Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Newcastle spiller sikkelig kjedelig fotball, det er Sunderland som er den nye yndlingen min i nord. Når Arfa blir bytta ut med Perch så var det siste dråpen. Så perioder av kampen i dag og føffaen for en turkey. Dog kudos for poengsankingen, men thats about it.

 

Gleder meg til kampene i helga nå, særlig etter Villa-QPR kampen. Kruttlapp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes Newcastle spiller sikkelig kjedelig fotball

 

Jeg er enig, selv om jeg synes at både Stoke og Liverpool spiller kjipere. Men de spiller jo kjedeligere fotball er kjipe tippeligalag.

Men nå må du ikke glemme at Newcastle mangler spillere som Tiote, Cabaye og Ba som er tre av lagets fem viktigse spillere. Samt at Cisse vil gå rett inn på laget.

 

Men jeg er helt klart enig i at Newcastle spiller ekstremt kjedelig fotball uten de. Mot f.eks Manchester United synes jeg Newcastle spilte veldig god og sebar fotball.

Lenke til kommentar

Enig med Necro. Og Perch er ingen STOR spiller, men han er taklingssterk og en god spiller og kunne bytte inn på midten. Liten tvil om det. Alt hatet kommer av hvordan han prestere som forsvarsspiller, noe som på ingen måte er hans skyld.

 

Men jeg er enig, byttet var riktig. Ben Arfa var nok en gang svak, men han kommer sterkere tilbake. Fenomenal spiller når han er i OK form. Men han trenger nok fremdeles litt tid til å bli kjent med PL og å komme tilbake fra skadene.

Lenke til kommentar

Jeg er enig, selv om jeg synes at både Stoke og Liverpool spiller kjipere.

Det er jeg ikke uenig i, det er selvsagt lag som spillere kjipere, men Newcastle er blant de verre, særlig blant dem som ligger på øvre halvdel av tabellen. Stoke/Liverpool har jo ikke eget spill, det har til og med dere med Best-Ameobi som spisspar.

 

Men jeg er helt klart enig i at Newcastle spiller ekstremt kjedelig fotball uten de. Mot f.eks Manchester United synes jeg Newcastle spilte veldig god og sebar fotball.

Selvsagt, den vant dere fortjent også. Men uansett hvor mye kudos dere skal ha for den, må det sies at United hadde en sikkelig stinker i den og alt som kunne gå galt, gikk galt. Sett over ett så syntes jeg magpies (med eller uten afrikanerne) spiller jævla kjedelig fotball.

 

Men smaken som baken :) Dere fortjener å ligge der dere gjør. Har vært klart bedre enn Arsenal feks denne sesongen imo.

Lenke til kommentar

Er det breaking news? Burde vel heller erklæres som OBVIOUS NEWS. Rio er for skjør til å være Kaptein, selv om medier spekulerer i utroskap som grunnen til at han ble fratatt bindet sist så er det jo soleklart skadesituasjonen som gjør han uaktuell.

 

Parker som kaptein sier nå jeg, hold den bindet utenfor "topp 4", så kan man kanskje unngå litt av den rivaliseringen som foregår på landslaget.

Lenke til kommentar

14-åringer på Twitter som ikke kan forstå hvorfor Terry mister kapteinsbindet. <3

 

 

Ellers: :D

 

Emmanuel Eboue @TheRealEboue

4Christ sake. JT is Arrogant, gambler, sleeps wiv team mates wife, calls Aton a Black Cunt, Father sell crack. This guy is d devil . ooh pls
Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...