Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil minne alle om at forumets retningslinjer og føringer også gjelder for det personlige meldingssystemet. Når vi får meldinger om at reglene brytes der (og det f.eks lenkes til ulovlige streams av fotballkamper) vil vi undersøke det og reaksjoner vil bli vurdert.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, da det vil være ansett som off-topic, send en PM om du ønsker å diskutere saken nærmere. )

Lenke til kommentar

Har gått rundt en ukes tid de ryktene nå, i tillegg var det ca på samme tid i fjor akkurat de samme ryktene. Mourinho går jo ut fra tid til annen og sier han skal tilbake til England.

 

Han kommer til å dra tilbake til England, spørsmålet er når. Vinner han ligaen i år, så kan det fort hende at han drar allerede i sommer. Men samtidig, så hvis han går på en tap i CL mot Barcelona, så tar han nok et år til.

 

Er jo presidentvalg neste år i Real Madrid, og en ny president vil nok gå til valg om å fikse ryktet til klubben etter Perez og Mourinho. Og da vil nok en ny trener komme inn.

 

Mitt tips er Manchester City forøvrig.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Trur du at Mancini får sparken då? Har ikkje sett so mykje på City i år, men det virka no som han er ganske populær i klubben/fansen.

 

Om Manchester City har muligheten til å få tak i Mourinho så tror jeg de sparker Mancini ganske så fort for å få Mourinho. Mannen er et geni når det kommer til å vinne kamper, noe City trenger. Komer jo selvsagt ann på sesongen City har neste sesong, men hvis de ikke skulle vinne CL eller ligaen, da tror jeg de gjerne bytter til seg Mourinho.

 

Ellers er jo United en veldig stor mulighet, spesielt med tanke på Jorge Mendes. Chelsea blir det vel ikke noe av så lenge Roman er der.

Lenke til kommentar

Sånn blir tirsdagen på TV2 BPL HD1:

 

15:30 - Deadline Day

16:45 - Sportsnyhetene

16:55 - Deadline Day

20:50 - Man United - Stoke

23:05 - Deadline Day

 

Så slutter sendinga 01:00. Siste del med Deadline Day etter kampene går også på Zebra, skal også gå en totimers sending på Zebra fra klokken 18:00.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hazzard kommer til england i sommer! Ble spurt point blank hvor han spiller neste sesong, der han svarte England, for et lag som spiller bra fotball.

Men IKKE Chelsea

 

MrharryRhedges Harry Hedges

Want Eden Hazard even more after him saying 'no disrespect to Chelsea but I'd rather join team with history like Arsenal or Liverpool'

 

onearsenewenger Stringfellow Hawke

Eden Hazard just jokingly tweeted... "why not clean up on me if you think I go to CFC - your opinions make me laugh out loud"

 

Tipper han ender opp i Arsenal.

Lenke til kommentar

Hazzard kommer til england i sommer! Ble spurt point blank hvor han spiller neste sesong, der han svarte England, for et lag som spiller bra fotball.

Men IKKE Chelsea

 

MrharryRhedges Harry Hedges

Want Eden Hazard even more after him saying 'no disrespect to Chelsea but I'd rather join team with history like Arsenal or Liverpool'

 

onearsenewenger Stringfellow Hawke

Eden Hazard just jokingly tweeted... "why not clean up on me if you think I go to CFC - your opinions make me laugh out loud"

 

Tipper han ender opp i Arsenal.

Det han tweetet var "Alors propre sur moi au CFC?? Vos avis lol" som betyr

 

Tom Williams @tomwfootball

Rough translation of Hazard's tweet RT @hazardeden10 So how did you find me on CFC [Canal Football Club]? Let me know lol

 

Gjør meg absolutt ingenting om han går til Arsenal, men jeg tør ikke få noen forhåpninger enda.

 

Han sa også at det var en av topp5-klubbene, og at han ville spille hver uke, ikke sitte på benken.

Endret av Atald
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...