Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreslår av vi diskuterer helgens kamper her (de som ikke har kamptråd) isteden for å opprette en "diversekampertråd". Konseptet var godt, særlig siden det var mitt (;)), men det funket ikke i praksis. For mange tråder og for uryddig.

Stoke - West Ham kl 13.45

Masse kamper kl 16, deribant et derb oppgjør

Sunderland - Arsenal 18,ettellerannet.

Lenke til kommentar

Sykt viktig kamp for oss. Vi trenger minst 1 poeng her, helst 3. Det blir uten Avram Grant og Tal Ben Haim(Yom Kippur). Frykter Stoke etter forrige ukes seier over Aston Villa, men for 2 år siden da Stoke var på sitt beste hjemme, klarte vi å hale inn en 1-0 seier. Mål fra Diego Tristan av alle folk :p

Come On You Irons. Veldig viktig dag for meg fotballmessig idag. Først Hammers og så VIF i 2 viktige kamper.

Lenke til kommentar

Stoke City: Sorensen, Huth, Shawcross, Faye, Collins, Delap, Whitehead, Pennant, Etherington, Walters, Jones

Subs: Begovic, Higginbotham, Wilson, Wilkinson, Whelan, Gudjohnsen, Fuller

West Ham United: Green, Jacobsen, Da Costa, Upson, Gabbidon, Behrami, Parker, Noble, Obinna, Piquionne, Cole

Subs: Stech, Faubert, Tomkins, Kovac, Boa Morte, Barrera, McCarthy

Ingen Dyer å se, ikke rart han trenger litt mer hvile av og til. Piquionne har 3 mål på 3 matcher mot Stoke, håper han fortsetter. Da Costa endelig inn på midtstopper, deilig å se. Håper han kriger inn et mål.

COYI!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Så sykt herlig og se fotball i fred og ro. Skulle egentlig i selskap til mormora mi i hele dag, men lata som jeg var drit dårlig. Nå sitter jeg helt alene, mens alle andre har gått :!:

Også helrig med West Ham ledelse. De trenger virkelig en seier i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...