Ol'H Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Intervjuet i seg selv er det ingeting galt med, dyktig journalistikk. Houllier derimot er fortsatt på min shitlist over personer uten kontakt med virkeligheten. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 likte debutmålet til Gyan Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Foreslår av vi diskuterer helgens kamper her (de som ikke har kamptråd) isteden for å opprette en "diversekampertråd". Konseptet var godt, særlig siden det var mitt (), men det funket ikke i praksis. For mange tråder og for uryddig. Stoke - West Ham kl 13.45 Masse kamper kl 16, deribant et derb oppgjør Sunderland - Arsenal 18,ettellerannet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Skal bli deilig å jobbe opp spenninga i dag. 16-bølgen blir bra, da jeg har en del å følge fra FPL og. Stoke - West Ham er litt .. meh. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Sykt viktig kamp for oss. Vi trenger minst 1 poeng her, helst 3. Det blir uten Avram Grant og Tal Ben Haim(Yom Kippur). Frykter Stoke etter forrige ukes seier over Aston Villa, men for 2 år siden da Stoke var på sitt beste hjemme, klarte vi å hale inn en 1-0 seier. Mål fra Diego Tristan av alle folk Come On You Irons. Veldig viktig dag for meg fotballmessig idag. Først Hammers og så VIF i 2 viktige kamper. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jobber 13-21 i dag, så mister alle kampene. Jooheii.. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Diskuter kampen her. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Stoke City: Sorensen, Huth, Shawcross, Faye, Collins, Delap, Whitehead, Pennant, Etherington, Walters, Jones Subs: Begovic, Higginbotham, Wilson, Wilkinson, Whelan, Gudjohnsen, Fuller West Ham United: Green, Jacobsen, Da Costa, Upson, Gabbidon, Behrami, Parker, Noble, Obinna, Piquionne, Cole Subs: Stech, Faubert, Tomkins, Kovac, Boa Morte, Barrera, McCarthy Ingen Dyer å se, ikke rart han trenger litt mer hvile av og til. Piquionne har 3 mål på 3 matcher mot Stoke, håper han fortsetter. Da Costa endelig inn på midtstopper, deilig å se. Håper han kriger inn et mål. COYI! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Laget jeg håper Allardyce sender ut idag: Robinson Salgado/Chimbonda-Samba-Jones-Givet Nzonzi M.B Diouf-Dunn-Gamst Pedersen-E.H Diouf Kalinic Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Chef, hvordan har Salgado egentlig gjort det i Blackburn? Håper han fortsatt har litt å bidra med Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Maefteda: Ser dårlig ut for WH imo. Ser allerede etter 3min at det ikke finnes noen struktur i dette laget og de roter bort ballen i midtbaneleddet altfor enkelt. Håper dere vinner, men jeg tror dette fort kan bli et stygt tap faktisk. Scorer Stoke før halvtimen lukter det kollaps lang vet.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Chef, hvordan har Salgado egentlig gjort det i Blackburn? Håper han fortsatt har litt å bidra med Starta litt dårlig ifjor høst, men i form er han en viktig spiller. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Uhyggelig! WH opp i ledelsen mot Stoke. Endret 18. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Deilig å få et mål til West Ham "Stoke-style" etter en halvtime. Vi løftet oss veldig etter det. Lurer på hva Shawcross driver på med, første en klar hands før han tar et back-hand slap på Carlton Cole. Håper for all del vi drar dette i land, men mer trygg offensivt enn defensivt, og det sier noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Så sykt herlig og se fotball i fred og ro. Skulle egentlig i selskap til mormora mi i hele dag, men lata som jeg var drit dårlig. Nå sitter jeg helt alene, mens alle andre har gått :!: Også helrig med West Ham ledelse. De trenger virkelig en seier i dag. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Greit at Parker goaler. Fjerna 3 av 3 Stoke-spillere fra FPL i forrige uke, så nå er Stoke-sympatien borte. Green har psyke som en belgisk kjellerflue på veggen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Dårlig stemning at livesport247 ikke funker i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Skittent av Blackburn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 LET'S ALL DO THE SAMBA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå