kloffsk Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Wow. Flott mål av McClean. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Lekkert mål av Wolves. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Hvordan kan noen faktisk mene at Cisse ikke skulle vært utvist? Hadde jo vært fantastisk hvis spillerene skulle ta tak i halsen/fjeset til motspiller hver gang han blir taklet. Flere spillere som får lov til dette. Barton f.eks. Enten bør alle få rødt, eller ingen. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Alle bør få rødt selvsagt. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Dommaren i Wigan- Everton kampen var mildt sagt elendig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Baird for Fulham med en takling som burde være dagens mest soleklare røde kort. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Yaya Toure sitt frispark i Afrikamesterskapet: http://s1.directupload.net/images/120204/tzsblpdt.swf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Pent, selv om jeg synes Elfenbenskysten kan ryke ut snart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Haha for et rødt kort Cisse fikk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Annie Eaves @AnnieEaves Chelsea's press office say they can't say if game will be postponed until tomorrow. They need to check which players are fit first. Fy faen hvis Chelsea greier å utsette en kamp mot oss for andre sesongen på rad kun fordi det ikke passer dem mtp suspensjoner og form. Endret 4. februar 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Vi har mange småskader selv, så sånn sett burde vi ikke se så negativt på en eventuell utsettelse? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Annie Eaves @AnnieEaves Chelsea's press office say they can't say if game will be postponed until tomorrow. They need to check which players are fit first. Fy faen hvis Chelsea greier å utsette en kamp mot oss for andre sesongen på rad kun fordi det ikke passer dem mtp suspensjoner og form. Uaktuelt uten storkamp i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Har visst kommet 10cm med snø leser jeg på twitter. Høres ikke lovende ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Blir utsatt. Garantert. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Vi har mange småskader selv, så sånn sett burde vi ikke se så negativt på en eventuell utsettelse? Godt mulig, men det driter jeg i. Mest pga. at PL-tabellen var helt forferdelig å lese i fjor med så mange utsatte kamper. Jeg vil ha kamp i morgen, sne eller ikke sne. I utgangspunktet likt for begge lag. De som skal på kampen får gå eller ta trikk / undergrunn. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Har visst kommet 10cm med snø leser jeg på twitter. Høres ikke lovende ut. Å fjerne 10 cm snø før kampstart er lett. Det er verre om det snør masse i løpet av kampen. At kampen går i London bør være et pluss med tanke på kollektivtransporten til og fra kamp. Kampen bør absolutt spilles i morgen. Endret 5. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Har visst kommet 10cm med snø leser jeg på twitter. Høres ikke lovende ut. Å fjerne 10 cm snø før kampstart er lett. Det er verre om det snør masse i løpet av kampen. At kampen går i London bør være et pluss med tanke på kollektivtransporten til og fra kamp. Kampen bør absolutt spilles i morgen. Den gikk i London ifjor også. Det er snakk om transport mellom byene mest. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Sorry gutta, det er bare å glemme. Hovedveiene inn er faen ikke salta enda og det har lavet ned i hele natt. Har visst sluttet å snø (rundt brua) nå hører jeg, men jeg tror det er for seint allerede. den offentlige transporten (buss, tubes osv) har forlengst stoppet opp Ser ikke ut som russermøkket har dratt ut noe beskyttende lag over gresset heller. Trist sorti, virkelig. Hater engelskmenn med passion når det kommer til totkollapsen når snøen kommer, vært jævla år. Det mest tilbakestående folkeslaget i moderne tid. Endret 5. februar 2012 av toppmeis 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Det ødelegger iallfall hele dagen min. Dessuten er disse hengekampene alltid noe herk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå