter ca 70 min. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Herlig med et roversvinn igjen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Tottenham spiller den type fotball jeg skulle ønske Chelsea mestret. Jeg var sikker på at de kom til å falle av. Jeg innser nå at vi må sloss med Arsenal om en 4 plass. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Det blir nok en kamp mellom dere ja. Newcastle er for ustabile og Liverpool er rett og slett middelmådige. Tror Arsenal kniper fjerdeplassen, synes de har et hakk høyere toppnivå selv om spillerstallen på papiret er svakere, tipper Wenger får akkurat nok vind i seilet til i sikre CL-deltakelses-trofeet i år igjen. Ellers - er det bare meg eller er det forbanna kjedelig med Liverpool-Utd sagaen? Det finnes ikke noe som helst schwung over det oppgjøret lengre. Ikke mye hjerte er det heller. Eneste lyspunktet der idag var å se Rooney og til dels Evans og Carrick. Ellers er det helt utrolig kjipt hvor mye oppmerksomhet spesielt Liverpool får av media. Er også mektig lei av at lag legger seg nedpå bare fordi Utd står på andre enden av banen*, faen som de har vært «there for the taking» som engelskmennene sier, denne sesongen. SAF imponerer. *mitt lag er vel ett av de verste i denne sammenhengen, før noen kommenterer det. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Ellers så er det morsomt å se Everton igjen, hva er det med den klubben og vårformen? Herlig av Pienaar idag, han var vel banens beste selv om han ble tatt av etter ca 70 min. Veldig bra kamp av Stratos, Pienaar og Distin i dag, håper berre at Moyes setter Neville og Fellaini på benken snart. Endret 11. februar 2012 av Karbutar Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Ellers så er det morsomt å se Everton igjen, hva er det med den klubben og vårformen? Herlig av Pienaar idag, han var vel banens beste selv om han ble tatt av etter ca 70 min. Veldig bra kamp av Stratos, Pienaar og Distin i dag, håper berre at Moyes setter Neville og Fellaini på benken snart. Stratos? Hehe, godt med et enklere navn ja. Glemte å si det men ja Stracqualursi imponerte meg også, god link-up spiller, han er absolutt noe Everton har manglet og med en kreativ spiller i Pienaar tilbake tror jeg dette kan bli (nok en) bra vår for Everton. Det er så jævla rart, tror det er mindre enn en måned siden jeg kjeftet Everton huden full pga elendig spillestil og ønsket Moyes dit peppern gror. Tipper Fellaini får et oppsving igjen med Pienaar på banen, så får han fokusert på det han er god til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå