lur4d Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Hvilken kamp er det verdt å følge med på? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Av de jeg har sett så langt så er Everton - Manchester City den mest "spenstige". Endret 31. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Mann har satt håndjern på seg og festet seg til stolpen! LÆTTIS! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) En supporter har stormet banen i Everton vs Manchester City og festet seg til målet til Hart(?) ved håndjern og har enten kastet nøkkelen, eller nekter å gi den fra seg. Nå har de fått han av stolpen, var latter-fremkallende materiale i typ 5 minutter. Endret 31. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Hahaha, fy faen! Høres bra ut! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Så ingen politiske eller sportslige "protester" rettet mot noen av klubbene, så aner virkelig ikke hvorfor supporteren stormet banen, han var dog fullt påkledd, og virket veldig forbanna for noe. Kan hende han var forbanna p.g.a. politiet, men pytt pytt. Virket heller ikke som om han var kun ute etter oppmerksomhet skal man dømme ut fra oppførselen. Jeg har aldri sett noe sånt i en kamp før iallefall. Endret 31. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Høhø, fin en på Twitter: "@TV2Wikestad er det saha?" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Haha, fy faen! Høres spenstig ut! :!: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Hadde han gått for en av spillerne så aner jeg ikke hvordan jeg ville ha reagert. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Han skulle ha handcuffa Joe Hart f.eks! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Han skulle ha handcuffa Joe Hart f.eks! "I'm your number one fan!" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Årets kjøp: Darron Gibson. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Beste han har gjort for United, ever. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Handcuff Harry protesterte mot Ryanair. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Gibson: Nok et United-produkt av grei+ PL-klasse. Hvilke andre akademier i England har produsert flere spillere av det kaliberet eller bedre? 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Ingen. Det har vært uttallige artikler på emnet også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Så ingen politiske eller sportslige "protester" rettet mot noen av klubbene, så aner virkelig ikke hvorfor supporteren stormet banen, han var dog fullt påkledd, og virket veldig forbanna for noe. Kan hende han var forbanna p.g.a. politiet, men pytt pytt. Virket heller ikke som om han var kun ute etter oppmerksomhet skal man dømme ut fra oppførselen. Jeg har aldri sett noe sånt i en kamp før iallefall. Det var visst en protest mot RyanAir. Sikkert sur fordi han måtte betale ekstra for bagasje. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Ja jeg skrev det litt lenger oppe på siden, fyren blir kalt "Handcuff Harry" i England. Han protesterte fordi dattera hans ble sparket av RyanAir, en far som kjemper for dattera si med andre ord.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hjelpe meg.... Tre innlegg opp.... Endret 1. februar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå