Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Rooney? Virkelig?

 

Nei, egentlig ikke når jeg tenker på det. :p

 

Har tenkt på Joe Hart, jeg også. Er dog litt imot å ha en keeper som kaptein. Men ingen dårlig kandidat.

Lenke til kommentar

Joe Hart er min kandidat.

Tenkte og på han, men synes i prinsippet det er litt feil med keepere som kapteiner. De får naturlig nok ikke samme muligheten til å rent spillemessig dra opp en kamp.

De har jo muligheten til å dra opp en kamp ved å varte opp med superredninger. Dessuten har de full oversikt over alt som skjer foran dem og kan fort endre ting de ikke liker. Utespillere er jo i konstant bevegelse gjennom kampen, det er ikke alltid de får med seg alt som skjer rundt dem. Keepere er heller ikke like skadeutsatte som utespillere, man vil jo helst ha en kaptein som er tilgjengelig til alle kamper. Det er også verdt å nevne at de to siste EM/VM-trofeene har blitt løftet av en keeper.

 

Synes personlig at kapteinsbindet er litt oppskrytt i fotballen. Når alt kommer til alt så er det treneren som velger laget, og det forventes like mye av deg uansett om du har et bind på armen eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uenig i at kapteinsbindet er oppskrytt, og jeg mener at kapteinen ideellt sett bør spille på midtbanen (sentralt). Jeg kan ikke se for meg at Gerrard skal være fast i EM. Scott Parker det opplagte valget, i mine øyne, men det skal bli spennende å se hvem den neste treneren velger.

Helt enig, om han ikke satser på en Carrick som er on fire om dagen. Parker og Carrick vil nok bli litt grått. Likevel, spiller Parker er han som du sier en soleklar Kaptein.

Lenke til kommentar

Det hadde jeg ikke trodd om Parker for 1 år siden i så fall. Hadde ikke vært meg imot, og jeg tror han kunne blitt en fin kaptein, selv om han ikke har særlig erfaring som det. Var vel bare i Newcastle han var fast kaptein.

 

Redknapp virker å være en soleklar kandidat til jobben, men om han takker nei, så begynner jeg å lure.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...