Veritas_ Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Må nå være mulig. Er ikke alle kanalene som altibox har tilgjenglige på sumo? Har iallefall en UK kanal som viser de samme kampene som PL1 kanalen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Alsaker er faenmeg voldtekt av øregangene. En av de desidert verste kommentatorstemmene, og det er mye på grunn av Norges verste dialekt. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er uenig. Alsaker gjør det meget bra gitt det uheldige utgangspunktet sitt. Heller Alsaker på bergensk enn Kasper på hvilket som helst språk/dialekt/sosiolekt. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Lov til å være uenig. Jeg synes Wikestad har en sjarm, men det er svært få gode norske kommentatorer uansett idrett, egentlig. Foretrekker engelske kommentatorer over norske anyday. Under sist fotball-VM så jeg på svensk tv. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Ivar Hoff, ingen over, ingen ved siden av. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er uenig. Alsaker gjør det meget bra gitt det uheldige utgangspunktet sitt. Heller Alsaker på bergensk enn Kasper på hvilket som helst språk/dialekt/sosiolekt. Enig med deg, selv om jeg hater hvor sensasjonell han skal være enkelte ganger. Uansett så er kommentatorstaben til Tv2 ganske så laber, det skal likevel sies at det tok lang tid før Canal+ fikk på plass gode kommentatorer også. Og jeg frykter enda den dagen Lundekvam evt får plass i boksen, da blir muteknappen utslitt. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er uenig. Alsaker gjør det meget bra gitt det uheldige utgangspunktet sitt. Heller Alsaker på bergensk enn Kasper på hvilket som helst språk/dialekt/sosiolekt. Alsaker er frå Florø, og snakkar Florø-dialekt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Men som Førdianar er det mi plikt å berre seie i frå om at Florødialekta er ein fæl lightversjon av Bergensdialekt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Da skal Capello ha sagt opp jobben som Englands landslagstrener. Kom igjen FA! Ansett Sam Allardyce! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 BREAKING NEWS: FABIO CAPELLO HAS RESIGNED AS ENGLAND MANAGER, THE FOOTBALL ASSOCIATION ANNOUNCED Oi, kom som et sjokk det her! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Virkelig drømmedagen til Redknapp, dette. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Gleder meg til å se intervju med 'arry i bilen utafor Wembley på transfer-deadlineday for landslag. Endret 8. februar 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Populært innlegg Vestaa Skrevet 8. februar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Noen må si til 'Arry at man ikke mottar bonuser ved spillersalg når man trener et landslag. Har forøvrig fått tak i 'Arrys jobbsøknad: Endret 8. februar 2012 av Vestaa 13 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 John Terry! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Haha, jada. Noe av grunnen til at Capello stikker er fordi han og FA krangler om Terry, han vil at han skal beholde bandet og FA sier nei. Makes perfect sense om den neste manageren gjør han til kaptein da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Hvem tror dere blir kaptein da? Synes mange av de som egentlig er opplagt nettopp ikke er det pga. skader og ikke helt fast plass på lagene sine. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Stevie G er det kanoniske valget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Steven Gerrard? Scott Parker? Wayne Rooney? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Steven Gerrard? Scott Parker? Wayne Rooney? 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Joe Hart er min kandidat. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå