Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wikestad er vel Norwich-supporter, men han var "overkåt" på Cisse og Newcastle i dag. Helt greit treff av Cisse, antar at han prøver å treffe den slik, men kan ha vært et sleivspark. Jeg tror uansett han slår til som en kjempesignering. Det han gjorde i Bundesliga var sterkt. Gøy så lenge det varer, og gleder meg til å få se Cabaye og Tiote igjen. Jeg har vel ingen stor tro på at Newcastle kan ta 4. plassen, men det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Wikestad i går var seriøst noe av det verste jeg har hørt. Han krema seg sjøl og det var så falskt at jeg ble direkte flau her jeg satt på andre siden av tvsendninga. Begynte å liste opp tidligere 9'ere og skrike som om Cisse hadde avgjort en VM finale på overtid. For å ikke snakke om skryten Papiss fikk, det var en av de svakere debutene jeg har sett på lenge. Tung, treig og dårlig frem til han putta en nydelig kæsse. Villa var vel i grunn det beste laget til McLeish heiv ut N'zogbia for Emile Heskey og Bannan (som jeg liker veldig godt) for Ireland.

 

Stemmen hans er hat. Pause mellom hvert ord, orddelingsfeil, hysterisk skriking for den minste sak. Han og Frode Marti er de to grusomste jeg har vært borti, helt ubrukelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Wikestad i går var seriøst noe av det verste jeg har hørt. Han krema seg sjøl og det var så falskt at jeg ble direkte flau her jeg satt på andre siden av tvsendninga. Begynte å liste opp tidligere 9'ere og skrike som om Cisse hadde avgjort en VM finale på overtid. For å ikke snakke om skryten Papiss fikk, det var en av de svakere debutene jeg har sett på lenge. Tung, treig og dårlig frem til han putta en nydelig kæsse. Villa var vel i grunn det beste laget til McLeish heiv ut N'zogbia for Emile Heskey og Bannan (som jeg liker veldig godt) for Ireland.

 

Stemmen hans er hat. Pause mellom hvert ord, orddelingsfeil, hysterisk skriking for den minste sak. Han og Frode Marti er de to grusomste jeg har vært borti, helt ubrukelig.

 

Enig i alt du sier. En ting tho. Jeg synes Jørn Sunby er verre en Frode Marti. Kjedeligste stemmen i verden, hvor Wikestad sin er bare noe inni hamperæva irriterende. Hadde faktisk på mute under nesten hele kampen. Takler bare ikke Wikestad sin stemme. Skjærer i hodet når han gnåler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...