Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Annie Eaves @AnnieEaves

Chelsea's press office say they can't say if game will be postponed until tomorrow. They need to check which players are fit first.

 

 

Fy faen hvis Chelsea greier å utsette en kamp mot oss for andre sesongen på rad kun fordi det ikke passer dem mtp suspensjoner og form.

Uaktuelt uten storkamp i morgen ettermiddag.

Lenke til kommentar

Vi har mange småskader selv, så sånn sett burde vi ikke se så negativt på en eventuell utsettelse?

Godt mulig, men det driter jeg i. Mest pga. at PL-tabellen var helt forferdelig å lese i fjor med så mange utsatte kamper. Jeg vil ha kamp i morgen, sne eller ikke sne. I utgangspunktet likt for begge lag. De som skal på kampen får gå eller ta trikk / undergrunn.

Lenke til kommentar

Har visst kommet 10cm med snø leser jeg på twitter. Høres ikke lovende ut.

Å fjerne 10 cm snø før kampstart er lett. Det er verre om det snør masse i løpet av kampen. At kampen går i London bør være et pluss med tanke på kollektivtransporten til og fra kamp. Kampen bør absolutt spilles i morgen.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Har visst kommet 10cm med snø leser jeg på twitter. Høres ikke lovende ut.

Å fjerne 10 cm snø før kampstart er lett. Det er verre om det snør masse i løpet av kampen. At kampen går i London bør være et pluss med tanke på kollektivtransporten til og fra kamp. Kampen bør absolutt spilles i morgen.

Den gikk i London ifjor også. Det er snakk om transport mellom byene mest.

Lenke til kommentar

Sorry gutta, det er bare å glemme. Hovedveiene inn er faen ikke salta enda og det har lavet ned i hele natt. Har visst sluttet å snø (rundt brua) nå hører jeg, men jeg tror det er for seint allerede. den offentlige transporten (buss, tubes osv) har forlengst stoppet opp

 

510254801.jpg?Expires=1328414776&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=kJmKaZtmxgqxw7HE4tOC6wStB80Vbz7PL2%7EHirYW-BzZth-KRvz6EUq2RuIaeXSM5uqw8Z7JcGZM4QkmSDQEnE2y4%7ElvhiIWECmko6W4klDC0K1b3fYAnmbsl%7EfcqX-mSXD9lJQzb%7EIbZ4zGXmdfSr%7Eeeg-107XnzKDjpw3-VM0_

Ser ikke ut som russermøkket har dratt ut noe beskyttende lag over gresset heller.

 

Trist sorti, virkelig. Hater engelskmenn med passion når det kommer til totkollapsen når snøen kommer, vært jævla år. Det mest tilbakestående folkeslaget i moderne tid.

Endret av toppmeis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...