Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Slikt er gøy. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Skal bli godt å få Dembaene tilbake fra Africa-cupen, Ameobi er faen meg like ræva som Carroll er om dagen. Er de tilbake mot Blackburn? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 De er tilbake dagen før, men spiller neppe (hele kampen). Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg vil minne alle om at forumets retningslinjer og føringer også gjelder for det personlige meldingssystemet. Når vi får meldinger om at reglene brytes der (og det f.eks lenkes til ulovlige streams av fotballkamper) vil vi undersøke det og reaksjoner vil bli vurdert. (Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, da det vil være ansett som off-topic, send en PM om du ønsker å diskutere saken nærmere. ) Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Lurer på kva klubb Mourinho går til om det ikkje er tomme rykter avisene går etter. Min lenke Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Har gått rundt en ukes tid de ryktene nå, i tillegg var det ca på samme tid i fjor akkurat de samme ryktene. Mourinho går jo ut fra tid til annen og sier han skal tilbake til England. Han kommer til å dra tilbake til England, spørsmålet er når. Vinner han ligaen i år, så kan det fort hende at han drar allerede i sommer. Men samtidig, så hvis han går på en tap i CL mot Barcelona, så tar han nok et år til. Er jo presidentvalg neste år i Real Madrid, og en ny president vil nok gå til valg om å fikse ryktet til klubben etter Perez og Mourinho. Og da vil nok en ny trener komme inn. Mitt tips er Manchester City forøvrig. Endret 29. januar 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Trur du at Mancini får sparken då? Har ikkje sett so mykje på City i år, men det virka no som han er ganske populær i klubben/fansen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Morro at Frazier Campbell putta i comebacket, etter 2 år med uflaks. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Trur du at Mancini får sparken då? Har ikkje sett so mykje på City i år, men det virka no som han er ganske populær i klubben/fansen. Om Manchester City har muligheten til å få tak i Mourinho så tror jeg de sparker Mancini ganske så fort for å få Mourinho. Mannen er et geni når det kommer til å vinne kamper, noe City trenger. Komer jo selvsagt ann på sesongen City har neste sesong, men hvis de ikke skulle vinne CL eller ligaen, da tror jeg de gjerne bytter til seg Mourinho. Ellers er jo United en veldig stor mulighet, spesielt med tanke på Jorge Mendes. Chelsea blir det vel ikke noe av så lenge Roman er der. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Tror neppe Mancini får fyken hos City i år. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke jeg heller. Tenker mer på 2013, siden det er da jeg tror Mourinho forlater Madrid. Lettere å sparke en trener når verdens beste er ledig på markedet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Sånn blir tirsdagen på TV2 BPL HD1: 15:30 - Deadline Day 16:45 - Sportsnyhetene 16:55 - Deadline Day 20:50 - Man United - Stoke 23:05 - Deadline Day Så slutter sendinga 01:00. Siste del med Deadline Day etter kampene går også på Zebra, skal også gå en totimers sending på Zebra fra klokken 18:00. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Da er det store spørsmålet. Blir det noen overganger? Er jo helt stille. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/slik-blir-deadline-day-paa-tv-2-3693696.html Sendingen er jo faktisk mer spekka enn den i sommer. Lover godt! Kommer til å sitte bankers forann TVen hele tirsdag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hazzard kommer til england i sommer! Ble spurt point blank hvor han spiller neste sesong, der han svarte England, for et lag som spiller bra fotball. Men IKKE Chelsea MrharryRhedges Harry HedgesWant Eden Hazard even more after him saying 'no disrespect to Chelsea but I'd rather join team with history like Arsenal or Liverpool' onearsenewenger Stringfellow HawkeEden Hazard just jokingly tweeted... "why not clean up on me if you think I go to CFC - your opinions make me laugh out loud" Tipper han ender opp i Arsenal. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Hazzard kommer til england i sommer! Ble spurt point blank hvor han spiller neste sesong, der han svarte England, for et lag som spiller bra fotball. Men IKKE Chelsea MrharryRhedges Harry HedgesWant Eden Hazard even more after him saying 'no disrespect to Chelsea but I'd rather join team with history like Arsenal or Liverpool' onearsenewenger Stringfellow HawkeEden Hazard just jokingly tweeted... "why not clean up on me if you think I go to CFC - your opinions make me laugh out loud" Tipper han ender opp i Arsenal. Det han tweetet var "Alors propre sur moi au CFC?? Vos avis lol" som betyr Tom Williams @tomwfootball Rough translation of Hazard's tweet RT @hazardeden10 So how did you find me on CFC [Canal Football Club]? Let me know lol Gjør meg absolutt ingenting om han går til Arsenal, men jeg tør ikke få noen forhåpninger enda. Han sa også at det var en av topp5-klubbene, og at han ville spille hver uke, ikke sitte på benken. Endret 30. januar 2012 av Atald 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Tror nok også det er Arsenal som er frontrunner i Hazard-jakten, selv om City er skumle med lønningene sine. Håper også på Liverpool som en outsider, men da må vi kunne friste med europaspill og helst CL (selv om jeg tror den er langt unna). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Den om at han vil gå til en klubb med historie var vel gammel? Skal arsenal ha en sjanse må de komme til CL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vermalen er vel angivelig søskenbarnet til Hazard, samt at Gervinho er en gammel lagkamerat(?). Tipper Arsenal gitt, og kommer Hazard skal du ikke se bort i fra at RVP blir i Arsenal. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg tror Arsenal er avhengig av å komme til CL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå