""" Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Og da har Obertan, som kostet 3,5(?)MP, flere assist og mål enn Downing, som koster 18(?)MP i ligaen. Morsomt! 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Nå er det bare Newcastle som ødelegger toppen av tabellen. Ellers som forventet. "Ødelegger" faktisk. Du er for å dele ut medaljer før første serierunde også? Herlig å ligge på 5 plass nå. Endret 1. februar 2012 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Fy faen så digg, det å vinne på en skikkelig dårlig dag, det er viktig. Tre fine poeng, og en fin femte-plass på tabellen. Til neste kamp er Demba Ba tilbake, og kanskje Papiss Demba Cisse også kan starte, og da vil vi igjen være dødsfarlige fremover. Faen så bra det blir. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Syntes Newcastle spiller sikkelig kjedelig fotball, det er Sunderland som er den nye yndlingen min i nord. Når Arfa blir bytta ut med Perch så var det siste dråpen. Så perioder av kampen i dag og føffaen for en turkey. Dog kudos for poengsankingen, men thats about it. Gleder meg til kampene i helga nå, særlig etter Villa-QPR kampen. Kruttlapp! 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Owen Coyle er uten tvil min favoritt manager i PL. Fantastisk bra person. Gratulerer til Newcastle for øvrig. Med Ba og Pappa Cisse tilbake tror jeg dere havner over oss på tabellen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Syntes Newcastle spiller sikkelig kjedelig fotball Jeg er enig, selv om jeg synes at både Stoke og Liverpool spiller kjipere. Men de spiller jo kjedeligere fotball er kjipe tippeligalag. Men nå må du ikke glemme at Newcastle mangler spillere som Tiote, Cabaye og Ba som er tre av lagets fem viktigse spillere. Samt at Cisse vil gå rett inn på laget. Men jeg er helt klart enig i at Newcastle spiller ekstremt kjedelig fotball uten de. Mot f.eks Manchester United synes jeg Newcastle spilte veldig god og sebar fotball. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Når Arfa blir bytta ut med Perch så var det siste dråpen. Tror vi hadde tapt om Ben Arfa hadde fått spille videre, bra bytte, selv om det ikke akkurat byr opp til festfotball. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Enig med Necro. Og Perch er ingen STOR spiller, men han er taklingssterk og en god spiller og kunne bytte inn på midten. Liten tvil om det. Alt hatet kommer av hvordan han prestere som forsvarsspiller, noe som på ingen måte er hans skyld. Men jeg er enig, byttet var riktig. Ben Arfa var nok en gang svak, men han kommer sterkere tilbake. Fenomenal spiller når han er i OK form. Men han trenger nok fremdeles litt tid til å bli kjent med PL og å komme tilbake fra skadene. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg er enig, selv om jeg synes at både Stoke og Liverpool spiller kjipere. Det er jeg ikke uenig i, det er selvsagt lag som spillere kjipere, men Newcastle er blant de verre, særlig blant dem som ligger på øvre halvdel av tabellen. Stoke/Liverpool har jo ikke eget spill, det har til og med dere med Best-Ameobi som spisspar. Men jeg er helt klart enig i at Newcastle spiller ekstremt kjedelig fotball uten de. Mot f.eks Manchester United synes jeg Newcastle spilte veldig god og sebar fotball. Selvsagt, den vant dere fortjent også. Men uansett hvor mye kudos dere skal ha for den, må det sies at United hadde en sikkelig stinker i den og alt som kunne gå galt, gikk galt. Sett over ett så syntes jeg magpies (med eller uten afrikanerne) spiller jævla kjedelig fotball. Men smaken som baken Dere fortjener å ligge der dere gjør. Har vært klart bedre enn Arsenal feks denne sesongen imo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Dæven for et mål av Fraizer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Litt sykt det der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Imponerende statistikk. Bare jeg som er overrasket over at han var halvannet år utenfor gamet? Gibson, Campbell og Obertan alle med scoringer denne runden. Som vanlig like herlig å se ex-reds sette farge på ligaen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 I tillegg til at godeste Phil Bardsley var nest sist på et selvmål fra Ayala. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 BREAKING NEWS | Rio Ferdinand rules himself out of the becoming the new England captain. More to follow... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Er det breaking news? Burde vel heller erklæres som OBVIOUS NEWS. Rio er for skjør til å være Kaptein, selv om medier spekulerer i utroskap som grunnen til at han ble fratatt bindet sist så er det jo soleklart skadesituasjonen som gjør han uaktuell. Parker som kaptein sier nå jeg, hold den bindet utenfor "topp 4", så kan man kanskje unngå litt av den rivaliseringen som foregår på landslaget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Frimpong26AFC Emmanuel Frimpong If I ever get Racially Abused I wouldn't think f telling the FA.....I would rather tell my mum Haha, for en type! 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) 14-åringer på Twitter som ikke kan forstå hvorfor Terry mister kapteinsbindet. <3 Ellers: Emmanuel Eboue @TheRealEboue 4Christ sake. JT is Arrogant, gambler, sleeps wiv team mates wife, calls Aton a Black Cunt, Father sell crack. This guy is d devil . ooh pls Endret 3. februar 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Eboue er idiot. Greit nok at han mener det, og egentlig at han sier det. Men er så sinnsykt feig å ta det på en sted der Terry ikke kan svare han. Hadde aldri gjort det face to face. Det gjelder Barton også, men han er i tillegg en hyler av verste sort. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Er det bevist at Terry har kalt han black count? Jeg har tydeligvis ikke fått med meg noe Eboue har fått med seg. Og arrogant, hvilke fotballspillere er ikke arrogante? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå